Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Edwin90

Olav Mol tweet net dat er wellicht een oplossing komt voor de GP van Engeland. De soap duurt dus nog even door!

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 09 juni 2013 - 15:56:43
Overigens lees ik hier en daar dat de kijkcijfers/ extra abbonementen mbt de Formule 1 bij Sport1 tegenvallen. Dat zou mede de reden zijn van het schrappen van de "dure voorbeschouwing".
Ik vraag me of Sport1 haar hand niet overspeelt heeft door teveel voor de Formule 1 te betalen.......

De kijkcijfers van Formule 1 in Nederland zijn de laatste jaren al hard gedaald en daarnaast kijken veel mensen nu via streams, BBC, en RTL Duitsland...

Het commentaar van Van Dam helpt dan ook niet echt  :(

Het verbaasd me niks. Sport1 is, met al mijn respect, pragmatisch. Er zijn beelden, er zit een verslaggever, dus wij van Sport1 voldoen aan onze plicht. Het heeft de uitstraling van een betonblok. Allemaal net okeey. Komend seizoen ga ik het anders invullen. Geen Sport1 meer voor mij. Dat is in alle opzichten tegen gevallen en naar verluidt stoppen ze met het uitzenden van Spaans/Italiaans voetbal. Dan heeft Sport1 voor mij nul meerwaarde.

0634

Citaat van: Edwin90 op 09 juni 2013 - 18:43:22
Olav Mol tweet net dat er wellicht een oplossing komt voor de GP van Engeland. De soap duurt dus nog even door!
Misschien dat ze een mix kunnen vinden: races in Europa daar mag hij heen, maar gaat de F1 naar Azie en Amerika dan wordt het de bezemkast...

shelby

Ik ben ook wel een beetje zat van ronald. Ik dacht dat het na een paar races wel beter zou worden.. maar helaas :(

Heeft iemand ook een linkje voor mij naar een goede online stream? Dan kan ik die deze race even proberen en als dat goed werkt dan kan ik sport 1 opzeggen ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2013 - 18:57:08
Citaat van: Edwin90 op 09 juni 2013 - 18:43:22
Olav Mol tweet net dat er wellicht een oplossing komt voor de GP van Engeland. De soap duurt dus nog even door!
Misschien dat ze een mix kunnen vinden: races in Europa daar mag hij heen, maar gaat de F1 naar Azie en Amerika dan wordt het de bezemkast...
Dat zou een redelijke tussenoplossing zijn inderdaad. Naar landen in de buurt is het niet zo duur om te reizen. Aan de andere kant is de mediaopkomst daar ook een stuk groter en kosten die boxen nog steeds heel wat. Ben benieuwd wat het wordt.

maartenf1

Ligt het aan mij of spreekt Albers echt gebrekkig Nederlands?

Edwin90

Klopt, heb in plaats van heeft e.d.

Maar het commentaar wordt er niet echt beter op hoor, Sport1 kan hier niet lang meer omheen!

Wings

Ik begrijp de kritiek echt niet. Is was Mol jaren lang schietschijf en hij is nog niet goed en wel vertrokken of de zijn opvolgers liggen onder vuur.

0634


Jehoentelaar


Jehoentelaar

Citaat van: Edwin90 op 09 juni 2013 - 21:52:51
Klopt, heb in plaats van heeft e.d.

Maar het commentaar wordt er niet echt beter op hoor, Sport1 kan hier niet lang meer omheen!
Voorbeeld wat je noemt is normaal dialect in sommige delen van het land.

0634

Nou, ik kan me daar best aan irriteren. Zelf kom ik uit Amsterdam, daar praten ze ook niet even sjiek, maar 'heb' ipv 'hebt' is gewoon slecht. Net als bijvoorbeeld dat eeuwige 'hun' ipv 'zij' en een woord als 'je' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord.

Kootje

Stoor ik me nie an. Sterker nog .... zo lul ik zelf ook, dus .... ;)

Waar ik me wel aan stoor, en dat is tevens de reden dat ik over ben geschakeld naar de Beeb, is die eeuwige persoonsverwisselingen. Continu zit die mafkees fout waar het de coureurs betreft, met voor mij als keerpunt zijn reactie op de radioboodschap aan Sutil aangaande de beschadigde achtervleugel. Volgens Van Dam was dat 'n logisch gevolg van de eerdere aanvaring met Bottas. Ten eerste raakten Bottas en Sutil elkaar niet eens, zoals iedere Jan Lul in de herhaling kon zien, en al hadden ze elkaar wel geraakt dan was dit nog steeds niet de oorzaak. Zoals we allemaal weten, en duidelijk konden zien, was het Maldonado die lichtjes bij 'm achterin kleunde. Maar nee .... iedereen, behalve Van Dam $&@#% !!!

Ik ben definitief klaar met Sport1

0634

Maar je vond het wel fijn dat Webber won, voor Massa, Rosberg en Vettel?


( ;D )



Kootje

Heb ik niet gehoord. Heb direct na de finisch de tv omgezet naar Anger Management.
Hoezo? ???  Zeiden ze dat op de Beeb dan? :o  Kijk ik daar ook niet meer naar. ;D