Auto's 2013, what's up...

Gestart door T.Nuvolari, 28 januari 2013 - 10:02:18

« vorige - volgende »

Fabian

Niet te voorbarig hè Rafael. Vooralsnog is er niks illegaals aan...

Sabai



Zoek de verschillen RB8 boven en RB9 onder.

0634

Mujn hemek wat een mismaakt mornel is dat zeg.. ik krijg bijna heimwee naar de earthcar van Button...

rafael25


Sabai


Edwin90

Ik vind hem mooi  :-[.

Die stepped nose niet natuurlijk. Maar dat is toch niet anders.

Gerard

De kont is sowiezo anders... En de kleur natuurlijk... Vreemd dat zij tot nu toe de enige zijn die gèen neusjob in de winter heeft gehad.. ???

Jehoentelaar

De achtervleugel en de neuskegel verschillen wel, de kleur natuurlijk ook, maar verder valt het mee.

Maar wat een debiel gebeuren was het bij de presentatie als ik de verslaggevers op Twitter moet geloven. 3G werd uitgeschakeld, er mochten geen foto's gemaakt worden (wie dat wel deed kon zijn of haar telefoon inleveren), en het enige wat tot nu toe is vrijgegeven zijn twee photoshop plaatjes. Houd dan gewoon geen presentatie en rijd die auto met de eerste testdag domweg naar buiten zonder iets te zeggen. Het grote succes is de heren van Red Bull iets te veel geworden.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 03 februari 2013 - 18:52:03
De achtervleugel en de neuskegel verschillen wel, de kleur natuurlijk ook, maar verder valt het mee.

Maar wat een debiel gebeuren was het bij de presentatie als ik de verslaggevers op Twitter moet geloven. 3G werd uitgeschakeld, er mochten geen foto's gemaakt worden (wie dat wel deed kon zijn of haar telefoon inleveren), en het enige wat tot nu toe is vrijgegeven zijn twee photoshop plaatjes. Houd dan gewoon geen presentatie en rijd die auto met de eerste testdag domweg naar buiten zonder iets te zeggen. Het grote succes is de heren van Red Bull iets te veel geworden.
Dat doet mij denken aan de hoogtijdagen van Marlboro McLaren Honda. Toen gedroegen Ron Dennis en co zich net zo achterlijk. Waarom hou je uberhaupt een presentatie, als de journo's geen beelden mogen doorsturen. De fans willen toch zien hoe die kar eruit ziet?!


Red Bull Racing wordt onsympathieker met de dag...En dan vinden ze het raar dat zovelen hun enig succes misgunnen... >:(

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 03 februari 2013 - 17:39:32
Mujn hemek wat een mismaakt mornel is dat zeg.. ik krijg bijna heimwee naar de earthcar van Button...
k ben het weer niet met je eens ;) ik vind m erg stoer!

Iceman2012

Citaat van: Gerard op 03 februari 2013 - 18:51:12
De kont is sowiezo anders... En de kleur natuurlijk... Vreemd dat zij tot nu toe de enige zijn die gèen neusjob in de winter heeft gehad.. ???
de neus ziet er toch wel wat anders uit. Volgens mij is de 'brievenbus' verdwenen en zit de knik iets verder naar voren.

0634

Citaat van: Iceman2012 op 03 februari 2013 - 20:06:58
Citaat van: Jeroen op 03 februari 2013 - 17:39:32
Mujn hemek wat een mismaakt mornel is dat zeg.. ik krijg bijna heimwee naar de earthcar van Button...
k ben het weer niet met je eens ;) ik vind m erg stoer!
Ik vind hem gruwelijk. Nou had ik nooit veel met de schreeuwerige stijl van de Red Bull-livery's, ik hou meer van rustiger gekleurde wagens, maar nu een dronkenman er met een paarse kwast overheen is gegaan doet het echt pijn aan mijn ogen. Maar goed, dat is smaak he.

gloudiesaurus

Ik snap dat Paarse niet? Waar komt dat ineens vandaan??
Ben benieuwd hoe die auto er dan op het circuit uit ziet...  dat Paarse schijnt nl. een beetje metallic lak te zijn?

En ik snap ook niet waarom je bij een presentatie geen foto's mag maken. Red Bull is toch in de Formule 1 gestart om haar merk te promoten??

Ze waren overigens wel lange tijd trending op Twitter vandaag dus zo slecht hebben ze het dan weer niet gedaan met die presentatie  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

jende


rafael25