Interlagos: Man van de race

Gestart door 0634, 25 november 2012 - 19:16:43

« vorige - volgende »

Wie vond jij vandaag geniaal?

Button
2 (9.1%)
Alonso
1 (4.5%)
Massa
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hulk
7 (31.8%)
Vettel
9 (40.9%)
Schumacher
1 (4.5%)
Vergne
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Wallie

Schumacher!

Laatste race dus de sentimenten spelen ook een beetje mee.
Maar voor de eerste SC lag hij laatste (door een lekke band) en werd hij op een rondje gezet door de McLarens.
Daarna terug gevochten naar de 7de plek inclusief een mooi gevecht met Raikkonen dat mij weer deed denken aan Brazilië 2006.

Schumacher zevenvoudig wereldkampioen, eindigt 7de in auto nummer 7.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Victor Monza 2008

In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?

Enzo

Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 18:53:40
In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?

Senna?

Figge

Hulkenberg...
Zonde van het foutje en de touche met Hamiton, maar wat had ik hem de zege gegund!!
Wat zou Whitmarsh gedacht hebben toen hij Hulk de Macs zag inhalen én voorblijven in een SFI!!!
Tsja... Die had je ook kunnen hebben...

0634

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 18:54:37
Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 18:53:40
In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?

Senna?

Naah, die kon er geen donder aan doen. Ik denk eerder aan Kobayashi, die wat wild reed.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 26 november 2012 - 21:44:47
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 18:54:37
Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 18:53:40
In de kranten verklaart Vettel dat sommigen op het randje reden zonder er verder op in te gaan, wie zou hij bedoelen?

Senna?

Naah, die kon er geen donder aan doen. Ik denk eerder aan Kobayashi, die wat wild reed.

Kobayashi reed zeker een wilde race, zijn contact met Schumacher had ook makkelijk anders kunnen aflopen.
Senna was idd vrij onschuldig, maar wellicht ziet Vettel dat anders. (zou me niet verbazen)

Fabian

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 21:49:56
maar wellicht ziet Vettel dat anders. (zou me niet verbazen)
Ik denk dat ie dezelfde bril heeft als Meneer Helmut Marko.  ;)

T.Nuvolari

Grosjean en Di Resta reden op het natte randje en gingen eraf. Ik heb niemand gezien die overdreven agressief zijn wagen bestierde.

Fabian

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 23:25:43
Ik heb niemand gezien die overdreven agressief zijn wagen bestierde.
Ik wel. Vettel na het behalen van zijn wereldtitel!

0634

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 23:25:43
Grosjean en Di Resta reden op het natte randje en gingen eraf. Ik heb niemand gezien die overdreven agressief zijn wagen bestierde.
Koba.

T.Nuvolari


Fabian


0634

Het is de enige waarvan ik me die uitspraken van Vettel kan voorstellen.

T.Nuvolari

Maar als Vettel een beetje stress heeft verklaard hij wel meer dingen die geen steek houden.

Matthijs

Bedoelde Vettel niet dat sommigen dit seizoen over het randje gingen (bakwissel Massa in Austin), in plaats van dat hij Brazilië bedoelde? In Brazilië mag hij niet klagen, want hoewel hij een fantastische race reed, gingen een aantal mensen wel heel makkelijk opzij.