Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

T.Nuvolari

2 jonge meisjes die iets komen vragen over Jezus? Nonkel pastoor zou daar wel raad mee weten...

Laatste keer dat ik zulke kul aan mijn deur kreeg was ik 15jaar of zoiets, droeg ik een witte polo met daarop een doodskop met een omgekeerd kruis op het voorhoofd. De deur was volledig uit glas en ze waren weg nog voor ik bij de deur was. :P  Nu was ik geen Satanist ofzo hoor, maar ja als Metalfan...

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 maart 2013 - 12:25:33
Hopelijk staan er deze keer niet zoals gisterenmiddag, toen ik naar de samenvatting op de BBC zat te kijken, twee jonge meisjes aan de voordeur met de vraag: 'Mijnheer, ik ken u niet en u kent mij ook niet, maar viert u binnenkort ook de verjaardag van de verrijzenis van Jezus?'  :P
Als ze bier bij zich hadden, had ik ze graag uitgenodigd om de verrijzenis van Jezus te vinden... ;D
Heb ooit zo'n type gedated. Was geen succes, want ze had geen greintje humor in haar donder zitten. Jammer, want ze zag er goed uit.

rafael25

09:00   Race

Ik ga niet kijken...ik moet naar de kerk!!(gemeente)

Iceman2012

Citaat van: rafael25 op 18 maart 2013 - 16:54:00
09:00   Race

Ik ga niet kijken...ik moet naar de kerk!!(gemeente)
In de kerk zullen ze je vertellen dat je geen andere goden mag vereren, dus haal dat plaatje van Hamilton maar snel weg ;)

Jehoentelaar

Tweede vrije training, quali en race kijk ik. Toeval wil dat ik bijna elk jaar een vrije training van Maleisië zie, om er de rest van het jaar nooit meer een te zien.

robbert

 ik hoop toch dat het droog blijft in maleisie. Heb echt geen zin om urenlang naar een rode vlag situatie te kijken.
Ik denk dat Raikkonen hier kan bevestigen. Ferrari zal samen met redbull strijden om het podium. Mclaren kruipt dichterbij de top 6

Jozef

Voorlopige weersverwachting is een erg natte vrijdag, een droge zaterdag en een redelijk natte race. Gaat interessante taferelen opleveren als dat uitkomt.

Kootje

Citaat van: SDG op 18 maart 2013 - 12:34:20
Citaat van: Enzo op 18 maart 2013 - 12:29:12
Irritant man, dat soort lui...
Heb je de drietand erbij gepakt...?  ;D

Nee, ik heb ze gezegd mijn God in Melbourne zat...   ;D

;D ;D ;D

T.Nuvolari

Ik denk dat Red Bull hier iets minder zal zijn.

Gerard

#24
Zondag 34 graden en (kans op) regen...?

[verwijderd door de beheerder]

Super Seb

Citaat van: robbert op 18 maart 2013 - 17:24:56
ik hoop toch dat het droog blijft in maleisie. Heb echt geen zin om urenlang naar een rode vlag situatie te kijken.
Ik denk dat Raikkonen hier kan bevestigen. Ferrari zal samen met redbull strijden om het podium. Mclaren kruipt dichterbij de top 6

Als je 9 en 10 bedoeld klopt dat 100%  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

ReDxVoDkA

Als het droog blijft en warm word heb je grote kans dat Lotus weer in de top 3 zit. Hopen dat Sauber het dit keer beter doet!


Uploaded with ImageShack.us

Enzo

Citaat van: ReDxVoDkA op 18 maart 2013 - 20:56:15
Als het droog blijft en warm word heb je grote kans dat Lotus weer in de top 3 zit. Hopen dat Sauber het dit keer beter doet!

Waarom zeg je " als het warm word"? De Lotus deed het klaarblijkelijk goed onder de koude Melbourne omstandigheden, het valt dus eerder in de lijn van de verwachting dat ze het minder makkelijk hebben als het warm weer is.

ReDxVoDkA

Ik ging toen uit van de bevindingen van vorig jaar. Lotus was toen vrij goed met banden sparen onder warme omstandigheden. Maar natuurlijk. Lotus had nu ook de juiste strategie. Sepang is daarnaast ook wel een goede baan voor Lotus, maar Ferrari maakt ook een goede kans. Aan de andere kant.. De snelheid ligt ook wel bij Mercedes.


Uploaded with ImageShack.us

Enzo

Citaat van: ReDxVoDkA op 18 maart 2013 - 22:01:39
Ik ging toen uit van de bevindingen van vorig jaar. Lotus was toen vrij goed met banden sparen onder warme omstandigheden. Maar natuurlijk. Lotus had nu ook de juiste strategie. Sepang is daarnaast ook wel een goede baan voor Lotus, maar Ferrari maakt ook een goede kans. Aan de andere kant.. De snelheid ligt ook wel bij Mercedes.

Sepang kent veel snelle bochten waar veel downforce een voordeel is, dus vanuit dat oogpunt mag je verwachten dat Red Bull en Ferrari de te kloppen teams zijn daar. Tenzij ze de banden niet goed onder controle krijgen, maar gezien Red Bull en Ferrari beide moeite hadden de banden op temperatuur te houden in Melbourne, verwacht ik dat dit in het warmere Sepang beter zal gaan.

Maar ok, we shall see... :)