Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Super Seb

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:49:18
Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 08:39:19
Gewoon om 8:55 naar je werk moeten en na alle VT nu de qualify missen.  :'(

Welnee! We gaan morgen, speciaal voor jou, weer verder, moet je wel heeeeel vroeg je bed uit denk ik.

Je bent een topper! Thanks!  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Donar

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:50:39
BELACHELIJK!
Kom op zeg?! Wat is dit voor een 'pussy'-beslissing? Straks gaan ze niet rijden omdat het te hard waait of zo...Jezus!?! ::)

Ik hou mijn hart vast voor morgen..  :D

Edwin90

Mooi...kan ik gewoon op tijd kacheltjes gaan verkopen!

Franky R.

Damn, ik ga slapen...heb straks nog heel wat werk voor de boeg [helpen bij een verhuizing]! Ik vind het erg overdreven om de Q2 en Q3 uit te stellen...Serieus, maar voor Super Seb omt het wel weer goed uit.


Je gebeden zijn verhoord jongen, maar of je nog wat overhebt om Vettel naar de overwinning te bidden... :P


;)

Franky R.

Citaat van: Donar op 16 maart 2013 - 08:52:28
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:50:39
BELACHELIJK!
Kom op zeg?! Wat is dit voor een 'pussy'-beslissing? Straks gaan ze niet rijden omdat het te hard waait of zo...Jezus!?! ::)

Ik hou mijn hart vast voor morgen..  :D
Ja, gaan ze straks 30 ronden achter de SC rijden, omdat de baan nat is [Canada 2011]...pffff...Ik dacht dat de F1 een mannenwereld was.


Ja, erbuiten [de fans]...maar intern? En hoe verkopen ze dit aan de aanwezige toeschouwers die nu helemaal doorweekt zijn?


De F1 wordt arroganter met de dag, IMHO... :-X

Wings

Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:57:42
Citaat van: Donar op 16 maart 2013 - 08:52:28
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:50:39
BELACHELIJK!
Kom op zeg?! Wat is dit voor een 'pussy'-beslissing? Straks gaan ze niet rijden omdat het te hard waait of zo...Jezus!?! ::)

Ik hou mijn hart vast voor morgen..  :D
Ja, gaan ze straks 30 ronden achter de SC rijden, omdat de baan nat is [Canada 2011]...pffff...Ik dacht dat de F1 een mannenwereld was.


Ja, erbuiten [de fans]...maar intern? En hoe verkopen ze dit aan de aanwezige toeschouwers die nu helemaal doorweekt zijn?


De F1 wordt arroganter met de dag, IMHO... :-X

Tja, ook de F1 wordt steeds duurzamer [benzine is schaars....]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)

Dat is waar en ze vlogen er met bosjes vanaf en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

T.Nuvolari


Wings

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:00:35
Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)

Dat is waar en ze vlogen er met bosjes vanaf en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Precies. Als racen rijden wordt hoeft het voor mij niet. Prima beslissing.

Franky R.

Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)
Dat is het andere uiterste, ja! Maar zo verschrikkelijk was het allemaal niet. Kijk voor de gein op Youtube naar regenraces uit de jaren 70, 80 of 90...En die auto's waren lang niet zo veilig als nu...

Sabai

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 09:06:51
Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)
Dat is het andere uiterste, ja! Maar zo verschrikkelijk was het allemaal niet. Kijk voor de gein op Youtube naar regenraces uit de jaren 70, 80 of 90...En die auto's waren lang niet zo veilig als nu...

Ja maar we leven nu anno 2013 en dingen veranderen.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 09:08:57
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 09:06:51
Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)
Dat is het andere uiterste, ja! Maar zo verschrikkelijk was het allemaal niet. Kijk voor de gein op Youtube naar regenraces uit de jaren 70, 80 of 90...En die auto's waren lang niet zo veilig als nu...

Ja maar we leven nu anno 2013 en dingen veranderen.
Klopt helemaal, maar niet ten goede als ik dit zo bekijk...Ik pak nog wat slaap. Tot mails, jongens!

Wings

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 09:06:51
Citaat van: Wings op 16 maart 2013 - 08:58:47
Nou ja, om bolides stapvoets te zien rijden is ook weer zoiets... ::)
Dat is het andere uiterste, ja! Maar zo verschrikkelijk was het allemaal niet. Kijk voor de gein op Youtube naar regenraces uit de jaren 70, 80 of 90...En die auto's waren lang niet zo veilig als nu...

Juist! Nu onacceptabel. Tijden veranderen of je nu wilt of niet. Bovendien heb ik geen zin in een kwalificatie die meer stop ligt omdat rijders er af tollen dan dat überhaupt gereden wordt. Dat is geen sport bedrijven maar geforceerd een programma willen. Ik snap je teleurstelling maar helemaal fair is die houding niet.

0634

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:57:42
Ja, gaan ze straks 30 ronden achter de SC rijden, omdat de baan nat is [Canada 2011]

Prima. Als de rest van de race dan ook zo'n spktakelstuk wordt, hoor je mij niet klagen.

CitaatJa, erbuiten [de fans]...maar intern? En hoe verkopen ze dit aan de aanwezige toeschouwers die nu helemaal doorweekt zijn?


De F1 wordt arroganter met de dag, IMHO... :-X

Tja, ik vind het jammer, maar om eerlijk te zijn kunnen wij dat vanaf hier toch niet beoordelen?

Ik ga ervanuit dat het momenteel echt niet veilig is en met de invallende duisternis het ook niet meer goed komt. Dan is het m.i, een prima beslissing. Want waarom zou je de veiligheid in het gedrang brengen terwijl je gewoon naar morgen kan uitwijken? En een beetje regen is leuk, maar als ze links en rechts van de baan schuiven, slaat het nergens meer op. Nergens voor nodig.

Dit soort beslissingen nemen ze echt niet zomaar, want er zijn zat mensen die er last van hebben. Denk alleen maar aan alle tv zenders die hun schema nu overhoop moeten gooien. Ik kan de situatie niet beoordelen, maar het zal vast verstandig zijn.