GP België 2013: Wie is erbij?

Gestart door Super Seb, 05 maart 2013 - 22:35:17

« vorige - volgende »

Super Seb

Traditioneel gezien een van de mooiste en oudste circuits op de F1 kalender. Daarnaast voor de meeste van ons de race die het "makkelijkst" te bezoeken is. In het topic van Monza zijn al een paar reacties voorbij gekomen maar dit evenement verdient toch wel een eigen topic.

Daarom de vraag, wie o wie gaat er naar Spa? Misschien leuk om tegen die tijd daar een soort mini-meeting te houden?

*UPDATE*
Het is nog ver weg maar ga een lijstje bijhouden van wie er zijn.

Aanwezig:

Donar
Niels
Racing t pintje
ReDxVoDkA
Stefkimi
Super Seb
Robbert

Misschien:

SanderAlonso
Enzo
Wings
Jelle
"Keep calm and ignore Multi-21....."

robbert

ik zal hoogstwaarschijnlijk gaan.

Benja

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een GP geweest. (Hockenheim) en dat smaakte naar meer.
Ik wilde dit jaar naar Spa gaan, maar bij nader inzien zal ik toch maar passen en alles vanuit mijn luie zetel volgen. De prijzen vond ik echt belachelijk hoog.

Ik ga wel zeker naar de World Series by Renault gaan kijken in Spa. Dit kan ik eigenlijk iedereen aanraden, zeker de Belgen (gelet op het succes van Stoffel Vandoorne).
Gratis ingang, en steeds zeer leuke races! Echt een tip om te doen!

robbert

Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een GP geweest. (Hockenheim) en dat smaakte naar meer.
Ik wilde dit jaar naar Spa gaan, maar bij nader inzien zal ik toch maar passen en alles vanuit mijn luie zetel volgen. De prijzen vond ik echt belachelijk hoog.

Ik ga wel zeker naar de World Series by Renault gaan kijken in Spa. Dit kan ik eigenlijk iedereen aanraden, zeker de Belgen (gelet op het succes van Stoffel Vandoorne).
Gratis ingang, en steeds zeer leuke races! Echt een tip om te doen!

ja die heb ik vorig jaar ook gedaan, machtige races gezien.
Ja spa, het is inderdaad wat duur, maar voor de tijd dat de belgische race nog bestaat. Straks kan het gedaan zijn

Super Seb

Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een GP geweest. (Hockenheim) en dat smaakte naar meer.
Ik wilde dit jaar naar Spa gaan, maar bij nader inzien zal ik toch maar passen en alles vanuit mijn luie zetel volgen. De prijzen vond ik echt belachelijk hoog.

F1 blijft prijzig om te bezoeken. In 2011 waren wij (groep van 6) voor het eerst erbij. Goedkope camping in de buurt, Bronze tickets en heerlijk met een koelbox vol pils langs Kemmel Straight gezeten. Dit jaar hebben we opnieuw Bronze maar wel een huisje geboekt waar me met 5 man zullen verblijven. Voor 275,- incl. tickets van alle gemakken voorzien die paar dagen. De prijzen op het circuit zelf voor eten en drinken waren alleen wel schofterig hoog. Helaas weet je dat van te voren....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SDG

Nope. Niet ver en exotisch genoeg voor de prijs die je moet neertellen.  ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Ik ga wel zeker naar de World Series by Renault gaan kijken in Spa. Dit kan ik eigenlijk iedereen aanraden, zeker de Belgen (gelet op het succes van Stoffel Vandoorne).
Gratis ingang, en steeds zeer leuke races! Echt een tip om te doen!
Inderdaad, gratis toegang tot de paddock (wat niet heel spectaculair is, maar wel leuk) en alle tribunes + dakterras van het GP-pitgebouw. Vier leuke races die allemaal in de middag worden gehouden, 's ochtends zijn kwalificaties. Ik was er afgelopen jaar en dat beviel erg goed. De FR3.5's maken bovendien een lekker geluid en gaan knetterhard door Eau Rouge. 8)

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 06 maart 2013 - 10:16:14
Nope. Niet ver en exotisch genoeg voor de prijs die je moet neertellen.  ;)

Vind ik ook. Ben een paar keer naar de gratis vrijdagen geweest en dan heb je ze ook 2keer een uur zien voorbijknallen. Weekend Nurburgring een paar jaar geleden, wegens 50% op gold tickets, was het laatste tot hiertoe. Volgende race zal Canada of Australië zijn en pas als de kleine koters ook mee kunnen.

0634

Citaat van: SDG op 06 maart 2013 - 10:16:14
Nope. Niet ver en exotisch genoeg voor de prijs die je moet neertellen.  ;)
+1.

Iceman2012

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 08:18:23
Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar een GP geweest. (Hockenheim) en dat smaakte naar meer.
Ik wilde dit jaar naar Spa gaan, maar bij nader inzien zal ik toch maar passen en alles vanuit mijn luie zetel volgen. De prijzen vond ik echt belachelijk hoog.

F1 blijft prijzig om te bezoeken. In 2011 waren wij (groep van 6) voor het eerst erbij. Goedkope camping in de buurt, Bronze tickets en heerlijk met een koelbox vol pils langs Kemmel Straight gezeten. Dit jaar hebben we opnieuw Bronze maar wel een huisje geboekt waar me met 5 man zullen verblijven. Voor 275,- incl. tickets van alle gemakken voorzien die paar dagen. De prijzen op het circuit zelf voor eten en drinken waren alleen wel schofterig hoog. Helaas weet je dat van te voren....
je bedoeld; gelukkig weet je dat van tevoren, vandaar de koelbox ;)

Super Seb

Citaat van: Iceman2012 op 06 maart 2013 - 12:45:34
Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 08:18:23
Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Helaas weet je dat van te voren....
je bedoeld; gelukkig weet je dat van tevoren, vandaar de koelbox ;)

Geen koelbox is ooit groot genoeg..... 8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

T.Nuvolari

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 14:06:23
Citaat van: Iceman2012 op 06 maart 2013 - 12:45:34
Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 08:18:23
Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Helaas weet je dat van te voren....
je bedoeld; gelukkig weet je dat van tevoren, vandaar de koelbox ;)

Geen koelbox is ooit groot genoeg..... 8)

Hangt er vanaf hoe groot het lijk is dat je erin wil stoppen natuurlijk.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 06 maart 2013 - 17:39:33

Hangt er vanaf hoe groot het lijk is dat je erin wil stoppen natuurlijk.
:P :P :P
;)

Kootje

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 14:06:23
Citaat van: Iceman2012 op 06 maart 2013 - 12:45:34
Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 08:18:23
Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Helaas weet je dat van te voren....
je bedoeld; gelukkig weet je dat van tevoren, vandaar de koelbox ;)

Geen koelbox is ooit groot genoeg..... 8)

Je kan ook doen wat 'n paar gasten bij de TT gedaan hebben 'n paar jaar terug. (en misschien wel jaarlijks) Die hadden, ruim voor het TT weekeinde, op het terrein 'n koelkast vol met bier begraven.  ;D

Super Seb

Citaat van: Kootje op 06 maart 2013 - 19:25:42
Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 14:06:23
Citaat van: Iceman2012 op 06 maart 2013 - 12:45:34
Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 08:18:23
Citaat van: Benja op 05 maart 2013 - 23:55:26
Helaas weet je dat van te voren....
je bedoeld; gelukkig weet je dat van tevoren, vandaar de koelbox ;)

Geen koelbox is ooit groot genoeg..... 8)

Je kan ook doen wat 'n paar gasten bij de TT gedaan hebben 'n paar jaar terug. (en misschien wel jaarlijks) Die hadden, ruim voor het TT weekeinde, op het terrein 'n koelkast vol met bier begraven.  ;D

Hahaha, dat bedoel ik. Dit ging mee in 2011 voor vrijdag t/m zondag voor 6 man.

"Keep calm and ignore Multi-21....."