Hamilton en zijn spatjes

Gestart door Enzo, 08 oktober 2012 - 11:33:21

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2012 - 23:59:47
Hamilton zegt nu misschien te willen stoppen met Twitter, klinkt verstandig  ;)

Als is Twitter wel een mooi medium om met je fans in contact te blijven. Misschien toch een PR - expert aannemen Lewis?


Twitter is een middel bij uitstek om in contact te blijven met je fans. Zie ook 'Lady' Gaga...Maar Lewis moet gewoon zijn 'kokosnoot' erbij houden, als hij zaken op Twitter zet...


En een PR-mannetje [vrouwtje mag ook, mss. kan Lewis die van Schumacher overnemen, want die stopt er toch mee. Kelm heet ze toch?] is geen slecht idee. Hij verdient er genoeg geld voor... ;)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 12 oktober 2012 - 00:26:05
Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2012 - 23:59:47
Hamilton zegt nu misschien te willen stoppen met Twitter, klinkt verstandig  ;)

Als is Twitter wel een mooi medium om met je fans in contact te blijven. Misschien toch een PR - expert aannemen Lewis?


Twitter is een middel bij uitstek om in contact te blijven met je fans. Zie ook 'Lady' Gaga...Maar Lewis moet gewoon zijn 'kokosnoot' erbij houden, als hij zaken op Twitter zet...


En een PR-mannetje [vrouwtje mag ook, mss. kan Lewis die van Schumacher overnemen, want die stopt er toch mee. Kelm heet ze toch?] is geen slecht idee. Hij verdient er genoeg geld voor... ;)

Sabine Kehm heet ze, en ze stopt er niet mee hoor. Die is gebonden aan Schumacher, ook na de F1.  ;)

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2012 - 23:59:47
Hamilton zegt nu misschien te willen stoppen met Twitter, klinkt verstandig  ;)

Als is Twitter wel een mooi medium om met je fans in contact te blijven. Misschien toch een PR - expert aannemen Lewis?
Of gewoon normaal doen en nadenken voor je iets doet. Dat zou normaal gesproken voldoende moeten zijn.

Wizard

Mag je best verwachten van een volwassen iemand.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 06:39:51
Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2012 - 23:59:47
Hamilton zegt nu misschien te willen stoppen met Twitter, klinkt verstandig  ;)

Als is Twitter wel een mooi medium om met je fans in contact te blijven. Misschien toch een PR - expert aannemen Lewis?
Of gewoon normaal doen en nadenken voor je iets doet. Dat zou normaal gesproken voldoende moeten zijn.
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar zoals Enzo al keer zei: beroemt zijn kan veel met persoon doen. En als hij bepaalt regiem heeft van Mclaren, kan dat averechts werken. Wij weten ook niet hoe wij zouden reageren als wij ineens beroemt zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Kom, ze zijn allemaal beroemd, net als filmsterren, acteurs en voetballers. De meesten hebben dit soort dingen nooit, anderen doorlopend. Nou wil ik neit zeggen dat Lewis het doorlopend heeft, maar als hij niet oppast gaat het wel die kant op. Gewoon normaal doen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 12:46:17
Kom, ze zijn allemaal beroemd, net als filmsterren, acteurs en voetballers. De meesten hebben dit soort dingen nooit, anderen doorlopend. Nou wil ik neit zeggen dat Lewis het doorlopend heeft, maar als hij niet oppast gaat het wel die kant op. Gewoon normaal doen.
Ik had eens iets gehoord over beroemdheid, wat wel van toepassing is in dit verhaal. Iemand stelde dat de leeftijd waarop je beroemd wordt, je altijd blijft achtervolgen in je gedragingen.


Als ik die uitspraak meeneem en dan kijk naar lui als Lindsay Lohan, Michael Jackson. Of de andere kant, George Clooney die pas beroemd werd op zijn dertigste. Die gedraagt zich nog altijd als een dertiger. Clooney doet geen gekke dingen, is geëngageerd ..Maar het kan zijn "bindingsangst" verklaren, ondanks alle mooie vrouwen.


Lewis werd al op jonge leeftijd 'beroemd', deels omdat hij een succesvolle 'niet-blanke' F1-coureur is. Maar ook door zijn relatie met Nicole. Zomaar een theorietje van mij.

Matthijs

Franky, het klinkt wel als een logisch verhaal.

0634

#83
Citaat van: Franky R. op 12 oktober 2012 - 13:08:45
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 12:46:17
Kom, ze zijn allemaal beroemd, net als filmsterren, acteurs en voetballers. De meesten hebben dit soort dingen nooit, anderen doorlopend. Nou wil ik neit zeggen dat Lewis het doorlopend heeft, maar als hij niet oppast gaat het wel die kant op. Gewoon normaal doen.
Ik had eens iets gehoord over beroemdheid, wat wel van toepassing is in dit verhaal. Iemand stelde dat de leeftijd waarop je beroemd wordt, je altijd blijft achtervolgen in je gedragingen.


Als ik die uitspraak meeneem en dan kijk naar lui als Lindsay Lohan, Michael Jackson. Of de andere kant, George Clooney die pas beroemd werd op zijn dertigste. Die gedraagt zich nog altijd als een dertiger. Clooney doet geen gekke dingen, is geëngageerd ..Maar het kan zijn "bindingsangst" verklaren, ondanks alle mooie vrouwen.


Lewis werd al op jonge leeftijd 'beroemd', deels omdat hij een succesvolle 'niet-blanke' F1-coureur is. Maar ook door zijn relatie met Nicole. Zomaar een theorietje van mij.

Okee, maar dat geldt ook voor andere rijders en voetballers. Allemaal worden ze beroemd op jonge leeftijd, dat kan het dus niet zijn. Het zal vast met goede begeleiding te maken hebben, maar ook gewoon met normaal gezond verstand.

Iets waar ik bij Lewis wel eens aan twijfel. Het is geen kwaaie gozer, zeker niet, maar komt niet heel erg intelligent en uitgebalanceerd over op mij.

Franky R.

@Jeroen,


Nou...Als ik zo kijk naar [het gros van] de Engelse voetballers, C. Ronaldo en Balotelli... :P
Maar idd. hangt het ook van de omgeving af. Als Pa Hamilton het nog voor het zeggen had, dan hadden wij veel minder om over de schrijven [ ;)  ], qua wangedrag van Hamilton...

0634

Ronaldo en Balotelli zijn niet het gros van de voetballers Franky.

Overigens zou ik het gedrag van Lewis echt geen wangedrag willen noemen. Eerder gewoon wat puberaal en ondoordacht. Meer dan dat niet hoor.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 17:57:16
Citaat van: Franky R. op 12 oktober 2012 - 13:08:45
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 12:46:17
Kom, ze zijn allemaal beroemd, net als filmsterren, acteurs en voetballers. De meesten hebben dit soort dingen nooit, anderen doorlopend. Nou wil ik neit zeggen dat Lewis het doorlopend heeft, maar als hij niet oppast gaat het wel die kant op. Gewoon normaal doen.
Ik had eens iets gehoord over beroemdheid, wat wel van toepassing is in dit verhaal. Iemand stelde dat de leeftijd waarop je beroemd wordt, je altijd blijft achtervolgen in je gedragingen.


Als ik die uitspraak meeneem en dan kijk naar lui als Lindsay Lohan, Michael Jackson. Of de andere kant, George Clooney die pas beroemd werd op zijn dertigste. Die gedraagt zich nog altijd als een dertiger. Clooney doet geen gekke dingen, is geëngageerd ..Maar het kan zijn "bindingsangst" verklaren, ondanks alle mooie vrouwen.


Lewis werd al op jonge leeftijd 'beroemd', deels omdat hij een succesvolle 'niet-blanke' F1-coureur is. Maar ook door zijn relatie met Nicole. Zomaar een theorietje van mij.

Okee, maar dat geldt ook voor andere rijders en voetballers. Allemaal worden ze beroemd op jonge leeftijd, dat kan het dus niet zijn. Het zal vast met goede begeleiding te maken hebben, maar ook gewoon met normaal gezond verstand.

Iets waar ik bij Lewis wel eens aan twijfel. Het is geen kwaaie gozer, zeker niet, maar komt niet heel erg intelligent en uitgebalanceerd over op mij.
Ik denk dat het makkelijk praat is. ICM het strakke regiem van Mclaren kan juist zo iets enorm escaleren. Wil zijn gedrag niet goed praten, maar er word in de media en door fans etc vaak wel makkelijk over gepraat. Ok, die technische info was gewoon dom. Maar dat van twitter?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Dat was onnodig. En waarom in godsnaam McLaren de schuld geven? Waar slaat dat op?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2012 - 23:09:05
Dat was onnodig. En waarom in godsnaam McLaren de schuld geven? Waar slaat dat op?
Denkt dat Folkert doelt op kritiek van oa. DC en Damon Hill, die onafhankelijk [?] van elkaar verklaarden, dat McLaren een glazen kooi is voor haar coureurs. Met name DC kan daarover meepraten, toch?


En vergeet ook niet wat Alonso zie over de move van Hamilton. Maar idd. kun je McLaren niet de schuld geven. McLaren = McLaren, en Lewis kan er niet meer tegen [?] dus stapt hij op.


Vrij simpel eigenlijk...

Figge

Zou kunnen. Dat Lewis opstapt vanwege die "glazen kooi". Maar ik denk dat als hij dit soort grappen uithaalt bij Mercedes volgend jaar dat ze een stuk minder mild zullen zijn. Niet dat ie meteen op staande voet ontslagen wordt, maar een merk als Mercedes zit natuurlijk niet te wachten op dit soort fratsen.