Round 17: भारतीय ग्राँ प्री a.k.a. The Indian Grand Prix.

Gestart door T.Nuvolari, 22 oktober 2012 - 10:49:40

« vorige - volgende »

0634

Och, Red Bull heeft zijn zaken gewoon beter voor elkaar dan de rest. Dat was in het begin van het jaar niet zo. Daarom is het nu een stuk saaier, niet door Pirelli.



Sabai


Schumivill

Denk dat het spannend seizoen ten einde is,Webber duwt bij de start al vroeger op zijn rem,zegt genoeg.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

McLaren_über_alles

Race doet denken aan het pre-Pirelli tijdperk nu dat de banden het perfect uithouden op dit circuit.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

Citaat van: Sabai op 28 oktober 2012 - 11:35:19
Valt wel mee toch. Iriteer me alleen mateloos aan het DRS.
Dat dus. Het kleine beetje inhalen dat we zien is DRS.

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SDG


Fabian


Sabai

Ik vond het een leuke race met redelijk wat gevechten. Knap van Vettel om samen met zijn team het kampioenschap naar zich toe te trekken. Alonso ook gereden voor wat hij waard is er zit gewoon niet meer in die auto.Hij maakt in imho ook nog steeds een goede kans op het WK. Kijk maar naar Webber een probleempje met kers en Fernado staat er om het af te straffen.

SDG

Post-race interviews op het podium worden trouwens afgenomen door Martin Brundle...

Kootje

best wel wat spanning her en der, maar verdomd weinig aktie
gelukkig wel goed gescoord met Teamboss

Fabian


robbert

vettel zoals verwacht gewonnen, en we zijn optimistisch, Vettel wordt WK!!! Je ziet dat Ferrari meer snelheid moet vinden in de kwalificatie om in de race goed mee te kunnen. Alonso heeft weer de schade kunnen beperken door meer te kunnen dan dat zijn wagen kan. En om optimistisch te zijn, Alonso heeft geen grote kans om het wk te winnen