Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Franky R.

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 22:20:37
@Jeroen
Het is in ieder geval zeker dat we een winnaar gaan krijgen!
:P

0634


Fabian


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:21:56
Dat in inderdaad gek Jehoentelaar.

En dan niet gek als in een regenbuitje hier of daar maar gek als in een meteoriet inslag waarbij de andere 17 rijders geraakt worden, en deze drie net niet.
Of we krijgen een herhaling uit USA 2005...[al kan dat niet nu we maar 1 bandenleverancier hebben]... :D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 20 maart 2013 - 22:28:30
Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 22:21:56
Dat in inderdaad gek Jehoentelaar.

En dan niet gek als in een regenbuitje hier of daar maar gek als in een meteoriet inslag waarbij de andere 17 rijders geraakt worden, en deze drie net niet.
Of we krijgen een herhaling uit USA 2005...[al kan dat niet nu we maar 1 bandenleverancier hebben]... :D

Monteiro op het podium ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo


SDG

Citaat van: Enzo op 21 maart 2013 - 02:51:32
Vettel zonder twijfel...

Als het droog blijft is dat ook mijn idee.

SDG

#82
Nogmaals herhalen wat ik vorig jaar al in de draad van Abu Dhabi postte: als Vettel wint, wordt het zijn 27ste zege en komt hij op gelijke hoogte met Jackie Stewart. Vier opeenvolgende races zonder zege, zowel voor Vettel als voor Red Bull begint het waarschijnlijk toch wat te jeuken. Voor Alonso en Ferrari is het overigens nog langer geleden dat ze nog konden winnen. Bij een overwinning zou Alonso op 31 zeges komen, waarmee hij het aantal van Nigel Mansell zou evenaren.

NielsD

Ik kan niet echt één specifieke naam noemen, maar ik denk dat Mercedes en Ferrari heel erg sterk gaan zijn op Sepang.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Bij droog denk ik ook Vettel. Bij wisselvallig weer zou ik mijn geld op Button zetten, maar dit jaar...

0634

En mocht Button winnen, evenaart ie Sir Stirling Moss. Mocht Webber winnen, evenaart ie onder meer James Hunt, Jody Scheckter en Ronnie Peterson en mocht Felipe Massa winnen evenaart ie Alan Jones en Mario Andretti.

Raikkonen is nu evenvaak als eerste afgevlagd als Hakkinen, mocht ie deze race op zijn naam schrijven is hij dus de meest succesvolle Fin ooit, qua zeges. Plus, met nog één extra zege evenaart ie: Lewis Hamilton!

Zo. Nu is t compleet :).

Jehoentelaar

Mocht Van der Garde het podium halen, is hij al halverwege in het evenaren van het Nederlandse record van Jos Verstappen. :P

ReDxVoDkA

Mocht van der Garde op een of andere manier de tankinstallatie mee nemen. Dat zit hij al op 1.62% van alle door Nederlanders mee genomen tankinstallaties.


Uploaded with ImageShack.us

0634

En mocht ie zijn baard laten staan en groen verfen, is hij de eerste Nederlander in de F1 met een groene baard. Hij is overigens als in het bezit van de titel: enige Nederlandse F1-coureur met de voornaam Giedo.

SDG

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 09:54:33
En mocht ie zijn baard laten staan en groen verfen, is hij de eerste Nederlander in de F1 met een groene baard. Hij is overigens als in het bezit van de titel: enige Nederlandse F1-coureur met de voornaam Giedo.

Hij rijdt bovendien in de met afstand lelijkste wagen van het deelnemersveld. Die Caterham is optisch gezien echt een onding.