Singapore: cijfer van de race

Gestart door 0634, 23 september 2012 - 16:00:52

« vorige - volgende »

wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (5.9%)
8
1 (5.9%)
7
5 (29.4%)
6
5 (29.4%)
5
3 (17.6%)
4
2 (11.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

SDG

Een zeven. Misschien wat saai voor de koppositie, maar in het middenveld viel er beslist genoeg te beleven.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 21:48:09
Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:40:22
Ik doelde op Wizard...

Snap ik Franky... ik viel je ook bij! :)

Ik kan me ook niet herinneren dat de Hamiltonfans zich hier hebben zitten verheugen op Alonso-ellende.


Klopt, want dat was Spa en Alonso kreeg daar nog net niet Grosjean vol op zijn hoofd! Bovendien heeft Alonso niet eens de snelste auto, maar profiteert [let wel GEEN geluk, da's iets anders] en maximaliseert hij 100%. Durf gerust te zeggen dat Alonso 15 a 25% extra uit dat ding perst. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. I.t.t. 'Blunderteam' McLaren... ::) ...Zeg het maar. Wat hebben Button en Hamilton nu echt verkeerd gedaan tot nu toe? En toch lopen de achter de feiten aan.

SanderD

Citaat van: Folkert op 24 september 2012 - 11:42:24
Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:31:58
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 20:59:21
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.
Sorry hoor, maar waarom verzin je zoiets? Ik ben voor Hamilton, maar ik heb nooit geroepen dat Alonso 'moet' uitvallen. Noch zoiets Rafael of Folkert gelezen. Sterker, die denken dat alonso zijn derde titel gaat pakken...
Dat en het feit dat bepaalde Alonso's fans het onsportief vonden als iemand blij zou zijn als Alonso zou uitvallen. +Plus dat dit het wel erg makkelijk maakt voor de tegenpartij. Wij mochten niet blij zijn als iemand op deze manier WK zou worden of zou winnen, dacht dat het altijd op de baan tegen elkaar moest worden beslist.

Eruit getikt worden is iets anders dan uitvallen. Ik denk dat je na Spa beter moet uit kijken met wat je wenst/zegt

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 24 september 2012 - 13:15:16
Citaat van: Folkert op 24 september 2012 - 11:42:24
Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:31:58
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 20:59:21
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.
Sorry hoor, maar waarom verzin je zoiets? Ik ben voor Hamilton, maar ik heb nooit geroepen dat Alonso 'moet' uitvallen. Noch zoiets Rafael of Folkert gelezen. Sterker, die denken dat alonso zijn derde titel gaat pakken...
Dat en het feit dat bepaalde Alonso's fans het onsportief vonden als iemand blij zou zijn als Alonso zou uitvallen. +Plus dat dit het wel erg makkelijk maakt voor de tegenpartij. Wij mochten niet blij zijn als iemand op deze manier WK zou worden of zou winnen, dacht dat het altijd op de baan tegen elkaar moest worden beslist.

Eruit getikt worden is iets anders dan uitvallen. Ik denk dat je na Spa beter moet uit kijken met wat je wenst/zegt
Nou ja toch wel het zelfde. Pech voor de ander. En ik wenste helemaal niet dat Alonso zou uitvallen. En ja uit  kijken met wat je zegt? Dan kan iedereen beter stoppen met praten.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Slaat nergens op wat je zegt, en dat weet jij net zo goed als ik

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ach, kom op boys! Ik plaag jullie enkel en alleen. Meer niet. En ja, Alonso is zeker een uitvalbeurt (of pech, hoe het ook zij) toegewenst, mja, lekker belangrijk. Zolang we rijders een uitvalbeurt toewensen kleuren we prima binnen lijntjes. Wat anders is om een rijder een beenbreuk toewensen en in dat stadium zijn we nog niet terecht gekomen. Maar, heren, bedankt voor het lachen! Stelletje hongerige wolven! 

Folkert

Nee, tuurlijk wenst niemand een coureur een beenbreuk toe. (alhoewel ze het op GPupdate wel zover willen laten komen). Maar graag gedaan, het was geheel wederzijds.  ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 september 2012 - 15:17:11
Ach, kom op boys! Ik plaag jullie enkel en alleen. Meer niet. En ja, Alonso is zeker een uitvalbeurt (of pech, hoe het ook zij) toegewenst, mja, lekker belangrijk. Zolang we rijders een uitvalbeurt toewensen kleuren we prima binnen lijntjes. Wat anders is om een rijder een beenbreuk toewensen en in dat stadium zijn we nog niet terecht gekomen. Maar, heren, bedankt voor het lachen! Stelletje hongerige wolven!


Haphaphapperdehap... :P

T.Nuvolari

6, vond het nu niet zo megasuperformidastisch om naar te kijken.