Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 15 maart 2013 - 17:00:15
Het is nou net alsof het het ergste commentaar ooit is. Als de beste man alles met net ff wat meer passie brengt scheelt het een hoop. Het is een nieuw project mensen. Alles gaat altijd gelijk langs de meetlat van BBC/Sky Sports en als dat niveau niet gehaald word dan is het gelijk bagger en ruk. Het beeld en geluid is prima, er komen reportages etc, meerdere kanalen en er is nu een gratis eigen timing app van Sport1, Pitlane. Neem een proefabonnement, kijk het aan en wees blij dat we de F1 in Nederland/Belgie nog hebben. Vorm daarna je mening, vind je het niks, c'est ca. De mensen die vannacht hebben gekeken waren volgens mij best enthousiast.


Je hebt helemaal gelijk. Inderdaad ga je onbewust vergelijken met BBC... :-[ ...Maar het is net als rijden in een aftandse wagentje, nadat je een superdeluxe auto hebt moeten inleveren [of total loss hebt gereden]...We moeten het idd nog maar aanzien.

Super Seb

En zo is het maar net. Voor hetzelfde geld was de keuze Duitse RTL of 100.000 banners en toestanden via een russische stream. Doe me dan Sport1 maar. Ze hebben de intentie om het goed aan te pakken maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan. Dat merk je ook toen bekend werd dat ze Albers, Doornbos en Verstappen als co-commentator willen inzetten. Dan hoor je heel vaak; " Wat voegen die gasten dan toe, ze zijn er al zolang uit?". Maar ja, David en Eddie zitten bij mijn weten ook al een tijd niet meer achter een F1 stuur of team. Dus we tellen onze zegeningen, zetten de wekker om 3:50 en we gaan er gewoon lekker voor zitten met z'n allen.

I rest my case.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Terminator

Uhmm. Volgens mij zijn Coulthard en Irvine wel persoonlijkheden in de F1, en hebben ze beide de nodige respect opgebouwd én hebben ze wat neergezet.

Verstappen is ok. Maar Doornbos en Albers hebben toch niet veel in de F1 bereikt. Misschien kunnen ze veel toevoegen als co-commentator. En daarbij denk ik dat Albers het meest kan toevoegen naast Verstappen, al heeft hij zijn stem niet mee.

0634

Doornbos, Albers...

James Hunt. Dat was pas een co-commentator.

ReDxVoDkA

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2013 - 22:13:45
Doornbos, Albers...

James Hunt. Dat was pas een co-commentator.

Geen Doornbos aub... Die lult alleen maar over zijn eigen spetterende carrière.


Uploaded with ImageShack.us

Jehoentelaar

Doornbos was met IndyCar ook vreselijk om naar te kijken. Bij élke race refereren naar zijn blauwe maandag in die klasse (met o.a. zijn grandioos mislukte Indy 500 met maarliefst drie crashes). Van Albers heb ik geen idee, maar ik vind hem sowieso lastig serieus te nemen na zijn uitspraken en sporadische geklungel in de F1.

Super Seb

Citaat van: Terminator op 15 maart 2013 - 21:57:29
Uhmm. Volgens mij zijn Coulthard en Irvine wel persoonlijkheden in de F1, en hebben ze beide de nodige respect opgebouwd én hebben ze wat neergezet.

Dat zijn het ook maar mensen met een dergelijke staat van dienst heeft Nederland nou eenmaal niet. Wij hebben Verstappen, Albers en Doornbos als laatste coureurs in de F1 gehad en vanuit dat oogpunt gezien is het mooi dat Sport F1 daar wat mee probeert te doen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

KVDracer

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 04:41:59
Citaat van: Terminator op 15 maart 2013 - 21:57:29
Uhmm. Volgens mij zijn Coulthard en Irvine wel persoonlijkheden in de F1, en hebben ze beide de nodige respect opgebouwd én hebben ze wat neergezet.

Dat zijn het ook maar mensen met een dergelijke staat van dienst heeft Nederland nou eenmaal niet. Wij hebben Verstappen, Albers en Doornbos als laatste coureurs in de F1 gehad en vanuit dat oogpunt gezien is het mooi dat Sport F1 daar wat mee probeert te doen.

Het is nog altijd beter dan hieri n vlaanderen. Hier doen ze al jaren onnozel omdat meneertje Leinders eens eenjaar testrijder geweest isbij Minardi  :-\ Wordt steevast aangekondigd als ex F1 rijder.

Charrel

Vandaag voor het eerst kijken via Sport 1, vanaf seconde 1 erger ik me aan Ronald van Dam.. Klinkt niet geïnteresseerd, te zakelijk..

Ach, alles went vanzelf toch?

Fabian

Ben ik op dit moment blij dat ik me niet heb laten verleiden door Sport 1.

Edwin90

Nog steeds geen Engels commentaar. Ik begin me zo langzamerhand een beetje genaaid te voelen aangezien Sport1 zelf gemeld heeft dat dit het geval is. Niet alleen omdat ik daar graag gebruik van wil maken. Maar omdat ik dat ook doodleuk gemeld heb op de frontpagina!!

Morgen even afwachten. Anders moet ik geloof ik even informeren daar.

Kootje

Citaat van: Charrel op 16 maart 2013 - 07:03:11
Vandaag voor het eerst kijken via Sport 1, vanaf seconde 1 erger ik me aan Ronald van Dam.. Klinkt niet geïnteresseerd, te zakelijk..

Ach, alles went vanzelf toch?


Mwah .... vind het tot nog toe wel mee vallen, maar het kan idd iets gepassioneerder. wellicht dat dat nog komt als de lichten op groen gaan. ::)




Fabian

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 07:12:06
Citaat van: Charrel op 16 maart 2013 - 07:03:11
Vandaag voor het eerst kijken via Sport 1, vanaf seconde 1 erger ik me aan Ronald van Dam.. Klinkt niet geïnteresseerd, te zakelijk..

Ach, alles went vanzelf toch?


Mwah .... vind het tot nog toe wel mee vallen, maar het kan idd iets gepassioneerder. wellicht dat dat nog komt als de lichten op groen gaan. ::)




Dan pas. Ik stuiter nu al door t huis zonder ook maar een wagen te hebben zien rijden...

ReDxVoDkA

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 07:12:06
Citaat van: Charrel op 16 maart 2013 - 07:03:11
Vandaag voor het eerst kijken via Sport 1, vanaf seconde 1 erger ik me aan Ronald van Dam.. Klinkt niet geïnteresseerd, te zakelijk..

Ach, alles went vanzelf toch?


Mwah .... vind het tot nog toe wel mee vallen, maar het kan idd iets gepassioneerder. wellicht dat dat nog komt als de lichten op groen gaan. ::)

Hoop het. Anders starten we even een petitie om Olaf terug-te-krijgen.


Uploaded with ImageShack.us

Kootje

Citaat van: Fabian op 16 maart 2013 - 07:13:40
Dan pas. Ik stuiter nu al door t huis zonder ook maar een wagen te hebben zien rijden...

;D



Citaat van: ReDxVoDkA op 16 maart 2013 - 07:13:51
Hoop het. Anders starten we even een petitie om Olaf terug-te-krijgen.

Dat mag je sowieso doen, ongeacht of van dam goed is of niet. ::)