Junior test Abu Dhabi

Gestart door gloudiesaurus, 06 november 2012 - 13:10:57

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Het is vanmorgen begonnen, de volgende coureurs/ teams rijden:

Red Bull Racing
Dinsdag: Antonio Felix da Costa
Woensdag: Antonio Felix da Costa
Donderdag: Robin Frijns

Vodafone McLaren Mercedes
Dinsdag: Kevin Magnussen (ochtend), Gary Paffett (middag)
Woensdag: Gary Paffett (ochtend), Oliver Turvey (middag)
Donderdag: Oliver Turvey (ochtend), Kevin Magnussen (middag)

Lotus F1 Team
Dinsdag: Nicolas Prost
Woensdag: Edoardo Mortara
Donderdag: Davide Valsecchi

Sauber F1 Team
Dinsdag: Robin Frijns
Woensdag: Esteban Gutierrez
Donderdag: Esteban Gutierrez

Scuderia Toro Rosso
Dinsdag: Luiz Razia
Woensdag: Johnny Cecotto Jr.
Donderdag: Luiz Razia

Caterham F1 Team
Dinsdag: Giedo van der Garde
Woensdag: Giedo van der Garde
Donderdag: Alexander Rossi
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Rondetijden zeggen helaas niet zoveel. Hoop echt dat Frijns goede dingen kan laten zien bij beide tests. Ik neem aan dat Sauber met een half oog meekijkt naar Frijns' verrichtingen in de Red Bull.

Jehoentelaar

CitaatSauber F1 Team (‏@OfficialSF1Team)
A happy but exhausted Robin just came out of our car. The engineers say he has done a good job. Read more soon at http://www.sauberf1team.com

Gerard

#4
Giedo heeft het volgens Caterham ook goed gedaan.. geen snelle ronden,maar een echte aero test...
Overigens... snelste tijd voor Magnussen Jr, 1.42.651
Dat is "slechts" 2 sec! langzamer dan de Poletijd van Lewis afgelopen weekend  :o


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/junior_test_abu_dhabi_dag_1/

Rondetijden zijn hier lastig te vergelijken ivm hoeveelheid rubber die op de baan komt te liggen. Maar voor Frijns is het een goede 1e dag denk ik. Jammer alleen dat hij morgen of overmorgen niet nog eens mocht rijden. Dan zou je hem goed kunnen vergelijken met Gutiérrez (die wel meer ervaring heeft).

Van der Garde heeft serieus getest schijnt, hopelijk krijgt hij morgen nog de kans om op zachte banden een snelle tijd neer te zetten. Helpt altijd als je wat in de picture komt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Als ik de tijden zo bekijk, dan doet Frijns het eigenlijk heel erg goed. 1,2seconde langzamer dan Koba san en slechts 1,8 tiende langzamer dan Perez. niet eens 3 uur testen vooraf voor vinden van afstelling. En dat voor een eerste dag. Als hij morgen ook wat leuks laat zien in de RBR, mogen ze van mij Vettel van af per direct vervangen door Frijns  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 07 november 2012 - 10:35:25
Als hij morgen ook wat leuks laat zien in de RBR, mogen ze van mij Vettel van af per direct vervangen door Frijns  ;D
Dat ben ik volkomen met je eens!

T.Nuvolari

Wat krijgen we dan bij een overwinning i.p.v de vinger? Een welgemeende swaffel?

Fabian

Citaat van: M@rc op 07 november 2012 - 13:29:39
Wat krijgen we dan bij een overwinning i.p.v de vinger? Een welgemeende swaffel?
Twee vingers in de neus, denk ik.

Gerard


Oke,
Esteban Gutiérrez (de reserve/testrijder van Sauber) rijdt 94!! ronden met een snelste tijd van 01:43.485

Robin reed gisteren 78 ronden met een snelste tijd van 01:43.775
mwah, das in het geeheel niet verkeerd van Frijns!!!





Fabian

Citaat van: Gerard op 07 november 2012 - 15:52:52

Oke,
Esteban Gutiérrez (de reserve/testrijder van Sauber) rijdt 94!! ronden met een snelste tijd van 01:43.485

Robin reed gisteren 78 ronden met een snelste tijd van 01:43.775
mwah, das in het geeheel niet verkeerd van Frijns!!!
Dat is absoluut niet verkeerd. Knappe prestatie van Frijns. Ben benieuwd wat ie kan laten zien in de Red Bull.

Gerard

Giedo reed vandaag een 1.45.106: in tegenstelling tot 1.46.106, veel sites hebben de tijd verkeerd overgenomen van een eerdere tweet van een teamlid ;)

Fabian

Citaat van: Gerard op 07 november 2012 - 19:15:38
Giedo reed vandaag een 1.45.106: in tegenstelling tot 1.46.106, veel sites hebben de tijd verkeerd overgenomen van een eerdere tweet van een teamlid ;)
Gelukkig is Gerard wakker!  :)

Jehoentelaar

Keurige prestatie van Frijns! Gutiérrez heeft dacht ik eerder al kilometers gemaakt in die auto (of die van vorig jaar), dus dat doet onze Nederlander uitstekend!