Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Wallie

Blackberry dus nieuwe sponsor.
Het lijkt wel of de wagen een kortere wielbasis heeft dan de vorige, maar misschien ligt dat ook aan de hoek van de foto.

Ben benieuwd naar meer foto's!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

T.Nuvolari

Wat een lelijke Red Bull zeg. Net als Jeroen nooit van geweest van hun kleurenspel op de wagens en die neus...  :-\

Het ontwerp van de nieuwe Merc lijkt wel gepikt van een F16, vind hem op zich niet zo heel lelijk. Ze lijken wel voor een wat kortere neus te zijn gegaan dan de rest, of is dat een gezichtsbedrog? 

Jehoentelaar

De koppelstukken tussen de neus en de voorvleugel staan een stukje naar achteren, daar kan het door komen. :)

robbert

ziet er een lelijke wagen uit die mercedes. Het is net van ik wil wel een ontwerp van een wagen maken, maar kan het niet

rafael25

Citaat van: robbert op 04 februari 2013 - 17:32:26
ziet er een lelijke wagen uit die mercedes. Het is net van ik wil wel een ontwerp van een wagen maken, maar kan het niet

0634

De vraag is hoe we Lewis en Nico uit elkaar gaan houden met die gele helmen... ???

Bart VD

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 18:39:18
De vraag is hoe we Lewis en Nico uit elkaar gaan houden met die gele helmen... ???

Wanneer Massa zijn middenvinger opsteekt, is het Lewis die voorbijkomt. ;)
This space for rent

Flying A

Het is net of de achtervleugel verder naar voren staat als bij de concurrentie en het vorige model...

0634

En het is een gek, spits, neusje. Lijkt op zo eentje die door Robert Schumacher verkocht wordt aan een tweederangs actrice.

Wel weer een keurige livery hoor. Are you watching Red Bull: kalm en smaakvol is veel mooier dan druk en schreeuwerig!

Nyoxios

die helmen inderdaad, hopelijk gaan ze nog verschillen.

mischien net zo als Button en barrichello in de Brawn GP wagen.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Kootje

Citaat van: Bart VD op 04 februari 2013 - 19:09:25
Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 18:39:18
De vraag is hoe we Lewis en Nico uit elkaar gaan houden met die gele helmen... ???

Wanneer Massa zijn middenvinger opsteekt, is het Lewis die voorbijkomt. ;)

;D ;D ;D

Nyoxios

Citaat van: Kootje op 04 februari 2013 - 19:46:56
Citaat van: Bart VD op 04 februari 2013 - 19:09:25
Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 18:39:18
De vraag is hoe we Lewis en Nico uit elkaar gaan houden met die gele helmen... ???

Wanneer Massa zijn middenvinger opsteekt, is het Lewis die voorbijkomt. ;)

;D ;D ;D

hij is leuk ;)
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Sabai

#132
Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 19:43:27
En het is een gek, spits, neusje. Lijkt op zo eentje die door Robert Schumacher verkocht wordt aan een tweederangs actrice.

Wel weer een keurige livery hoor. Are you watching Red Bull: kalm en smaakvol is veel mooier dan druk en schreeuwerig!

Als ik de livery van de nieuwe Merc. zie denk ik aan een saaie opa op een of andere manier  :)
Vind het verder een saaie niet zo mooie wagen die er voor me gevoel niet echt snel uitziet.Maarja smaken verschillen nu eenmaal.

0634

Sja, je hebt natuurlijk gelijk: over smaak is geen zinnige discussie te voeren.

Maar ik hou van rustigere livery's waar een idee achter zit en niet van die prop-maar-vol-reclamezuilen van RBR.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 04 februari 2013 - 20:28:09
Sja, je hebt natuurlijk gelijk: over smaak is geen zinnige discussie te voeren.

Maar ik hou van rustigere livery's waar een idee achter zit en niet van die prop-maar-vol-reclamezuilen van RBR.
Ik ben het met je eens, Jeroen. Ook al zijn we 'opgegroeid' met auto's die werkelijk overal stickers hadden zitten. Zo pijnlijk aan de ogen als de RBR anno 2013 waren ze meestal niet.


Een paar voorbeelden van wat ik bedoel:









Hooguit kun je het rommelig noemen... ;)