De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Folkert

Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 11:15:44
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 11:01:48
Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 10:49:46
Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 10:46:24
Ja OK. Ik moet mij misschien iets specifieker uitdrukken. Het moet zijn topcoureurs zijn niet geschikt als manager/adviseur.

Tjsa dan kan ik er idd geeneen verzinnen.

Jack Brabham!!!

Dat moet dan al heeel lang geleden zijn geweest want de naam zegt me helemaal niks .
Jaren 60/70 als ik me niet vergis.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Beste optie ?? ...... Ferrari en dan Alonso verslaan.
Daarmee zou hij aan z'n come-back de glans geven die iedereen ervan verwacht had.
Maar ja, is dat wel 'n optie ??

Ik denk dat hij maar 2 opties heeft, en dat zijn stoppen of z'n eigen team beginnen.
Ik geloof namelijk niet dat er ook maar één, voor hem interressant, team serieus op zijn komst zit te wachten.
Mocht hij dan toch 'n zitje vinden, laat het dan bij Williams zijn. ;)

0634

Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 11:15:44
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 11:01:48
Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 10:49:46
Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 10:46:24
Ja OK. Ik moet mij misschien iets specifieker uitdrukken. Het moet zijn topcoureurs zijn niet geschikt als manager/adviseur.

Tjsa dan kan ik er idd geeneen verzinnen.

Jack Brabham!!!

Dat moet dan al heeel lang geleden zijn geweest want de naam zegt me helemaal niks .

Jack Brabham. Drievoudig wereldkampioen. 1959, 60 en 66, ken jij niet?

Ken jij het Brabham team niet? Het team waarmee oprichter Jack zelf kampioen werd in 1966 en teamgenoot Denny Hulme een jaar later. Een team dat later door ene Bernie Ecclestone werd overgenomen en waarmee Nelson Piquet in de vroege jaren 80 nog eens twee keer wereldkampioen werd?

Ken je klassiekers! :)


Folkert

Ik denk dat hij het beste kan stoppen. Voor zich zelf dan. Denk dat hij meer schade aan zijn carrière brengt dan dat hij zijn carrière. Genoeg is genoeg. Schumacher mist  gewoon iets en presteert niet meer 100%. Ik heb in deze 3 jaar meer knullige foutjes gezien, dan in zijn hele vorige carrière. (even los van het feit dat hij toen wat "Vuiler" was).
2 jaar op rij heeft hij forse crash veroorzaakt op Singapore, crashes die in mijn ogen behoorlijk rooky waren. En zo waren er nog wel wat foutjes die voor mij al reden genoeg zijn dat Schumacher gewoon op zijn weg terug is. Terug in de zin van niet meer mee kunnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

De mooiste afsluiter zou een jaartje Ferrari zijn, maar ik zie dat niet zo snel gebeuren.
Ik denk dat Schumacher er klaar mee is, genoeg is genoeg.

Dat gezegd hebbende, Alonso geeft hem vandaag wel weer een mooi compliment door te zeggen dat Schumacher minstens drie races had gewonnen dit jaar als hij in een Sauber reedt. http://www.blick.ch/sport/formel1/sauber-muss-jetzt-schumi-holen-id2050528.html

Figge

Een mooi en waardig afscheid zou voor mij inhouden dat gewoon in een persco oid aangeeft hij goed de huidge toppers in F1 zijn en hij dat heeft onderschat. Gewoon waardering uitspreken en toegeven dat hij niet meer mee kon komen met deze jongens.

Als Alonso zegt dat Schumacher in een Sauber 3x zou hebben gewonnen is politiek gebazel.
Bijna kleinerend tegenover Mercedes, Rosberg en Perez...

Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 14:45:16
Een mooi en waardig afscheid zou voor mij inhouden dat gewoon in een persco oid aangeeft hij goed de huidge toppers in F1 zijn en hij dat heeft onderschat. Gewoon waardering uitspreken en toegeven dat hij niet meer mee kon komen met deze jongens.

Als Alonso zegt dat Schumacher in een Sauber 3x zou hebben gewonnen is politiek gebazel.
Bijna kleinerend tegenover Mercedes, Rosberg en Perez...

Wat een onzin zeg, hij kon niet meekomen??
Juist op momenten dat de rijder het verschil kan maken, zoals regen of een stratencircuit, komt Schumacher bovendrijven.
In een slechte auto flikt hij toch de poletijd van Monaco, is niet echt iets voor iemand die niet mee kan komen toch?
Jouw post is juist kleinerend tegenover Schumacher... ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 10:27:15
De enige echt succesvolle waren Jack Brabham en Bruce McLaren.

Enige verschil is dat zij geen ex-coureur waren toen zij begonnen met een eigen team.


Plus dat ze in de periode van kant-en klare auto's en motoren leefden.


Ja, uiteindelijk hebben ze auto''s laten ontwerpen, maar Brabham bijvoorbeeld begon in de auto's van Cooper-Climax.


Dat is in deze tijd niet meer te herhalen. Kijk naar Caterham of HRT en je ziet hoe moeilijk het is om een F1-team van de grond op te bouwen.


Of Schumi koopt STR van Mateschitz... ;)

Figge

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 14:55:36
Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 14:45:16
Een mooi en waardig afscheid zou voor mij inhouden dat gewoon in een persco oid aangeeft hij goed de huidge toppers in F1 zijn en hij dat heeft onderschat. Gewoon waardering uitspreken en toegeven dat hij niet meer mee kon komen met deze jongens.

Als Alonso zegt dat Schumacher in een Sauber 3x zou hebben gewonnen is politiek gebazel.
Bijna kleinerend tegenover Mercedes, Rosberg en Perez...

Wat een onzin zeg, hij kon niet meekomen??
Juist op momenten dat de rijder het verschil kan maken, zoals regen of een stratencircuit, komt Schumacher bovendrijven.
In een slechte auto flikt hij toch de poletijd van Monaco, is niet echt iets voor iemand die niet mee kan komen toch?
Jouw post is juist kleinerend tegenover Schumacher... ;)

Nee joh...
Zo erg is het nu ook weer niet. Volgens mij is het gewoon eerlijk als ie zou toegeven niet meer mee te kunnen met de jongens die nu om de titel strijden...

Jehoentelaar

Stoppen en sportscars gaan doen, waar hij met Sauber ooit reed vóór de Formule 1.

Franky R.

#25
Citaat van: Jehoentelaar op 29 september 2012 - 16:54:07
Stoppen en sportscars gaan doen, waar hij met Sauber ooit reed vóór de Formule 1.


Ook een mogelijkheid. Jos Verstappen stapte ook in de LMP's, naar eigen zeggen te laat omdat hij te gericht was op de Formule 1.


Ik heb juist aangevinkt dat hij een tijdje iets anders moet doen. Geen motorraces, maar iets anders...DTM? Nee, want hij kan nu al niet eens op straat lopen in Duitsland. Indycars? Oei, da's een moeilijke...


In ieder geval geen zitje bij Williams, als dat ten koste gaat van Bottas! Of bij Sauber als dat mogelijk ten koste gaat van Frijns...Hoewel...Frijns zou een jaartje meer kunnen lopen aan de hand van Schumi en Jaime, Maar daarna moet Frijns wel rijden.


En dan krijgen we dezelfde "discussie's" weer...  ::)

Figge

Schumacher die overstapt naar aardsrivaal Audi in het WEC... Dat zou gaaf zijn!! Daar kun je met je kaartje gewoon nog door de paddock. Wat zal het druk worden...

Enzo

CitaatItalian TV has reported that Michael`s Manager Sabine Kehm has been seen on her way to Maranello today
Hoewel ik het onwaarschijnlijk acht, weet je het maar nooit. Alonso en Schumacher in één team zou geweldig zijn voor Ferrari! Vreselijk voor de rest van het veld... ;D

gloudiesaurus

Schumacher kan iig. de pace van Massa wel matchen denk ik.

Maar wil Schumacher nr 2 spelen naast Alonso?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

24 uur van Le Mans zou wel wat voor Schumacher zijn!

Mmm doorgaan in de Formule 1? Ik zie alleen Sauber als serieuze optie. De cirkel zou dan rond zijn, beginnen bij Sauber in de sportcars en daar ook eindigen. Maar wil je dat? Sauber heeft dit jaar een goede auto maar is toch een klein team...

Ik had niet verwacht dat Mercedes voor Hamilton zou kiezen. Moet pijnlijk zijn voor Schumacher. Als ik Schumacher was koos ik voor een topauto voor Le Mans en zei ik de Formule 1 vaarwel...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is