De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Citaat van: Fabian op 01 oktober 2012 - 09:46:14
Lees nu wel op twitter dat Ferrari het contract van Massa nog niet verlengd heeft.

Twitter staat vol met roddels over Ferrari en MSC. Het is echt een gekkenhuis momenteel...
Ferrari zal de onvrede van de fans ook niet ontgaan zijn, zo slecht als de pr voor Merc is deze dagen zo goed zal die zijn voor het team dat Schumacher aantrekt.
Maar nogmaals, ik wil niet teveel hopen en wacht het liever af. Alles is goed zolang hij maar doet wat ie zelf wil, racen of niet.

Fabian

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:51:12
Twitter staat vol met roddels over Ferrari en MSC. Het is echt een gekkenhuis momenteel...
Ferrari zal de onvrede van de fans ook niet ontgaan zijn, zo slecht als de pr voor Merc is deze dagen zo goed zal die zijn voor het team dat Schumacher aantrekt.
Maar nogmaals, ik wil niet teveel hopen en wacht het liever af. Alles is goed zolang hij maar doet wat ie zelf wil, racen of niet.
Ik hoop dat ie nog een jaar doorgaat, maar durf er ook niet teveel op te hopen. Bij Ferrari kunnen ze het mislopen van Perez dan nog enigszins goedmaken als ze Schumacher aantrekken. Hebben ze in ieder geval een zeer goede tweede rijder!  ;)

SanderD

Maar Massa gaat langer mee dan MSC

Fabian

Ik weet niet wat de houdbaarheidsdatum is van Felipe Massa.
Hij zal vast iets langer mee gaan omdat ie jonger is, maar bij Ferrari zullen ze ook resultaat willen. Die resultaten ontbreken nog wel eens bij Massa en ik denk dat Schumacher wat dat betreft constanter zal zijn.

Folkert

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:42:23
Nah, de fans hopen allemaal op Ferrari natuurlijk.
Het is onwaarschijnlijk, maar wel de mooiste optie.
Ldmz heeft gisteren op de autosalon gezegd nog een paar dagen extra nodig te hebben om de het tweede stoeltje te bevestigen, dat kan duiden op onderhandelingen met de MSC.

We zien het allemaal vanzelf, misschien wil Schumacher zelf niet eens meer. Dat kan ook natuurlijk... ::)
Als ik een beetje de reacties van Brawn hier en daar lees, komt het op mij over dat Schumacher zelf ook niet zeker was of hij verder wilde gaan. Het zal me niet verbazen als hij gewoon stopt. Ferrari is misschien mooi afscheid, maar als hij Nico met pijn en moeite niet volledig onder krijgt(als dat al zo is), hoe gaat dat dan tegen Alonso? Natuurlijk met alle respect voor de man, maar dat gaat hij never nooit niet redden. Overwinning? Misschien, maar niet als Alonso nog rijd dan. Maar misschien geef ik hem te weinig krediet en kan hij nog wel winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Er is in de jaren ook bij Ferrari het nodige veranderd. De naamsverbintenis Schumacher-Ferrari zou natuurlijk bijzonder zijn, maar ik zie het persoonlijk in de praktijk niet werken. De Italianen hebben een andere absolute kopman waar het team om draait. Ik zou geen verbetering van resultaten verwachten t.o.v. Mercedes. Wel voor Ferrari t.o.v. Massa, maar daar hoef je niet per se Schumacher voor te hebben.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:31:06
Citaat van: Sangio op 01 oktober 2012 - 09:12:24
Stop nu eens eindelijk !!!!!............." in de tijd" was Ferrari onklopbaar......IEDEREEN had toen met die wagen WK kunnen worden !!!....het aantal keren dat hij WK geworden is is dank zij zijn ploegmaten die sneller waren en niet MOCHTEN winnen, en door de keren dat hij onsportief, met opzet, zijn konkurenten er uitgereden heeft !!!!!
De keren dat hij WK geworden is, reflecteren heeeeeeelemaal niet wat hij kan.....hij komt amper aan de broeksriem van Nico. Buiten dat is hij een zeer gevaarlijk man.....meerdere keren andere rijders met opzet in gevaar gebracht !!!
Nee, de schoenmaker mag van mij "verdwijnen"   .....misschien nog een nieuwe job voor hem.....schoenmaker......

A. Senna, DA's de grootste !!!!

Ow, god....
Succes hier!  ::)
:P

Fabian

Ferrari wordt het dus niet voor Michael! Althans daar lijkt het op:
http://www.gppits.net/nieuws/ferrari_zoekt_rijder/

0634

Natuurlijk gaat Schumacher niet naar Ferrari. Gelul van fans en fanaten die angstig terug proberen te grijpen naar vervlogen tijden.

Sabai

Ik denk dat het een venedering voor hem word als hij naar Ferrari gaat. Hij zal door Alonso om zijn oren worden gereden vermoed ik. En het echt niet veel beter als massa doen. Wel knap overigens dat hij met zijn 43 jaren oud nog steeds zo goed kan meekomen.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 18:24:47
Natuurlijk gaat Schumacher niet naar Ferrari. Gelul van fans en fanaten die angstig terug proberen te grijpen naar vervlogen tijden.


Zo te lezen heeft Enzo je reactie nog niet gezien... :P
;D ;D ;D
;)

Figge

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2012 - 09:31:06
Citaat van: Sangio op 01 oktober 2012 - 09:12:24
Stop nu eens eindelijk !!!!!............." in de tijd" was Ferrari onklopbaar......IEDEREEN had toen met die wagen WK kunnen worden !!!....het aantal keren dat hij WK geworden is is dank zij zijn ploegmaten die sneller waren en niet MOCHTEN winnen, en door de keren dat hij onsportief, met opzet, zijn konkurenten er uitgereden heeft !!!!!
De keren dat hij WK geworden is, reflecteren heeeeeeelemaal niet wat hij kan.....hij komt amper aan de broeksriem van Nico. Buiten dat is hij een zeer gevaarlijk man.....meerdere keren andere rijders met opzet in gevaar gebracht !!!
Nee, de schoenmaker mag van mij "verdwijnen"   .....misschien nog een nieuwe job voor hem.....schoenmaker......

A. Senna, DA's de grootste !!!!

Ow, god....
Succes hier!  ::)

Hahaha Hey Sangio!! Welkom... Geen zorgen. Ik ben het wel met je eens :)

0634

Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2012 - 19:26:23
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2012 - 18:24:47
Natuurlijk gaat Schumacher niet naar Ferrari. Gelul van fans en fanaten die angstig terug proberen te grijpen naar vervlogen tijden.


Zo te lezen heeft Enzo je reactie nog niet gezien... :P
;D ;D ;D
;)
Hoezo? Ik zeg niks rots over Schumacher, maar ik kan me niet voorstellen dat Schumacher voor Ferrari (Alonso) een optie is als tweede rijder. No way.

En zelfs al was hij dat wel, dan gaat hij natuurlijk niet tweede viool willen spelen. Kansloze optie.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 01 oktober 2012 - 18:32:35
Ik denk dat het een venedering voor hem word als hij naar Ferrari gaat. Hij zal door Alonso om zijn oren worden gereden vermoed ik. En het echt niet veel beter als massa doen. Wel knap overigens dat hij met zijn 43 jaren oud nog steeds zo goed kan meekomen.



Tja,
Schumacher deed idd. weinig verkeerd, op die afgeschreven voorvleugels na...


@ Jeroen,

Nee, dat klopt....
CitaatGelul van fans en fanaten die angstig terug proberen te grijpen naar vervlogen tijden
:P

0634

Ja maar dat is toch ook zo? Waarom zou je anders willen dat Schumacher naar Ferrari gaat?