Man van de race: Japan

Gestart door Folkert, 07 oktober 2012 - 09:39:48

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

Sebastian Vettel
2 (10%)
Felipe Massa
8 (40%)
Kamui Kobayashi
10 (50%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Kimi Raikkonen
0 (0%)
Nico Hulkenberg
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Mark Webber
0 (0%)
Daniel Ricciardo
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Folkert

Het bekende concept. Stem er op los.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

KOBA

Misschien zijn er nog wel anderen geweest die 'n betere race hebben gereden, maar toch .....
Vindt het zooooooo leuk voor die vrolijke Jap.  :)

Wizard

Mijn stem gaat naar Massa. Natuurlijk, fantastisch resultaat voor Kobayashi, maar de Sauber was gewoon snel. Massa kwam van ver(der) en brengt de Ferrari knap naar P2! De steigende lijn wat hij laat zien getuigd van veel klasse hoor. Niet alleen zit hij in een onprettige situatie bij Ferrari, ook staat zijn stoeltje al 2 jaar ter discussie en is hij afgeschreven door mens en dier. Als je dan nog groeit in je prestatie ben je gewoon een meer dan prima rijder! Knap gedaan!

Folkert

Zoals de Jappen nu scanderen: KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI KAMUI
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Kamui. Geweldige geracet en geen fout gemaakt toen hij onder druk kwam te staan van Button.
Massa uiteraard een super race. Die heeft denk ik een grote stap gezet richting het behouden van zijn stoeltje vandaag.

Kootje

Massa idd ook sterk gereden, evenals Vettel die volgens mij pas tegen het einde z'n cruisecontrol uitschakelde.
Eervolle vermeldingen voor beide rijders, en ook Webber verdiend zeker 'n vermelding.

Wizard


Fabian


Folkert

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:18:38
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:17:50
En Schumacher?
Ook een eervolle vermelding voor die ouwe!
Nee, das een pannenkoek, heeft Brawn indirect gezegd ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Edwin90

Kamui en Massa. Heb Kamui gestemd. Niet meer verwacht dat hij podium zou rijden.

Fabian

Citaat van: Folkert op 07 oktober 2012 - 10:19:21
Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:18:38
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:17:50
En Schumacher?
Ook een eervolle vermelding voor die ouwe!
Nee, das een pannenkoek, heeft Brawn indirect gezegd ;D
De enige pannenkoek die bij mij bekend is zit nu bij Heerenveen op de bank!  ;)

Wizard

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:18:38
Citaat van: Wizard op 07 oktober 2012 - 10:17:50
En Schumacher?
Ook een eervolle vermelding voor die ouwe!

Overigens, reed hij niet op de tiende stek?

Fabian

Hij reed een tijdje tiende. Maar na zijn laatste stop P11. Mol dacht dat ie voorbij was gegaan aan Ricciardo maar dat was niet het geval. De timing van de FIA liet zien dat Schumacher er nog 0.310 achter zat ofzo. In ieder geval dat dacht ik gezien te hebben.

Sabai

Een makkelijke keus deze keer KOBA SAN!!!!

Wizard

Citaat van: Fabian op 07 oktober 2012 - 10:28:28
Hij reed een tijdje tiende. Maar na zijn laatste stop P11. Mol dacht dat ie voorbij was gegaan aan Ricciardo maar dat was niet het geval. De timing van de FIA liet zien dat Schumacher er nog 0.310 achter zat ofzo. In ieder geval dat dacht ik gezien te hebben.

Dus, door Mol opnieuw op het verkeerde been gezet. Volgende keer toch maar weer RTL-D. ;)