Singapore: cijfer van de race

Gestart door 0634, 23 september 2012 - 16:00:52

« vorige - volgende »

wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (5.9%)
8
1 (5.9%)
7
5 (29.4%)
6
5 (29.4%)
5
3 (17.6%)
4
2 (11.8%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Wizard

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.

0634

O ja, je bent natuurlijk voor Ferrari. Even vergeten ;).

Franky R.

Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 20:59:21
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.
Sorry hoor, maar waarom verzin je zoiets? Ik ben voor Hamilton, maar ik heb nooit geroepen dat Alonso 'moet' uitvallen. Noch zoiets Rafael of Folkert gelezen. Sterker, die denken dat alonso zijn derde titel gaat pakken...

0634

Ik kan het me ook niet echt herinneren moet ik zeggen. Plus, als je iemand fanatiek supportert mag je toch best hopen op een uitvalbeurt van de concurrent? Niemand hoopt dat ie in de boarding klapt en zijn nek breekt, maar als Prost vroeger een grote engine-plof had stond ik te klappen hoor.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 21:36:59
Ik kan het me ook niet echt herinneren moet ik zeggen. Plus, als je iemand fanatiek supportert mag je toch best hopen op een uitvalbeurt van de concurrent? Niemand hoopt dat ie in de boarding klapt en zijn nek breekt, maar als Prost vroeger een grote engine-plof had stond ik te klappen hoor.


Ik doelde op Wizard...En ik ben niet het soort fan [meer] dat op z'n knietjes gaat bidden voor een uitval van de concurrentie.


In geval van Hamilton hoeft dat ook niet, aangezien de McLaren zeer snel was...doch had ik mss. wel moeten bidden om Lewis te vrijwaren van technisch malheur? ???


Doe ik dat voortaan.

0634

Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:40:22
Ik doelde op Wizard...

Snap ik Franky... ik viel je ook bij! :)

Ik kan me ook niet herinneren dat de Hamiltonfans zich hier hebben zitten verheugen op Alonso-ellende.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:31:58
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 20:59:21
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.
Sorry hoor, maar waarom verzin je zoiets? Ik ben voor Hamilton, maar ik heb nooit geroepen dat Alonso 'moet' uitvallen. Noch zoiets Rafael of Folkert gelezen. Sterker, die denken dat alonso zijn derde titel gaat pakken...

Ik verzin niks.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 21:36:59
Ik kan het me ook niet echt herinneren moet ik zeggen. Plus, als je iemand fanatiek supportert mag je toch best hopen op een uitvalbeurt van de concurrent? Niemand hoopt dat ie in de boarding klapt en zijn nek breekt, maar als Prost vroeger een grote engine-plof had stond ik te klappen hoor.

Nou dan! Dan is er toch niks aan de hand? Menselijke reactie. En nog steeds ben ik aan het nagenieten. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 21:53:03
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 21:36:59
Ik kan het me ook niet echt herinneren moet ik zeggen. Plus, als je iemand fanatiek supportert mag je toch best hopen op een uitvalbeurt van de concurrent? Niemand hoopt dat ie in de boarding klapt en zijn nek breekt, maar als Prost vroeger een grote engine-plof had stond ik te klappen hoor.

Nou dan! Dan is er toch niks aan de hand? Menselijke reactie. En nog steeds ben ik aan het nagenieten. ;)

Er is ook niks aan de hand. Van mij mag je als Ferrari-fan volop juichen om een uitvalbeurt van Hamilton hoor.

Ik snap alleen je opmerking over die Lewis-fans niet.

Wizard

Nja, hoe dan ook, ik was en ben blij. Net als jij dat was met Alain Prost (waar ik wel weer een hekel aan had) en een rokende motor.

0634


FernandoAlonso

Toch een 8 gegeven, ik vond het eigenlijk een hele leuke race!
Het begin was inderdaad nog niet echt spannend maar later werd het een stuk leuker :)

Al helemaal toen Hamilton uitviel *ohh, wat was ik blij*, Alonso mooi 3e, Massa vond ik ook zeer netjes rijden *die inhaalactie van hem, geweldig! Daar toonde hij is een keer ballen*, Schumacher die in de kont knalde van Vergne en 2 keer de Safety-Car..
FA: "We Will Fight Untill The End."

Gerard

Ik heb wel een aardige race gezien... wat crashes, bijna crashes, mooie gevechten (oa Massa en Senna)
Mwah, zo slecht vond ik het niet...
Ik geef de race een 7

Figge

Een 7tje omdat er de hele tijd wel wat te zien was...
Voor het podium waren t helaas toch weer de bandjes die de dienst uit maakte... Jammer.

Folkert

Citaat van: Franky R. op 23 september 2012 - 21:31:58
Citaat van: Wizard op 23 september 2012 - 20:59:21
Citaat van: Jeroen op 23 september 2012 - 20:19:01
Maar waarom was je dan zo blij?

Omdat dit de kansen van Alonso vergroot en dat Hamilton-fans te hard -hard op- hoopte op een uitval van Alonso. Dan smaakt dit goed. Net als de overwinning van PSV op Feyenoord. Feyenoord schreeuwt te veel van daken PSV presteert op het veld. Be careful what you wish for.
Sorry hoor, maar waarom verzin je zoiets? Ik ben voor Hamilton, maar ik heb nooit geroepen dat Alonso 'moet' uitvallen. Noch zoiets Rafael of Folkert gelezen. Sterker, die denken dat alonso zijn derde titel gaat pakken...
Dat en het feit dat bepaalde Alonso's fans het onsportief vonden als iemand blij zou zijn als Alonso zou uitvallen. +Plus dat dit het wel erg makkelijk maakt voor de tegenpartij. Wij mochten niet blij zijn als iemand op deze manier WK zou worden of zou winnen, dacht dat het altijd op de baan tegen elkaar moest worden beslist.
Trotse vader van Rosalie(L)