Round 1: Albert Park, Melbourne

Gestart door Enzo, 26 februari 2013 - 20:48:44

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
7 (23.3%)
Alonso
4 (13.3%)
Button
5 (16.7%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (3.3%)
Perez
1 (3.3%)
Hamilton
3 (10%)
Rosberg
1 (3.3%)
Raikkonen
8 (26.7%)
Grosjean
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 15 maart 2013 - 23:24:27

Super Seb

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 07:52:06
Ik word gek! Heb alleen een live onboardcam-view! Het andere extra kanaal zendt alleen maar hoogtepunten uit...Moet ik toch naar koisports om het overzicht te zien... >:( >:( >:( ..Voel mij heel erg bekocht, nu! >:(

Op welk kanaal kijk jij dan? UPC/Ziggo? UPC is kanaal 210 (in NL iig). Anders kijk je online via http://www.horizon.tv , dat werkt ook
"Keep calm and ignore Multi-21....."

ReDxVoDkA

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 08:05:49
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 07:52:06
Ik word gek! Heb alleen een live onboardcam-view! Het andere extra kanaal zendt alleen maar hoogtepunten uit...Moet ik toch naar koisports om het overzicht te zien... >:( >:( >:( ..Voel mij heel erg bekocht, nu! >:(

Op welk kanaal kijk jij dan? UPC/Ziggo? UPC is kanaal 210 (in NL iig). Anders kijk je online via http://www.horizon.tv , dat werkt ook

Ziggo kanaal 401 en de select kanalen 406 en 407.


Uploaded with ImageShack.us

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


Arthur

Wordt toch nog dat ontbijtje van Van Dam  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Citaat van: Arthur op 16 maart 2013 - 08:08:43
nog 20 min....

Pfff gelukkig is het nog vroeg,gaat nog wel even duren zo.

Edwin90


Franky R.

Citaat van: KVDracer op 16 maart 2013 - 08:03:29
Pff, in 1976 stapt Lauda tijdens de GP van Japan uit zijn wagen omdat het te erg regende. en hij geen zin had om zijn leven op het spel te zetten. Hierdoor was zijn relatie met Ferrari om zeep. Nu zie je pas wat voor janetten de mensen geworden zijn op 35 jaar tijd. Doe er nog eens 35 jaar bij en we blijven allemaal in de zetel zitten, want het zou buitenshuis wel eens gevaarlijk kunnen zijn.
Meteen het verschil dat de auto's in 1976 nog van aluminium waren en dus geheel konden worden opgevouwen.


Met die wagens van tegenwoordig kunnen ze best rijden, maar doen ze net of ze van papier zijn gemaakt... ::) ...En anders wil ik best een van die 'janetten' vervangen hoor. Lekker driften in de regen met een F1... ;D


@Red Vodka... :P ,


Ik word bij UPC via 210 doorverwezen naar 212 en daar heb ik geen toegang toe?! Zal Horizon proberen, maar nu ben ik een potje PISSIG...Ga een zeer vervelende klachtenbrief schrijven aan UPC, want dit is niet normaal. Hier betaal ik toch niet voor?

Arthur

De vraag is, hoelang bij Sport 1? [volgens mij is dat contractueel geregeld met Bernie dat ze helemaal MOETEN uitzenden..??]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SanderD

Weet iemand hoelaat het daar donker gaat worden? Ik denk dat ze eens op moeten gaan schieten.

0634

T is duidelijk: Die Rosberg is niet te kloppen ;).

Arthur

Het wordt daar al donker [al is het al niet door de regenwolken].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 16 maart 2013 - 08:13:14
Weet iemand hoelaat het daar donker gaat worden? Ik denk dat ze eens op moeten gaan schieten.
Ja, over een uur of drie is daar donker, dacht ik.

Edwin90

Citaat van: SanderAlonso op 16 maart 2013 - 08:13:14
Weet iemand hoelaat het daar donker gaat worden? Ik denk dat ze eens op moeten gaan schieten.

Ben benieuwd hoe ze het oplossen als het donker wordt...

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 16 maart 2013 - 08:15:40
Citaat van: SanderAlonso op 16 maart 2013 - 08:13:14
Weet iemand hoelaat het daar donker gaat worden? Ik denk dat ze eens op moeten gaan schieten.

Ben benieuwd hoe ze het oplossen als het donker wordt...

Dan gaan ze aan het diner en dan lekker een avondje stappen met plu erbij  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel