Round 20: Grande Prêmio Petrobras do Brasil

Gestart door Enzo, 20 november 2012 - 17:02:37

« vorige - volgende »

Sabai

Ben benieuwd of Massa niet weer spontaan een probleem met zijn versnellingsbak heeft zodat Alonso weer een plekkie wint en op de goede kant staat.

Fabian

Citaat van: Sabai op 24 november 2012 - 19:02:32
Ben benieuwd of Massa niet weer spontaan een probleem met zijn versnellingsbak heeft zodat Alonso weer een plekkie wint en op de goede kant staat.

Nee. Hij ramt Vettel van de baan bij de start!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 24 november 2012 - 18:42:15
Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 09:46:32
Dat sowieso.
En om eerlijk te zijn is het mij om het even wie er de titel pakt, als Hammi maar wint en er 'n Williams op het podium staat ben ik 'n zéér tevreden mens.
Daar teken ik ook voor...HAM als winnaar bedoel ik...En dan Button op P2 en Massa of Kimi op P3... :P

Hé .... dat zijn geen Williamsen  >:(

;D ;D ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 19:04:16
Hé .... dat zijn geen Williamsen  >:(

;D ;D ;D
Je weet toch dat Serena en Venus tennissen??  ;) ;) ;)


Fabian

Moet toegeven Kootje dat ik Maldonado nog wel een kans geef. Maar ben benieuwd of Pastor zijn kop erbij houdt als het gaat regenen.

Kootje

Tsja .... dat blijft idd de vraag.
Maar die regen zal er wel moeten komen voor hem om het podium te halen.
Gelukkig zijn de vooruitzichten daarop goed, want op het droge geef ik hem geen kans.

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 19:12:39
Tsja .... dat blijft idd de vraag.
Maar die regen zal er wel moeten komen voor hem om het podium te halen.
Gelukkig zijn de vooruitzichten daarop goed, want op het droge geef ik hem geen kans.
Nee op het droge heeft ie weinig kans. Als ie dan zijn kop verliest dan maar als Vettel in de buurt is...  ;)

Kootje

Goh ..... Vettels uitlatingen over Narain zitten je nog steeds dwars?

;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 november 2012 - 19:19:51
Goh ..... Vettels uitlatingen over Narain zitten je nog steeds dwars?

;D
Jaaa!

Fabian

Pastor zit wel een beetje in de problemen:
Maldonado's press briefing has been delayed as he's with the stewards. He missed the weigh bridge in Q2 and is on two reprimands already #F1

Franky R.

Zou het?


CitaatStiekem verklapt Alonso dat hij op een regen-afstelling staat! Regen zou ons goed uitkomen.Qua afstelling maakt het weinig verschil tussen droge en natte condities. Ik denk niet dat iemand vandaag een gok heeft genomen, ook al is de kans op regen groot.


Of is dat mijn interpretatie? ;)

Kootje


Nyoxios

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 19:03:21
Citaat van: Sabai op 24 november 2012 - 19:02:32
Ben benieuwd of Massa niet weer spontaan een probleem met zijn versnellingsbak heeft zodat Alonso weer een plekkie wint en op de goede kant staat.

Nee. Hij ramt Vettel van de baan bij de start!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

ik zie het eerlijk gezegt zo gebeuren..
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

FernandoAlonso

Citaat van: Fabian op 24 november 2012 - 19:03:21
Citaat van: Sabai op 24 november 2012 - 19:02:32
Ben benieuwd of Massa niet weer spontaan een probleem met zijn versnellingsbak heeft zodat Alonso weer een plekkie wint en op de goede kant staat.

Nee. Hij ramt Vettel van de baan bij de start!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ja precies!  ;D
FA: "We Will Fight Untill The End."