Interlagos: Man van de race

Gestart door 0634, 25 november 2012 - 19:16:43

« vorige - volgende »

Wie vond jij vandaag geniaal?

Button
2 (9.1%)
Alonso
1 (4.5%)
Massa
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hulk
7 (31.8%)
Vettel
9 (40.9%)
Schumacher
1 (4.5%)
Vergne
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Franky R.

Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 18:53:40
In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?
Ik vind het maar slap van 'huilbaby' Vettel dat hij na zijn overwinning gaat janken om die paar "gemenerikken"...


Maar vervolgens niet het lef heeft om man en paard te noemen...Geen wonder dat ik liever Alonso als kampioen van dit seizoen  had.


Kobayahsi? Wat heeft die verkeerd gedaan, behalve dat hij niet netjes opzij ging voor "koning Vettel"?! Mag ik even herinneren dat Vettel in Braziliƫ 2008 Hamilton dwars zat, maar dat iedereen zei dat Vettel "gewoon vasthield aan zijn snelheid"...


Dan zeg ik nu dat Kobayashi ook gewoon zijn snelheid had. De man vecht immers voor zijn carriere!

Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 27 november 2012 - 14:07:35
Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 18:53:40
In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?
Ik vind het maar slap van 'huilbaby' Vettel dat hij na zijn overwinning gaat janken om die paar "gemenerikken"...


Maar vervolgens niet het lef heeft om man en paard te noemen...Geen wonder dat ik liever Alonso als kampioen van dit seizoen  had.


Kobayahsi? Wat heeft die verkeerd gedaan, behalve dat hij niet netjes opzij ging voor "koning Vettel"?! Mag ik even herinneren dat Vettel in Braziliƫ 2008 Hamilton dwars zat, maar dat iedereen zei dat Vettel "gewoon vasthield aan zijn snelheid"...


Dan zeg ik nu dat Kobayashi ook gewoon zijn snelheid had. De man vecht immers voor zijn carriere!
Nu ja hij moet inderdaad niet onderdoen voor zaniker Alonso, net of zijn Ferrari een barrel was. Een barrel wordt geen tweede in het constructeurskampioenschap.

0634

Alonso heeft zijn wagen nooit een barrel genoemd, alleen wel een auto die niet de snelste was. En dat was ie ook niet.

Dat heeft niks met huilen te maken. Het zou toch gek zijn geweest als Alonso had gezegd dat hij de beste wagen had terwijl iedereen zag dat dat niet zo was.

Iceman2012