Round 14: Singtel Singapore Grand Prix

Gestart door Enzo, 16 september 2012 - 21:37:54

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: robbert op 23 september 2012 - 12:01:23
Citaat van: sanderalonso op 23 september 2012 - 11:29:17
Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 11:14:46
Ondanks dat Alonso dat zelf ook roept, ben ik het er niet mee eens.
Alonso zou aan louter 3e, 4e en 5e plaatsen best genoeg kunnen hebben wanneer Button, Hamilton en Vettel elkaar punten af blijven snoepen.
Oke, ze zullen steeds iets dichterbij komen, maar niet met grootse sprongen.

Daarbij wordt ik ook 'n beetje moe van dat verhaal dat Ferrari te langzaam zou zijn.
Op Monza hadden ze nog de snelste auto van allemaal, dus ......
Ook de rest van het jaar doen ze gemiddeld echt niets onder aan de rest.

Ben het helemaal met je eens. De Ferrari is geen topauto, maar zeker geen slechte auto. Hij heeft 2 weken geleden zelfs nog een podium met die auto gepakt, dus dan is het echt geen rammelbak.

ok het is geen slechte wagen, dat is waar. Ze zijn even snel als redbull, maar trager dan mclaren. Ze waren in monza de snelste, dat is ook waar. Maar nu dit weekend en zoals de meerdere keren dit seizoen, zijn NIET de snelste. En Mclaren heeft al 3 races op rij gewonnen, en nu staat Hamilton terug op pole. Alonso 1 keer uitvallen en de titelkansen zijn al voorbij. Dus Ferrari moet de snelheid verbeteren, zodat ze blijven uitlopen, dan kunnen ze een uitvalbeurt permitteren. Maar met een wagen die niet de snelste is aan de leiding staan is iets om niet gerust op te zijn. En dat beseft alonso ook. 1 klein foutje, en Hamilton is gaan vliegen met de wereldtitel. Dan mag alonso nog zo constant zijn, het zal niet lukken, als mclaren de snelste blijft

Geld dat niet eigenlijk een beetje voor iedereen? Als Hamilton nu uitvalt en Alonso een podium scoort, zou hij zomaar 60 punten achter kunnen gaan staan. Het zelfde verhaal met Vettel, Webber, Kimi en Button.

robbert

Citaat van: sanderalonso op 23 september 2012 - 12:06:12
Citaat van: robbert op 23 september 2012 - 12:01:23
Citaat van: sanderalonso op 23 september 2012 - 11:29:17
Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 11:14:46
Ondanks dat Alonso dat zelf ook roept, ben ik het er niet mee eens.
Alonso zou aan louter 3e, 4e en 5e plaatsen best genoeg kunnen hebben wanneer Button, Hamilton en Vettel elkaar punten af blijven snoepen.
Oke, ze zullen steeds iets dichterbij komen, maar niet met grootse sprongen.

Daarbij wordt ik ook 'n beetje moe van dat verhaal dat Ferrari te langzaam zou zijn.
Op Monza hadden ze nog de snelste auto van allemaal, dus ......
Ook de rest van het jaar doen ze gemiddeld echt niets onder aan de rest.

Ben het helemaal met je eens. De Ferrari is geen topauto, maar zeker geen slechte auto. Hij heeft 2 weken geleden zelfs nog een podium met die auto gepakt, dus dan is het echt geen rammelbak.

ok het is geen slechte wagen, dat is waar. Ze zijn even snel als redbull, maar trager dan mclaren. Ze waren in monza de snelste, dat is ook waar. Maar nu dit weekend en zoals de meerdere keren dit seizoen, zijn NIET de snelste. En Mclaren heeft al 3 races op rij gewonnen, en nu staat Hamilton terug op pole. Alonso 1 keer uitvallen en de titelkansen zijn al voorbij. Dus Ferrari moet de snelheid verbeteren, zodat ze blijven uitlopen, dan kunnen ze een uitvalbeurt permitteren. Maar met een wagen die niet de snelste is aan de leiding staan is iets om niet gerust op te zijn. En dat beseft alonso ook. 1 klein foutje, en Hamilton is gaan vliegen met de wereldtitel. Dan mag alonso nog zo constant zijn, het zal niet lukken, als mclaren de snelste blijft

Geld dat niet eigenlijk een beetje voor iedereen? Als Hamilton nu uitvalt en Alonso een podium scoort, zou hij zomaar 60 punten achter kunnen gaan staan. Het zelfde verhaal met Vettel, Webber, Kimi en Button.

inderdaad, maar hier heeft Hamilton een groot voordeel. Als maldonado zijn manieren houd, dan kan alleen pech hamilton van de overwinning houden. En Alonso moet nog een paar gasten voorbij geraken om aan het podium te geraken. Maar echt waar, alonso moet terug beginnen winnen, of hamilton, gelijk  hij nu snel is, zal vlug naderen op hem. Er zijn dus wel nog 7 races te rijden é, en dan is een voorsprong van 37 punten, bitter weinig

Folkert

Minuutje stilte gehad. Kreeg zelfs Rosalie even stil.
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Pfff, wat een race. Tot nu toe geef ik een 1, omdat het bij kunstlicht verreden wordt.
Zelfs Maldonado zorgt voor geen spektakel.

0634


Lolo


Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

SanderD


Wizard


Sabai

Alonso mazzelpik.. Wat een drama voor lewis

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

McLaren_über_alles

Ongezien hoe Alonso het cadeau krijgt dit seizoen...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

SanderD

Citaat van: McLaren_über_alles op 23 september 2012 - 14:51:30
Ongezien hoe Alonso het cadeau krijgt dit seizoen...

Natuurlijk joh, Fernando heeft niks gepresteerd het is puur en alleen maar geluk :-X

Wizard

Citaat van: Sabai op 23 september 2012 - 14:49:34
Alonso mazzelpik.. Wat een drama voor lewis

Ik denk dat het juist Vettel is, die we als mazzelpik mogen bestempelen.

A) Hij krijgt de zege in de schoot geworpen.
B) Kampioenschap komt aardig zijn richting uitgerolt.

Dat Alonso dit niet gaat redden hoef ik, neem ik aan, niet uit te leggen. En zo ja: Zie race.

SanderD

Ik verwacht dat Alonso voor Pastor komt. Zijn remmen zien er niet goed uit