Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:53:52
Het gezicht van Alonso...Nu al iconisch!!!!! :-[ :-X :-[
Mooi shot hoor. Hoort er ook bij.

SanderD

#271
Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:52:50
Ach,


Vettel verdient de titel ook wel...Zeker na Abu Dhabi en nu Sao Paulo...Gewoon machtig gereden onder moeilijke omstandigheden.
Maar Alonso heeft het lang volgehouden, ook dat verdiend een ruimhartige applaus!

Natuurlijk heeft hij het goed gedaan. Maar voor mijn gevoel was het Fernando's jaar, vooral toen alles mee begon te zitten dacht ik dat hij zou winnen.

Franky R.

@Jeroen,
Mooi dat het zo'n spannende race was, dus ik zie graag een mooie nabeschouwing tegemoet? ;)


Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:52:50
Ach,


Vettel verdient de titel ook wel...Zeker na Abu Dhabi en nu Sao Paulo...Gewoon machtig gereden onder moeilijke omstandigheden.
Maar Alonso heeft het lang volgehouden, ook dat verdiend een ruimhartige applaus!
Kan ik mij volledig bij aansluiten , idem aan alle andere gldiatoren, vooral Jenson.

0634

Citaat van: Victor Monza 2008 op 25 november 2012 - 19:01:17
Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:52:50
Ach,


Vettel verdient de titel ook wel...Zeker na Abu Dhabi en nu Sao Paulo...Gewoon machtig gereden onder moeilijke omstandigheden.
Maar Alonso heeft het lang volgehouden, ook dat verdiend een ruimhartige applaus!
Kan ik mij volledig bij aansluiten , idem aan alle andere gldiatoren, vooral Jenson.

Tja, die gekke Brit drijft dan toch vaak weer ineens boven als het wisselend weer is.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 25 november 2012 - 18:51:13
Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:47:48
Typisch Button ook om de eerste en de laatste GP van het seizoen te winnen...En we krijgen dankzij uilebol eerste klas Paul di Resta een SC in de laatste paar rondes...Wat een anti-climax, jezus!!! >:( >:( >:(

Wat heeft Di Resta nu weer verkeerd gedaan, hij is gewoon gespind op een nat wegdek. Net als Webber in 2003, toen was Alonso nog onozeler want hij reed recht op een wiel.
Nu eindigen ze onder de SC, ipv dat er tot het einde wordt geracet. Dat bedoelde ik...

Gerard

Whahahaha dat einde van de show op de beeb... Wie vervangt Jake???? Bernie hahaha ;D

Sabai

Wat een seizoenseinde !!! Spannendste WK beslissing sinds jaren . En ook de meest zwaar bevochten voor Vettel tot nu toe. Ik dacht in ronde 1 dat het al over was maar wat een herstel. Fenomenaal !!!! Al had hij het voor mij niet zo spannend hoeven maken.

Jehoentelaar

Zo gaan die dingen. Wat een onvervalst megagoede race. En wat briljant gereden door Vettel en Alonso. Laat zien dat die twee elkaar, met het materiaal dat ze in handen hebben, niet kunnen ontlopen.

Beetje teleurgesteld als Alonsofan, maar ik had er vooraf niet op gerekend dat het zo spannend zou gaan worden. Wederom de tweede plaats, maar een waanzinnig goed seizoen gereden. Laat het in vredesnaam snel 17 maart 2013 zijn.

Victor Monza 2008

Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 19:03:02
Citaat van: Victor Monza 2008 op 25 november 2012 - 19:01:17
Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 18:52:50
Ach,


Vettel verdient de titel ook wel...Zeker na Abu Dhabi en nu Sao Paulo...Gewoon machtig gereden onder moeilijke omstandigheden.
Maar Alonso heeft het lang volgehouden, ook dat verdiend een ruimhartige applaus!
Kan ik mij volledig bij aansluiten , idem aan alle andere gldiatoren, vooral Jenson.

Tja, die gekke Brit drijft dan toch vaak weer ineens boven als het wisselend weer is.
Jenson the last of the gentleman drivers!

0634

Citaat van: Sabai op 25 november 2012 - 19:20:02
Wat een seizoenseinde !!! Spannendste WK beslissing sinds jaren .

Naah, 2008 was ook wel aardig hoor ;).

0634


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 november 2012 - 19:22:57
Klotewinter op komst... grmbl...
Wat je zegt...Ik heb al een tijdje last van een winterdepressie..En niet eens een raceklasse om te volgen in de winter zoals de A1GP...


Typisch ook dat de zomer maar vijf dagen duurde, maar dat we straks maaaanden in de winter zitten. En ik maak mij ook bezorgd over volgend jaar met die gasten van Sport1...Volgend jaar heb ik het financieel minder...dus zuinig aan doen... :-[

Wings

Zo zeg, wat een laatste race! Als Alonso-fan kijk ik tevreden terug naar dit seizoen en naar deze race. Erg fraai gereden net als Vettel. Jammer dat Hulk Hamilton eraf tikt. Maar ook dat kan gebeuren.

0634

Citaat van: Wings op 25 november 2012 - 19:33:54
Zo zeg, wat een laatste race! Als Alonso-fan kijk ik tevreden terug naar dit seizoen en naar deze race. Erg fraai gereden net als Vettel. Jammer dat Hulk Hamilton eraf tikt. Maar ook dat kan gebeuren.
Welkom :)!