Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Perton

Citaat van: Mike op 25 november 2013 - 21:31:26
Ja maar hun kijken niet constant op 1 scherm.. hun hebben ook tijdwaarnemingen waar ze op moeten letten en altijd naar helmen kijken is ook niet goed dan mis je namelijk ook belangrijke andere dingen die gebeuren
Laat me je dit vertellen, dit is pertinente onzin. ik heb zelf een flinke poos voor GPUpdate.net gewerkt waarbij ik ook het liveverslag bij de race deed. Daarbij moest ik nog typen ipv dat ik kon praten, dus ik had nog meer schermen waar ik op moest letten dan Mol had/zal hebben.

Fabian

Ik meen dat Van Dam zijn antwoorden op Twitter heeft verwijderd. Allicht geen onverstandige zet, maar ja de tweets waren al de wereld in geholpen.

Arthur

Citaat van: Fabian op 25 november 2013 - 23:56:17
Ik meen dat Van Dam zijn antwoorden op Twitter heeft verwijderd. Allicht geen onverstandige zet, maar ja de tweets waren al de wereld in geholpen.

Op de presentatie naast Mol zit hij maar zuur te kijken. Natuurlijk gaat hij de VT doen maar het echte werk wordt hem afgenomen en gaat naar Mol, notabene OP locatie....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Even ter verduidelijking: die foto die ik gebruikt heb bij het artikel, is natuurlijk een oudje..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 26 november 2013 - 00:37:47
Even ter verduidelijking: die foto die ik gebruikt heb bij het artikel, is natuurlijk een oudje..


De foto is van begin 2013, toen waren Fabian en ik op uitnodiging aanwezig bij de launch van Sport1.
http://www.gppits.net/magazine/gp_pits_op_bezoek_bij_sport1/

NielsD

Citaat van: Franky R. op 26 november 2013 - 00:57:04
Citaat van: NielsD op 26 november 2013 - 00:37:47
Even ter verduidelijking: die foto die ik gebruikt heb bij het artikel, is natuurlijk een oudje..


De foto is van begin 2013, toen waren Fabian en ik op uitnodiging aanwezig bij de launch van Sport1.
http://www.gppits.net/magazine/gp_pits_op_bezoek_bij_sport1/

Ja inderdaad..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 26 november 2013 - 00:37:47
Even ter verduidelijking: die foto die ik gebruikt heb bij het artikel, is natuurlijk een oudje..

Okay, nou toen keek hij dan ook dat hij er echt zin in had ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Van dam doet het vooralsnog eigenlijk best prima als nfl-commentator. Raar dat ie bij f1 zo faalt.

Arthur

Citaat van: Perton op 28 november 2013 - 22:35:30
Van dam doet het vooralsnog eigenlijk best prima als nfl-commentator. Raar dat ie bij f1 zo faalt.

F1 zal te snel gaan voor hem.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Daar zeg je niks geks, Arthur. NFL heeft een hoop rustmomenten waardoor je als commentator op zich snel het overzicht weer hebt. Dat werkt met autosport toch anders, omdat je op elk moment echt alert moet zijn.

Matthijs

[sarcasmemodus] Ik heb anders in dit seizoen F1 genoeg rustmomenten gehad [/sarcasmemodus]

Jehoentelaar

Los van je sarcasme bedoel ik uiteraard dat er met Formule 1 bijna geen dode spelmomenten zijn, er is altijd kans op iets onverwachts. Zo gebeurt er rondenlang bijna niks, zo staat Bottas opeens met drie banden naast de baan, om maar wat te noemen. Dat is met NFL, waar het draait om losse spelmomentjes, toch heel anders.