De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

Citaat van: Franky R. op 19 oktober 2012 - 14:36:29
Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 12:52:42
Citaat van: M@rc op 19 oktober 2012 - 12:51:57
Hoe hij ging toch stoppen met racen?
Nou niet helemaal dus. Hij gaat karten. Voor de lol.
Ach ja, Hij ging ook Formule 1 rijden...voor de lol. Dus we moeten nog maar afwachten wat die man gaat uitvoeren op zijn kart... ;D
Ik voorspel: 2045 maakt hij zijn her her intree in de F1 en rijd dan tegen Vettel Jr jr en Hamilton jr jr. In dat jaar word ook bekent dat Alonso eigenlijk een robot is, de eerste robot die meer haar kan groeien dan de gemiddelde mens. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 19 oktober 2012 - 20:41:54
Ik voorspel: 2045 maakt hij zijn her her intree in de F1 en rijd dan tegen Vettel Jr jr en Hamilton jr jr. In dat jaar word ook bekent dat Alonso eigenlijk een robot is, de eerste robot die meer haar kan groeien dan de gemiddelde mens. :P
Wow. Wat een gedachtegang!  ;)

Enzo

Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 23:43:18
Citaat van: Folkert op 19 oktober 2012 - 20:41:54
Ik voorspel: 2045 maakt hij zijn her her intree in de F1 en rijd dan tegen Vettel Jr jr en Hamilton jr jr. In dat jaar word ook bekent dat Alonso eigenlijk een robot is, de eerste robot die meer haar kan groeien dan de gemiddelde mens. :P
Wow. Wat een gedachtegang!  ;)

Probeer je er maar niet teveel in te verdiepen.
Het is besmettelijk... ::)

Fabian

Citaat van: Enzo op 20 oktober 2012 - 00:26:59
Citaat van: Fabian op 19 oktober 2012 - 23:43:18
Citaat van: Folkert op 19 oktober 2012 - 20:41:54
Ik voorspel: 2045 maakt hij zijn her her intree in de F1 en rijd dan tegen Vettel Jr jr en Hamilton jr jr. In dat jaar word ook bekent dat Alonso eigenlijk een robot is, de eerste robot die meer haar kan groeien dan de gemiddelde mens. :P
Wow. Wat een gedachtegang!  ;)

Probeer je er maar niet teveel in te verdiepen.
Het is besmettelijk... ::)
Hahaa. Bedankt voor de tip. Ga me er niet in verdiepen...

FernandoAlonso

FA: "We Will Fight Untill The End."

Franky R.

Tja,


Schumi is nu eenmaal een competitiedier...Dat zie je wel vaker bij oud-coureurs. Mij lijkt het dat hij zich schikt naar de wensen van zijn vrouw. Die vindt het allemaal wel genoeg geweest?


Ach, wat Schumacher ook doet. Hij doet tenminste hetgeen wat hij het leuks vindt. Daar kunnen we hem alleen maar om benijden...