Leave me alone, i know what to do!!!

Gestart door Gerard, 06 november 2012 - 14:59:08

« vorige - volgende »

communicatie tussen rijder en Pitmuur teveel?

Belachelijk, geef alleen door wat van belang is, zoals problemen met de auto
2 (10.5%)
Nee, het is juist goed dat de rijders van alles op de hoogte zijn
1 (5.3%)
Het is aan de coureur om aan te geven als het teveel wordt, wel zo leuk voor de kijkers thuis
16 (84.2%)

Totaal aantal stemmen: 16

Matthijs

Citaat van: SDG op 09 november 2012 - 06:02:20
Citaat van: Enzo op 07 november 2012 - 12:54:56
Kimi is wel een enorm contactgestoord persoon zeg... ;D
Enerzijds kan ik er om lachen, maar anderzijds besef ik me dat dit PR technisch een drama is voor Lotus.
Zelfs Boullier wist zich geen raad met Kimi na zijn overwinning. In de wachtruimte voor het podium wilde hij blij doen met zijn rijder maar Kimi gaf hem geen blik waardig. Dus ging Bouliier maar wat zenuwachtig om zich heen kijken... ::)

Ik herinner me de eerste race van Räikkönen voor Ferrari, in Australië 2007. Op weg naar het podium kreeg hij plotseling een mobieltje aangereikt. Aan de andere kant van de lijn zat Michael Schumacher, die hem wilde feliciteren met zijn eerste zege voor Ferrari. Wat deed Kimi? Hij hing doodgewoon op...
Mjah, in zijn defense: hij zei dat het ontvangst slecht was, waardoor hij Schumacher niet goed kon horen.

T.Nuvolari

Who cares. Ik ben ook niet zo'n prater, iedereen is zoals hij/zij is. Al dat gelul om maar te voldoen aan wat men van je verwacht. Kimi is ten minste echt. Lak aan de publieke opninie. Ben nooit een fan geweest van de man tijdens zijn eerste F1 periode, maar nu is dat net andersom. Ik kan hem best wel pruimen.

Enzo

Citaat van: M@rc op 09 november 2012 - 08:51:26
Who cares. Ik ben ook niet zo'n prater, iedereen is zoals hij/zij is. Al dat gelul om maar te voldoen aan wat men van je verwacht. Kimi is ten minste echt. Lak aan de publieke opninie. Ben nooit een fan geweest van de man tijdens zijn eerste F1 periode, maar nu is dat net andersom. Ik kan hem best wel pruimen.

Het is wel een karakter... ;D
Daar hadden we te kort aan de laatste jaren.