Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Matthijs

Jullie doen net alsof hij al dood is. De beste man heeft een goed behandelbare vorm van kanker, niet ongewoon voor mensen van zijn leeftijd!

Arthur

Met alle respect voor Murray [dat ie snel volledig mag herstellen] maar we wijken helemaal af...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Thanks moderator Arthur  ;D

http://www.gppits.net/nieuws/mol_krijgt_radio-rechten_formule_1_niet/

Geen radio van Mol, en voorlopig ook geen voorbeschouwing meer...
Formule 1 komt wel een beetje in het verdranghoekje zo in Nederland  >:(

Hopelijk gaat het niet dezelfde kant op als met MotoGP, dat enkele jaren geleden redelijk populair was. Nu kijkt bijna niemand meer...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Die kant gaat het zeker op. Heb een stuk gelezen in het Formule 1 blad en Sport1 is arrogant en kon daar ook uit opmaken dat er de komende tijd geen dingen gaan veranderen. Ze hadden iets beloofd voor de Grand Prix van Engeland, maar daar zie ik ook weinig hoop meer in.

Lekker de BBC dit weekend.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Zag de tweet ook voorbij komen afgelopen week. Teleurstelling voor Mol, maar denk dat er weinig mensen naar de radio luisteren als ze ook kunnen kijken. Het was natuurlijk wel handig geweest als je onderweg bent, want dan had je wel naar de radio kunnen luisteren. Helaas.

Edwin90

Jammer maar helaas. Maar Grandprixradio is een internetstation en dat is vreselijk lastig om gelijk te krijgen met het beeld. Leuk dat Olav het probeert maar ik denk dat de uitwerking niet helemaal gewerkt had.

Zo heb ik een aantal races geleden geprobeerd om het BBC commentaar onder de beelden van Sport1 te zetten via de aux poort van m'n home cinema. Op een gegeven moment had ik het redelijk gelijk, maar enorm veel ruis op de lijn.

Verder blijf ik het maar raar vinden dat Sport1 eerst wat lijkt te doen aan het commentaar (Van Dam vervangen door Mol) en nu opeens weer niet. Alsof Mol de enige commentator is in Nederland. Ik zou ook prima kunnen leven met Allard Kalff, Nelson Valkenburg of Frank Weeink (die gaf trouwens dit weekend aan hier geen ambities voor te hebben).

NielsD

RTL GP had het dit weekend perfect voor elkaar, ook Tom Coronel zat daar. Je kunt veel zeggen, maar die man is echt fijn om naar te luisteren. Enthousiast, verstand van zaken en begint niet hele tijd over ikke, ikke en ikke.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Vraag me ook af wat Olav Mol nu gaat doen... hij kan wel hard roepen dat hij alleen op locatie commentaar wil geven. Maar wat heeft hij nu? Ook helemaal niks...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Olav heeft inderdaad ook helemaal niks, ja veel vrije tijd misschien.

0634

Mol heeft zichzelf gewoon buitenspel gezet met zijn starre houding, die zogenaamd dan ook nog eens 'voor de fans' was. Hij pist nu helemaal buiten de pot en als hij niet snel terug bounced ergens, dan raakt hij vanzelf helemaal buiten beeld. En door zijn starre houding zou ik niet weten waar hij terug moet keren. Voorlopig zal er toch echt geen F1 vanaf locatie worden verslagen.

gloudiesaurus

Mee eens Jeroen, en je bent in TV - land ook heel snel vergeten....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Fabian op 24 juni 2013 - 14:38:39
Zag de tweet ook voorbij komen afgelopen week. Teleurstelling voor Mol, maar denk dat er weinig mensen naar de radio luisteren als ze ook kunnen kijken. Het was natuurlijk wel handig geweest als je onderweg bent, want dan had je wel naar de radio kunnen luisteren. Helaas.

Teleurstelling? Dit zag ik van mijlen ver aankomen. Hij krijgt een deur op een kier maar gooit deze keihard dicht met onmogelijke eisen. Dan weet je dat je klaar bent. Ik heb er weinig compassie mee.

Fabian

Ik denk dat het een teleurstelling is voor Mol dat ie de rechten van de FOM niet krijgt voor een radiouitzending. Dat was waarschijnlijk z'n laatste hoop. Met teleurstelling doel ik niet op Sport 1 en Veronica....

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 25 juni 2013 - 21:51:00
Ik denk dat het een teleurstelling is voor Mol dat ie de rechten van de FOM niet krijgt voor een radiouitzending. Dat was waarschijnlijk z'n laatste hoop. Met teleurstelling doel ik niet op Sport 1 en Veronica....

Ik had niet anders verwacht van de FOM. Ze hebben niks met internet (tijdens Grand-Prix worden nog steeds geen journalisten van websites toegelaten) dus ook niks met internet radio. Qua internet heeft de FOM de boot gemist.
Daarnaast zou Sport1 er niet blij mee zijn denk ik...

En ik betwijfel of Mol veel voor de rechten zou kunnen betalen...

Mol heeft dit als "insider" ook wel zien aankomen denk ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

De FOM ligt behoorlijk achter wat betreft media. De uitzendingen zijn pas sinds twee jaar in HD beschikbaar, en pas sinds 2007 (!) in breedbeeld! Internetuitzendingen hebben ze helemaal nooit van gehoord terwijl dat toch wel een beetje de toekomst heeft. En net wat Peter zegt, in de Formule 1 Magazine van een paar weken terug stond een journaliste voor een internetsite, zij is de enige internetverslaggever die daar binnen komt  ::).