Wie wordt de eerstvolgende nieuwe wereldkampioen?

Gestart door 0634, 27 november 2012 - 20:33:15

« vorige - volgende »

Wie wordt als eerste kampioen?

Grosjean
2 (15.4%)
Hulkenberg
7 (53.8%)
Rosberg
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Pic
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Massa
1 (7.7%)
Di Resta
0 (0%)
None of the above
3 (23.1%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

0634

Jongens, het wordt Grosjean. Eerste wereldkampioen in een Lotus sinds Andretti. :)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 november 2012 - 20:33:28
Daar is toch ook sprake van?
Hij heeft toch bewust 'n éénjarige deal bij Sauber gesloten omdat hij voor 2014 al bij Ferrari getekend heeft?
In een jaar kan veel gebeuren, Kootje... ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 20:42:52
Jongens, het wordt Grosjean. Eerste wereldkampioen in een Lotus sinds Andretti. :)
Teken ik voor. Mits Alonso niet wéér op een paar punten het kampioenschap misloopt. :P

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 28 november 2012 - 20:57:21
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 20:42:52
Jongens, het wordt Grosjean. Eerste wereldkampioen in een Lotus sinds Andretti. :)
Teken ik voor. Mits Alonso niet wéér op een paar punten het kampioenschap misloopt. :P
Jullie geloven ook nog in Sinterklaas zeker??  ;D

Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 28 november 2012 - 20:17:45
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 18:54:33
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 12:43:29
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 12:35:26
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 11:35:28
Button, gaat die nog tot zijn 40 koersen?

De man is pas 32...

Bijna 33 en dan vind ik een afscheid niet zo heel ver meer. Ik zeg trouwens niet dat het volgend jaar is, of zelfs het jaar erna. aan het einde van zijn nog 3 jaar durend contract met Mclaren wordt hij er 36. Het is nu toch niet de eerste die op die leeftijd de helm aan de wilgen hangt?
Die kan zo nog vijf jaar op die niveau mee. Geen probleem. Prost werd ook nog kampioen op zijn 38e. Het is nog niet zo dat ze al met Button's opvolging bezig zullen zijn. Anders mag je ook stilaan over Alonso's afscheid nadenken, die is niet heel veel jonger. Of Raikkonen.
Dat klopt, Jeroen.


Echter is het zo dat de lichting van Prost veel ouder was, dan de Button's/Vettels en Alonso's nu.


Logisch dat een Prost of Mansell op oudere leeftijd nog doorging...Ik zie Button daarom op korte termijn ook stoppen.
De F1 is tegenwoordig veel veeleisender dan in de jaren negentig.
Louis Chiron was in de vijftig toen hij zijn laats.te GP won, neen het feit dat bvb Jenson halve emn hele marathons loopt en dat was dan een zogezegd fuifnummer, wil zeggen dat het allemaal topatleten zijn, niet te verwonderen als je perfect normaal moet functioneren onder die enorme G-krachten. Brengt ook met zich mee dat de ouderdomsgrens ondertussen iets lager is. Verder hangt het natuurlijk ook af van de " marktwaarde " van het product renner x,y of z. Zolang iemand populair is is hij interessant voor marketeers.

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 28 november 2012 - 20:59:18
Citaat van: Jehoentelaar op 28 november 2012 - 20:57:21
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 20:42:52
Jongens, het wordt Grosjean. Eerste wereldkampioen in een Lotus sinds Andretti. :)
Teken ik voor. Mits Alonso niet wéér op een paar punten het kampioenschap misloopt. :P
Jullie geloven ook nog in Sinterklaas zeker??  ;D
Zeker! Net als in de Kerstman, de Paashaas en Klaas Vaak. 8)

Figge

In een jaar kan zeker veel gebeuren...
Massa, doet t weer net zo beroerd is dit jaar en wordt voortijdig vervangen door Hulkenberg die al 4x naar het podium is gegaan.
Perez, niet een keer het podium in de Mac en wordt na 1 jaar al vervangen door Kimi!!
Alonso heeft alwéér een net niet jaar met Ferrari, de liefde is over laat Spanjes grootste bank het contract afkopen en hij volgt Webber op bij RBR. Vettel zit daar vanzelfsprekend niet op te wachten en neem de plek in van Alonso en rijdt in de Ferrari naast Hulkenberg.
Alonso denkt op rozen te zitten omdat RBR alweer een 4e titel op rij gepakt heeft met Vettel. Helaas heeft Lewis het niet naar zijn zin in een matige Mercedes... Door een exitclausule maakt hij dat hij wegkomt en wordt wederom Alonso's favorite worst nightmare bij the Bulls.
Tsja wat nu met Mercedes en Lotus...

Jehoentelaar


Figge

Soms heb ik een erg levendige fantasie...
Maar eh het kan!!

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 18:54:33
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 12:43:29
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 12:35:26
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 11:35:28
Button, gaat die nog tot zijn 40 koersen?

De man is pas 32...

Bijna 33 en dan vind ik een afscheid niet zo heel ver meer. Ik zeg trouwens niet dat het volgend jaar is, of zelfs het jaar erna. aan het einde van zijn nog 3 jaar durend contract met Mclaren wordt hij er 36. Het is nu toch niet de eerste die op die leeftijd de helm aan de wilgen hangt?
Die kan zo nog vijf jaar op die niveau mee. Geen probleem. Prost werd ook nog kampioen op zijn 38e. Het is nog niet zo dat ze al met Button's opvolging bezig zullen zijn. Anders mag je ook stilaan over Alonso's afscheid nadenken, die is niet heel veel jonger. Of Raikkonen.

Ik weet niet of hij nog 5 jaar mee zal gaan. Gezien zijn fitheid waarschijnlijk wel, maar voor hetzelfde geld heeft hij het wel gezien op zijn 36ste. Nog een keertje de wereldtitel en hup weg ermee, een hele dag naar de rondwandelende kont van Ms. Michibata kijken vanuit z'n luie stoel. Stranger things have happened. Trouwens, Prost was het ook even beu op zijn 36ste...

Kootje

Citaat van: Figge op 28 november 2012 - 21:07:26
In een jaar kan zeker veel gebeuren...
Massa, doet t weer net zo beroerd is dit jaar en wordt voortijdig vervangen door Hulkenberg die al 4x naar het podium is gegaan.
Perez, niet een keer het podium in de Mac en wordt na 1 jaar al vervangen door Kimi!!
Alonso heeft alwéér een net niet jaar met Ferrari, de liefde is over laat Spanjes grootste bank het contract afkopen en hij volgt Webber op bij RBR. Vettel zit daar vanzelfsprekend niet op te wachten en neem de plek in van Alonso en rijdt in de Ferrari naast Hulkenberg.
Alonso denkt op rozen te zitten omdat RBR alweer een 4e titel op rij gepakt heeft met Vettel. Helaas heeft Lewis het niet naar zijn zin in een matige Mercedes... Door een exitclausule maakt hij dat hij wegkomt en wordt wederom Alonso's favorite worst nightmare bij the Bulls.
Tsja wat nu met Mercedes en Lotus...

Als Lewis in dit scenario de titel pakt, dan teken ik ervoor. ;D

Victor Monza 2008

Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 21:19:33
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 18:54:33
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 12:43:29
Citaat van: Jeroen op 28 november 2012 - 12:35:26
Citaat van: M@rc op 28 november 2012 - 11:35:28
Button, gaat die nog tot zijn 40 koersen?

De man is pas 32...

Bijna 33 en dan vind ik een afscheid niet zo heel ver meer. Ik zeg trouwens niet dat het volgend jaar is, of zelfs het jaar erna. aan het einde van zijn nog 3 jaar durend contract met Mclaren wordt hij er 36. Het is nu toch niet de eerste die op die leeftijd de helm aan de wilgen hangt?
Die kan zo nog vijf jaar op die niveau mee. Geen probleem. Prost werd ook nog kampioen op zijn 38e. Het is nog niet zo dat ze al met Button's opvolging bezig zullen zijn. Anders mag je ook stilaan over Alonso's afscheid nadenken, die is niet heel veel jonger. Of Raikkonen.

Ik weet niet of hij nog 5 jaar mee zal gaan. Gezien zijn fitheid waarschijnlijk wel, maar voor hetzelfde geld heeft hij het wel gezien op zijn 36ste. Nog een keertje de wereldtitel en hup weg ermee, een hele dag naar de rondwandelende kont van Ms. Michibata kijken vanuit z'n luie stoel. Stranger things have happened. Trouwens, Prost was het ook even beu op zijn 36ste...
Jenson moet blijven al was het maar voor het smoelenwerk van pa Button, de vrolijkheid die de man uitstraalt. Neen, effe serieus, geen van de andere rijders heeft zoveelmetier, zoals de Fransen zeggen . Noem hem maar de George Harrison van de F1 met Kimi natuurlijk als Ringo.

T.Nuvolari


Gerard

Ik denk dat we moeten wachten tot de gevestigde orde vertrekt bij de huidige topteams
Wellicht dat Hulk iets kan als hij de kans krijgtbij bv ferrari of McLaren..
Of wanneer webber ermee stopt,dat Vettel een geduchte concurent naast zich heeft.. maar wie dat dan is?
Ricciardo? Frijns :)

T.Nuvolari

Ricciardo? Die als supertalent bestempelde coureur is niet beter gebleken dan Vergne, of ze hebben daar 2 supertalenten.