Massa Blijft

Gestart door jende, 16 oktober 2012 - 18:16:15

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: SanderAlonso op 21 oktober 2012 - 17:50:35
Citaat van: Wizard op 21 oktober 2012 - 17:50:02
Waarom iemand contracteren waar je niet tevreden over bent?

Je was me net voor ;)
Omdat Alonso het heel graag wilt. Niemand kan tevreden zijn over Massa en Alonso en enkel Alonso kan worden aan gesproken op het verlengde contract van Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 28 oktober 2012 - 23:11:48
Citaat van: SanderAlonso op 21 oktober 2012 - 17:50:35
Citaat van: Wizard op 21 oktober 2012 - 17:50:02
Waarom iemand contracteren waar je niet tevreden over bent?

Je was me net voor ;)
Omdat Alonso het heel graag wilt. Niemand kan tevreden zijn over Massa en Alonso en enkel Alonso kan worden aan gesproken op het verlengde contract van Massa.
Zo ver wil ik niet gaan, maar Alonso zou best wel een 'veto-kaartje' hebben opgeworpen. niets nieuws want eerder deden Schumacher en Senna dat ook...

0634

Prost ook. En natuurlijk is dat zo. Ferrari is al drie jaar bezig om Alonso kampioen te maken, niet Ferrari zelf. Dus volkomen logisch dat hij bij major beslissingen betrokken is.

Folkert

Het was ook met knip oog bedoelt ;). Als reden waarom Massa werd gecontracteerd. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 07:02:55
Prost ook. En natuurlijk is dat zo. Ferrari is al drie jaar bezig om Alonso kampioen te maken, niet Ferrari zelf. Dus volkomen logisch dat hij bij major beslissingen betrokken is.
En Prost natuurlijk...alleen zijn veto destijds bij Williams vond ik wel terecht. Puur een veto uit lijfsbehoud en IMHO gewoon terecht. Prost wist dat hij niets had aan een Ayrton Senna als teamgenoot.


Hier is het omgekeerde aan de hand: Alonso weet precies wat hij aan Massa heeft, dus natuurlijk wil Alonso Massa behouden. Maar of we ervan uit mogen gaan, dat indien Massa vertrekt...Alonso ook zal vertrekken en stoppen met racen?


Een leuk onderwerp om over te filosoferen... ;)

Gerard

Mocht het zo zijn, Vettel heeft het ontkent, maar mocht het zo zijn dat Vettel in 2014 naar Ferrari gaat, zie ik Alonso inderdaad wel stoppen ja....


Wizard

Alonso heeft een contract t/m 2016.

Niels_

Ik vraag me af waarom er imo zelfs wordt gesproken over een vertrek van Alonso bij Ferrari...?

Figge

Omdat men geen Vettel en Alonso samen in 1 team ziet rijden. En omdat men denkt dat Alonso inspraak heeft in deze beslissingen.

Enzo

Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 20:55:49
Omdat men geen Vettel en Alonso samen in 1 team ziet rijden. En omdat men denkt dat Alonso inspraak heeft in deze beslissingen.

Ik las laatst in een interview met Ferrari, het ging erover dat ze eerst met Alonso de titel willen halen, voordat ze een gelijkwaardige tweede coureur nemen. Maar de intentie is daar voor de toekomst, Vettel kan dan dus ook prima naast Alonso rijden.

Jehoentelaar

En dan wordt meteen duidelijk dat Vettel prima als tweede man kan fungeren achter Alonso. /knuppel in hoenderhok :P

robbert

en er werd bij redbull en vettel zelf al voor de zoveelste keer gezegd, dat vettel niet naar ferrari gaat. Dus waarom zou alonso dan vertrekken??

Jehoentelaar

Omdat teams en coureurs zoveel dingen zeggen, maar dat je daaruit helemaal niets kan opmaken. Alleen contracttermijnen en daadwerkelijk lege stoeltjes zijn zinvol om naar te kijken.

0634

Citaat van: Enzo op 29 oktober 2012 - 21:05:21
Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 20:55:49
Omdat men geen Vettel en Alonso samen in 1 team ziet rijden. En omdat men denkt dat Alonso inspraak heeft in deze beslissingen.

Ik las laatst in een interview met Ferrari, het ging erover dat ze eerst met Alonso de titel willen halen, voordat ze een gelijkwaardige tweede coureur nemen. Maar de intentie is daar voor de toekomst, Vettel kan dan dus ook prima naast Alonso rijden.

Op de rechte stukken a la, maar in de bochten is dat vrijwel onmogelijk.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 oktober 2012 - 21:14:20
Citaat van: Enzo op 29 oktober 2012 - 21:05:21
Citaat van: Figge op 29 oktober 2012 - 20:55:49
Omdat men geen Vettel en Alonso samen in 1 team ziet rijden. En omdat men denkt dat Alonso inspraak heeft in deze beslissingen.

Ik las laatst in een interview met Ferrari, het ging erover dat ze eerst met Alonso de titel willen halen, voordat ze een gelijkwaardige tweede coureur nemen. Maar de intentie is daar voor de toekomst, Vettel kan dan dus ook prima naast Alonso rijden.

Op de rechte stukken a la, maar in de bochten is dat vrijwel onmogelijk.

Haha, lolbroek... :P