Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik verwacht Hamilton - Alonso - Vettel. Sebastian zal niet álles uit de kast rijden en zijn auto op een veilige positie thuisbrengen. Hamilton aan de horizon vertrokken, Alonso degelijk op het podium.

Met regen is natuurlijk alles anders, maar dan moet er wel sprake zijn van óf een bui mid-race, of een opdrogende baan (een combinatie is nog leuker). Een geheel natte race waarbij de heren niet helemaal verzuipen hoeft niet per definitie leuk te zijn.

Gerard

Ik verwacht juist wel dat Vettel alles op alles zet om ook deze race te winnen...
Zo heeft hij het altijd gedaan, dus waaromnu niet?
Of hij de race inderdaad ook gaat winnen?

Webber won in 2009 en 2011, en Vettel in 2010, dus.... ja, de kans is wel redelijk groot denk ik.....
Webber zal (afhankelijk van de positie van Alonso) Seb misschien voor laten...

Dit alles natuurlijk MITS Lewis er niet als een haas vandoor gaat :)

Fabian

Red Bull heeft alles in eigen hand. Zij kunnen kijken hoe alles gaat lopen en dan kunnen ze reageren.

Figge

Onder "normale" omstandigheden kan Vettel de titel bijna niet meer ontgaan.
En vettel zal verstandig rijden om de titel veilig te stellen. Zie Japan vorig jaar. Daar liet hij concurrent Button ook gewoon gaan tbv de titel.

rafael25

Als Alonso wint, mag Vettel niet hoger dan 5e eindigen, maar ik zie Alonso niet winnen in Brazilië. Hij moet dan niet alleen met Vettel af rekenen, maar ook met Hamilton. En ik denk dat Hamilton graag afscheid wil nemen van McLaren met nog een overwinning. Wordt hopelijk een knotsgek weekend, maar zoals in 2007 of 2008, verwacht ik toch niet.

Niels_

Alonso maakt hier enkel kans als Vettel uitvalt hoor. Zelfs als het gaat regenen is het nog geen drama voor Vettel.

Victor Monza 2008

Alleen pech of een ongeval kan Vettel nog van de titel houden,zie niet in hoe Alonso onder normale omstandigheden 14 punten meer kan halen.

FernandoAlonso

Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ook! Al zijn de vooruitzichten weer verandert naar minder slecht :(
FA: "We Will Fight Untill The End."

Fabian

Citaat van: FernandoAlonso op 21 november 2012 - 17:07:49
Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ook! Al zijn de vooruitzichten weer verandert naar minder slecht :(
Tja ik kan niet zo goed dansen he dan krijg je dat...

FernandoAlonso

Citaat van: Fabian op 21 november 2012 - 17:15:50
Citaat van: FernandoAlonso op 21 november 2012 - 17:07:49
Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ook! Al zijn de vooruitzichten weer verandert naar minder slecht :(
Tja ik kan niet zo goed dansen he dan krijg je dat...
Naja zeg! Ga dan even heel snel dansles nemen jij! Want we moeten wel slecht weer hebben hoor  :D
FA: "We Will Fight Untill The End."


robbert

Citaat van: FernandoAlonso op 21 november 2012 - 17:07:49
Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ook! Al zijn de vooruitzichten weer verandert naar minder slecht :(

ja, meestal is dat zo. Heel de week voorspellen dat het zal regenen, en als het moment daar is, dan een droge race hebben. Vettel zal wereldkampioen worden, aangezien redbull de snelste is, en ferrari geen wagen heeft om voor de overwinning te strijden

Jehoentelaar

Dat laatste hoef je geen tien keer per dag te vermelden.

Feit is dat het in Brazilië nog wisselvalliger is dan in de Ardennen. Ook met een droge voorspelling kan er out of nowhere een hoosbui binnen komen vallen.

Kootje

#28
Citaat van: robbert op 21 november 2012 - 19:13:26
en ferrari geen wagen heeft om voor de overwinning te strijden

Ach ..... Vettel hoeft alleen maar uit te vallen, en dan volstaat P3.
Dáár is de Ferrari wél snel genoeg voor. ::)

Nee, maar serieus ..... het gaat idd 'n erg lastig verhaal worden voor Fernando, maar toch ..... nog niets is verloren.
Massa dacht in 2008 ook kampioen te zijn, Hamilton dacht 'n jaar eerder 'n makkie te hebben.
Dat Vettel torenhoog favoriet is mag duidelijk zijn, maar ik zou de hoop nog niet opgeven als ik Ferrari/Fernando fan was.
Er zijn vreemdere dingen gebeurd, zeker op Interlagos.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 21 november 2012 - 17:15:50
Citaat van: FernandoAlonso op 21 november 2012 - 17:07:49
Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 23:51:17
Citaat van: gloudiesaurus op 20 november 2012 - 23:49:57
Regen in Brazilie? Dat zou het pas mooi maken... ga halverwege de race toch maar even een regendansje doen denk ik  ;)
Ik ben al bezig!
Ik ook! Al zijn de vooruitzichten weer verandert naar minder slecht :(
Tja ik kan niet zo goed dansen he dan krijg je dat...
Een tip van mij...beweeg je heupen eens wat losser...



;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D