Wie wordt de eerstvolgende nieuwe wereldkampioen?

Gestart door 0634, 27 november 2012 - 20:33:15

« vorige - volgende »

Wie wordt als eerste kampioen?

Grosjean
2 (15.4%)
Hulkenberg
7 (53.8%)
Rosberg
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Pic
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (7.7%)
Di Resta
0 (0%)
None of the above
3 (23.1%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

maartenf1

Ik zeg qua talent Hulkenberg.
Hij is verreweg de beste coureur die niet bij een topteam zit. Wel een maartje indien hij bij Ferrari zal gaan rijden,
zolang Alonso daar ook rijdt, is Hulk gewoon tweede coureur en dat zou zonde zijn. Dan kan hij beter bij Lotus gaan rijden over een paar jaar.
Dan zie ik hem veel verder komen.

Grosjean verwacht ik niet te veel van, gewoon een goede middenmoot-coureur.
Perez betwijfel ik, hij moet nog heel veel leren, ik zie er geen nieuwe Hamilton in.

En dan de RedBull kweekvijver. Ik ben van beide Toro Rosso coureurs niet echt gecharmeerd.
Uit deze kweekvijver verwacht ik veel van Felix da Costa, Ricciardo en Vergne zie ik nog wel op dezelfde manier als Algesuari en Buemi vertrekken

Jehoentelaar

Citaat van: M@rc op 29 november 2012 - 12:48:24
Ricciardo? Die als supertalent bestempelde coureur is niet beter gebleken dan Vergne, of ze hebben daar 2 supertalenten.
Wat Vergne betreft zou ik op basis van de verhalen over Frijns zeker wel zeggen dat het een groot talent is. Immers, beide heren reden met een goed team in de FR3.5 tot de laatste race om de titel. Vergne, Bianchi, Wickens en Frijns zijn de grote jongens uit de laatste twee seizoenen. Frijns wordt neergezet als een groot talent (waar ik het overigens niet mee oneens ben), dus Vergne zou daar minstens in de buurt moeten komen.