Man van de race: Abu Dabhi

Gestart door Folkert, 04 november 2012 - 15:58:55

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

Kimi Raikkonen
13 (46.4%)
Fernando Alonso
1 (3.6%)
Sebastian Vettel
14 (50%)
Jenson Button
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)
Felipe Massa
0 (0%)
Bruno Senna
0 (0%)
Paul Di Resta
0 (0%)
Danial Ricciardo.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Folkert

De race is gereden, en weer een nieuwe terechte winnaar op het podium.. Wie was de beste.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Ik ga voor Kimi. Briljante start en daarna gewoon uitstekend gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD


Sabai


jende

kimi en vettel inderdaad allebei een super race.
denk dat ik tussen de 2 dan toch voor vettel ga , vanuit de pits starten en toch nog 3rde worden is wel erg knap

Folkert

Citaat van: Sabai op 04 november 2012 - 16:11:11
Vettel!!!! en Kimi !!!!!
Persoonlijk vond ik Vettel niet super goed. IIG niet zo goed dat je de +21 plekken alleen aan hem kan weiten. Persoonlijk denk ik dat Vettel rond P 8 had gereden zonder alle SC en uitvallers. Wat ik wel erg goed aan Vettel vond is dat hij ca 3 briljante inhaal acties neer zette. Jammer alleen dat hij wat te gretig was bij Senna, wat in mijn ogen toch een DT verdiend.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 16:14:27
Citaat van: Sabai op 04 november 2012 - 16:11:11
Vettel!!!! en Kimi !!!!!
Persoonlijk vond ik Vettel niet super goed. IIG niet zo goed dat je de +21 plekken alleen aan hem kan weiten. Persoonlijk denk ik dat Vettel rond P 8 had gereden zonder alle SC en uitvallers. Wat ik wel erg goed aan Vettel vond is dat hij ca 3 briljante inhaal acties neer zette. Jammer alleen dat hij wat te gretig was bij Senna, wat in mijn ogen toch een DT verdiend.

Je kan niet alle gewonnen plaatsen aan hem weiten, maar dat doet er 0,0 aan af dat hij gewoon verschrikkelijk goed reed. Petje af, ik heb hem onderschat.

Sabai

Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 16:14:27
Citaat van: Sabai op 04 november 2012 - 16:11:11
Vettel!!!! en Kimi !!!!!
Persoonlijk vond ik Vettel niet super goed. IIG niet zo goed dat je de +21 plekken alleen aan hem kan weiten. Persoonlijk denk ik dat Vettel rond P 8 had gereden zonder alle SC en uitvallers. Wat ik wel erg goed aan Vettel vond is dat hij ca 3 briljante inhaal acties neer zette. Jammer alleen dat hij wat te gretig was bij Senna, wat in mijn ogen toch een DT verdiend.

Folkert ik ga niet meer op jouw in. Ik vind je maar een zielig drammerig mannetje wat niet tegen zijn verlies kan  :P  :P

0634

Vettel is niet mijn held, maar hij was niet minder dan briljant vandaag!!

Absoluut de beste man vandaag en als je dit soort prestaties levert ben je hard op weg om een standbeeld te verdienen. Hulde! Hulde! Hulde!

maartenf1

Kimi natuurlijk! Geweldig, al moet ik zeggen Vettel reed ook fenomenaal!

Gerard

Kimi...eervolle vermelding voor Seb...

Folkert

Citaat van: Sabai op 04 november 2012 - 16:35:06
Citaat van: Folkert op 04 november 2012 - 16:14:27
Citaat van: Sabai op 04 november 2012 - 16:11:11
Vettel!!!! en Kimi !!!!!
Persoonlijk vond ik Vettel niet super goed. IIG niet zo goed dat je de +21 plekken alleen aan hem kan weiten. Persoonlijk denk ik dat Vettel rond P 8 had gereden zonder alle SC en uitvallers. Wat ik wel erg goed aan Vettel vond is dat hij ca 3 briljante inhaal acties neer zette. Jammer alleen dat hij wat te gretig was bij Senna, wat in mijn ogen toch een DT verdiend.

Folkert ik ga niet meer op jouw in. Ik vind je maar een zielig drammerig mannetje wat niet tegen zijn verlies kan  :P  :P
Denk niet dat je me helemaal goed begrijpt kerel. :P

Ik roem Vettel om zijn inhaal pogingen, maar ben niet zo heel enthiosiast over zijn positie, die hij nog steeds te danken heeft aan op zijn minst 1 SC en stuk of wat uitvallers. Zijn neus wissel werd na genoeg te niet gedaan door de Sc periode.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Kan er maar ééntje zijn: VETTEL !!!

Van 23 naar 3 rijden is gewoonweg 'n superprestatie.
Oke ..... hij had wat geluk met 't wegvallen van diverse rijders, de SC en het feit dat z'n Red Bull 'n absolute topauto is, maar dan nog.


Eervolle vermelding voor Kimi.
Niet omdat hij iets uitzonderlijks liet zien, mooie start verder deed hij niets anders dan anders, maar wel omdat hij 't 'gewoon' maar ff doet.
Heerlijk ook hoe hij keer op keer reageerde op z'n engineer.  ;D

janke

Kan er maar eentje zijn Raikkonen. Gaat alweer die kneus Perèz niet over de schreef staat daar Button op het podium en niet Vettel. Maar desalniettemin een prima race van Vettel, zekers. Maar naar Hamiltons uitval loopt Kimi bij alles en iedereen weg. Een 2de SC trekt het spul weer bij elkaar. En daar werd Button de dupe van. Alonso pushde dan nog wel, maar Raikkonen had de race van zijn leven. Het had misschien niet wat langer mogen duren, maar Raikkonen nam subliem de winst. En naar mijn bescheiden mening terecht.

1. Raikkonen
2. Vettel
3. Alonso.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)