Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Kootje

Citaat van: Iceman2012 op 22 maart 2013 - 19:12:36
B. De stewards ook Karthikeyan als schuldige hebben aangewezen. Dan vind ik het altijd flauw om die uitspraak totaal te negeren en je eigen standpunt als feit te presenteren.

Want? De stewards hebben het altijd bij het rechte eind? Dat zijn geen mensen maar machines en maken dus geen fouten?

Zonder me verder in de discussie te willen storten wie er toen goed of fout zat, als je m'n mening daarovere wilt weten moet je maar terug gaan naar de Maleisië topics van 2012, vind ik dat nu echt het grootste kul argument dat ik ooit gehoord heb. Sorry dat ik 't zo zeg, maar moest 't toch ff kwijt. ;) 

Edwin90

Regen! Benieuwd hoe dit nu weer afloopt!

KVDracer

Citaat van: Edwin90 op 23 maart 2013 - 09:43:50
Regen! Benieuwd hoe dit nu weer afloopt!

Waarschijnlijk wordt Q3 vannacht om 3 uur gereden, want het regent een beetje  ;)

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 23 maart 2013 - 09:43:50
Regen! Benieuwd hoe dit nu weer afloopt!

Vraag me af of het genoeg is om op de inters over te gaan

Edwin90

Citaat van: KVDracer op 23 maart 2013 - 09:44:51
Citaat van: Edwin90 op 23 maart 2013 - 09:43:50
Regen! Benieuwd hoe dit nu weer afloopt!

Waarschijnlijk wordt Q3 vannacht om 3 uur gereden, want het regent een beetje  ;)

Ik dacht nog, laat ik het niet zeggen.... ;D

Fabian

Vettel al tweemaal met de hakken over de sloot. Ben benieuwd waar die gaat eindigen in Q3

Edwin90


Edwin90


SDG

Citaat van: Fabian op 23 maart 2013 - 09:47:01
Vettel al tweemaal met de hakken over de sloot. Ben benieuwd waar die gaat eindigen in Q3

Helemaal bovenaan.  ;)

Fabian

Citaat van: SDG op 23 maart 2013 - 10:02:57
Citaat van: Fabian op 23 maart 2013 - 09:47:01
Vettel al tweemaal met de hakken over de sloot. Ben benieuwd waar die gaat eindigen in Q3

Helemaal bovenaan.  ;)
Daar heb ik hem ook voorspeld....  ;)

Super Seb

Wat maakt die Newey goede wagens he?  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

ReDxVoDkA

Godver(pardon) ik miste de helft van de eerste race omdat ik me had verslapen.... En vandaag heb ik ook de kwali gemist omdat ik ziek was..... Was het een goede kwali? Waarom was McLaren opeens zo goed?


Uploaded with ImageShack.us

Kootje

Ik zou zeggen, kijk de herhaling om 13.00 uur op Sport1 of om 14.00 uur op BBC1 en zie het zelf. ;)


En wat is goed? P8 en P10 is weliswaar iets beter dan tijdens de seizoensopener, maar voor McLaren begrippen nog steeds ronduit slecht hoor.

robbert

ja je kunt alleen maar zeggen dat redbull toch zand in de ogen heeft gestrooid. Ferrari staat er ook goed bij, maar er word toch zorgen gemaakt om de racesnelheid. Zou die ferrari nu toch niet zo goed zoals men dacht tijdens de tests?? :D

Voor de race heb ik geen flauw idee van wie er zou kunnen winnen. Het zou eigenlijk moeten regenen, wil ferrari het podium halen, anders wordt dit een moeilijke klus. Als het droog is, denk ik dat raikkonen terug zal winnen, want die lotus kan het best om met de banden, en snel was lotus toch ook tijdens de trainingen

janke

Door het ophouden van Rosberg mag Raikkonen drie plaatsen terug en start morgen van plek tien.
Some things are too important to be left in the past.