Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Nog even geduld en dan begint de 1e vrije training van 2013 uitgezonden op Sport 1. Geen Olav Mol meer maar Ronald van Dam. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in vergelijking tot Olav Mol. Brengt hij het met enorm veel enthousiasme of wordt het een saaie verhaal? Gelukkig hebben we perfecte beelden en geweldig geluid dus dat compenseert HEEL veel [mocht het commentaar tegenvallen]. We zullen zien!

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Enzo

Tja, ik kan vooralsnog niet met jullie mee beoordelen, want ik kijk op Sky.... ::)

Arthur

Tja, dan valt het niet mee een ervaringsoordeel te vellen... Maar ik denk dat je net zo goed zult genieten van al het moois aan beeld en geluid  8)

In ieder geval: have fun!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

We zullen het zien en horen..Btw, Arthur...het rijmt toch helemaal niet?! :P
;)

Super Seb

We gaan het zo meemaken. Kleine 40 minuutjes nog.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings


Edwin90

Het Engelse commentaar werkt iet. Hoop toch dat dit tijdens de race wel het geval is.

Ik vind die Van Dam zo slecht. Hopen dat het tijdens de race en kwalificatie beter wordt mochten we toch geen Engels commentaar krijgen.

0634

Waardeloze verslaggever die van Dam. Echt helemaal niks. Mol is veel en veel gepassioneerder.

ReDxVoDkA

Zeker waar.. Vind deze man eigenlijk maar onzin praten.


Uploaded with ImageShack.us

Super Seb

Het viel wel op dat hij vaak hetzelfde vertelde, erg houdt van "dansende bolides op de curbs" en de passie mag inderdaad een tandje hoger. Olav Mol kraamde een hoop onzin uit maar je kon wel altijd merken dat de beste man oprecht genoot van wat er zich allemaal afspeelde op de baan. Aan de andere kant het is de eerste keer voor Ronald, hoge verwachtingen en probeer maar eens 2 vrije trainingen vol te praten. Tijdens de eerste gebeurde het eerste half uur zo goed als niks.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Precies: Mol is racefan en verslaat races uit passie en liefhebberij. Ronald van Dam lult als een kantoorklerk op maandagmorgen die worstelt met een slecht huwelijk en impotentie.

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2013 - 09:56:50
Precies: Mol is racefan en verslaat races uit passie en liefhebberij. Ronald van Dam lult als een kantoorklerk op maandagmorgen die worstelt met een slecht huwelijk en impotentie.

;D

Gerard

;D
Tja, ik ken Ronald van het commentaar bij de DTM races, dat vond ik HELEMAAL NIKS ( Tomziek  :-X )

Ik heb het vanmorgen niet gezien,maar als ik de reacties hierboven lees, heb ik er ook weinig aan gemist....

Edwin90

Het grote voordeel is, er is ook een audio kanaal met alleen maar natural sounds (teminste, vanmorgen was dat zo). Dus gewoon het geluid van de wagens zonder commentaar. Dan maar zo.  :D