Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 15 april 2013 - 23:59:15
Dan is de keuze snel gemaakt lijkt me... ;) Nog acht races op de BBC, de rest op RTL Deutschland. Twee van de drie Veronicaraces vallen geloof ik samen met een BBC-uitzending. De Duitser heeft ook kwalificaties (beknopte voorbeschouwing), races hebben (wat ik me kan herinneren) een pre-babbel van een uur. BBC doet de vrije trainingen en halen alles uit de kast wat voor- en nabeschouwing betreft.

Maar in de basis wordt alles [quali en race] live uitgezonden op RTL? [met een uitwijkmogelijkheid naar de BBC] Dan ben ik gegarandeerd dat ik niets mis [behoudens die reclame op RTL] en bespaar € 15,00 en belabberd commentaar?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Nja, ik heb pas een keer een kwalificatie gezien op RTL van de twee, maar zover ik weet heeft RTL die allemaal. Je kan natuurlijk nog even de tv-gids checken voor Bahrein, maar ik zou niet weten waarom ze Australië wel (die heb ik gezien), maar andere kwalificaties niet zouden hebben.

Iceman2012

Voor de schotelaars (en misschien ook wel andere aanbieders) is er ook nog Sport Eins, die zenden de vrije trainingen op vrijdag live uit. En ze doen ook moto GP (incl trainingen). Is een free to air zender, dus kost niks.

Kootje

De Veronicaraces zijn sowieso geen optie, dan zit je nog steeds met van Dam.  :P

rafael25

Heb jij wel eens geprobeerd een goed verslag te doen van een F1 races vanuit een studio in Nederland kijkend naar een monitor????
Geen F1 zonder Olav Mol ;) ;) ;) ;)
Vandaag heb ik mijn abbo opgezegd,, Spijt van? Beetje, ik heb een traag internetverbinding   :-[

Kootje

Citaat van: rafael25 op 16 april 2013 - 14:33:45
Heb jij wel eens geprobeerd een goed verslag te doen van een F1 races vanuit een studio in Nederland kijkend naar een monitor????


Zo deed Olav het de afgelopen jaren ook hoor, hij kon 't wel. ::)


CitaatGeen F1 zonder Olav Mol ;) ;) ;) ;)
Vandaag heb ik mijn abbo opgezegd,, Spijt van? Beetje, ik heb een traag internetverbinding   :-[

Er komen nog 8 BBC races (géen 9 want dat zou New Jersey zijn geweest) en de rest kun je, iig als je Ziggo hebt ook nog op RTL Television (kanaal 614) kijken.
Anders wordt dat beetje spijt al heel snel erg veel spijt ben ik bang voor.




P@trick

Proef abo opgezegd per 12 / 06.

En een kritische mail aan sport1

0634


Kootje

Alles hangt van morgen af, maar neig er wel sterk naar idd te stoppen met Sport1. Naast het slechte commentaar, wat nog eens versterkt werd door Verstappen waar je werkelijk niets aan hebt, vind ik het programma eromheen ook maar karig. Ze hebben notabene 'n mannetje (Olav Mol) ter plekke, doe daar dan ook wat mee. Op deze manier vind ik die €15,50 pm die ik straks moet gaan betalen toch wel erg duur. Zeker als je bedenkt dat ik, op MotoGP na, de rest van hun programma's niet kijk.

Super Seb

Sluit me volledig bij je aan Kootje. Ben er ook nog niet kapot van. Met een beetje moeite zijn er zat alternatieven te vinden. Zonder de bundesliga blijft er voor deze jongen ook weinig over voor die 15 euries p.m. Dramatisch is het allemaal niet maar echt goed is het simpelweg ook niet te noemen. Voor zo'n groot project en bijbehorende plannen is de uitvoering gewoon te steriel..... :-\
"Keep calm and ignore Multi-21....."

P@trick

Kwaliteit, prijs, wat je er voor terugkrijgt, aanbod en wat ik slechts kijk (kwali + race en motogp) zijn voor mij doorslaggevend. Vt1 en 2? Op vrijdag moet ik gewoon werken.

Heb in mn mail ook aangegeven dat ik bv een samenvatting van de vrijdag mis of juist een doordeweeks voooruitblik op de race.

Maar als het opzegt, of niet tevreden bent mail sport1!  Zo heb ik ook gevraagd om een goede, betaalbare pay per view oplossing.

Arthur

Citaat van: Kootje op 20 april 2013 - 06:54:34
Alles hangt van morgen af, maar neig er wel sterk naar idd te stoppen met Sport1. Naast het slechte commentaar, wat nog eens versterkt werd door Verstappen waar je werkelijk niets aan hebt, vind ik het programma eromheen ook maar karig. Ze hebben notabene 'n mannetje (Olav Mol) ter plekke, doe daar dan ook wat mee. Op deze manier vind ik die €15,50 pm die ik straks moet gaan betalen toch wel erg duur. Zeker als je bedenkt dat ik, op MotoGP na, de rest van hun programma's niet kijk.

Ik ga tussendoor switchen met Sport 1 en RTL om te kijken of het bij RTL acceptabel is [reclames] en neem na morgen mijn beslissing. Ik denk dat Sport 1 dan exit gaat. € 15,50 is gewoon te veel voor alleen F1 met dit commentaar. Of ik dan nog een mail stuur? Tja, dat heeft weinig zin vrees ik en mijn keuze stond dan toch al vast!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel