Interlagos: Man van de race

Gestart door 0634, 25 november 2012 - 19:16:43

« vorige - volgende »

Wie vond jij vandaag geniaal?

Button
2 (9.1%)
Alonso
1 (4.5%)
Massa
2 (9.1%)
Webber
0 (0%)
Hulk
7 (31.8%)
Vettel
9 (40.9%)
Schumacher
1 (4.5%)
Vergne
0 (0%)
Kobayashi
0 (0%)
Raikkonen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Zeg t maar...

Ik ga toch voor Vettel. Geweldig gedaan na een bijna desastreus begin. Dan ben je echt op je top.

Makke

Hier ook Vettel. Werkte zich in no time op in het veld en behield daarna zijn cool.

Jehoentelaar

Vettel. Ondanks de dramatische openingsfase op een waanzinnig goede manier teruggekomen. Hij is nu echt volwassen geworden.

Franky R.

Ook voor Vettel gekozen...had makkelijk kunnen breken onder druk...Maar bleef rijden. Abu Dhabi was geen toeval. Top!

Matthijs

Heb ok Hulk gedrukt, maar moet bij nader inzien toch voor Vettel gaan.

Fabian

Kan niks anders dan op Vettel stemmen helaas. Een klasse race gereden en zich goed terug gevochten.

Edwin90

Twijfel tussen Vettel Hulkenberg en Massa.

Massa lag op een gegeven moment ook maar twaalfde ofzo. Prima gereden.
Hulkenberg briljant, het incident met Hamilton was geloof ik een race incident.
Vettel is een held, helemaal in de openingsfase na de spin. Niets fout gedaan.

Ik ga toch voor Hulk.

Kootje

Hülkenberg.

Fantastisch hoe hij de McLarens achter zich kreeg en ook wist te houden.
Jammer van dat foutje, vooral voor Lewis, maar ik vond hem verder echt briljant rijden.

Eervolle vermeldingen voor Vettel die zich knap terugvocht na z'n spin in ronde 1 en voor Massa die hier zeker P2 verdiende maar direct bij de start al keurig z'n rol als secundant op zich nam. Briljant zoals hij de aanval van Webber pareerde en hem naar buiten dwong waardoor Alonso beiden kon pakken.

Enzo

Vettel! Wat een onwaarschijnlijk serke race! 8)

gloudiesaurus

Vettel, sterke race en wereldkampioen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Victor Monza 2008

Button, foutloze race. Vettel reed wel een fantastische race, maar bij momenten war te conservatief, maar ja er waren grotere belangen.

0634

Klopt. Achter Koba bijvoorbeeld reed hij conservatief. Maar dat tekent zijn volwassenheid.

Makke

Citaat van: Jeroen op 26 november 2012 - 05:57:01
Klopt. Achter Koba bijvoorbeeld reed hij conservatief. Maar dat tekent zijn volwassenheid.

Hij moest dat inderdaad doen. Het laatste wat je moet gaan doen is een gevecht aangaan met Kobayashi. Toch in de situatie van Vettel. Koba deinst er niet voor terug om op het scherpst van de snee te vechten.

Vettel deed me wat denken aan Hamilton in 2008. Hamilton reed toen, in quasi gelijkaardige omstandigheden, even conservatief. Alleen werd Hamilton natuurlijk niet aangetikt in ronde 1.

T.Nuvolari

Heb voor Hulkeberg gekozen. Weet niet of hij had gewonnen moest hij niet van de baan zijn gegaan, maar hij was toch verdomd goed bezig. Zijn incident was geen straf waardig in mijn ogen.

Wings

Vettel. Ondanks de spin en de verkeerde wissel het hoofd erbij gehouden en gedaan was hij moest doen. Hulk deed het prima maar maakt toch 2 fouten die hem plaatsen kosten.