Betalen om autosport.com nieuws te lezen?

Gestart door Enzo, 11 september 2012 - 12:31:55

« vorige - volgende »

Enzo

Ik blijk ineens geen autosport artikelen meer te kunnen lezen. In plaats van het artikel verschijnt een pop-up met drie opties om te betalen??
WTF? Zijn ze nu helemaal gek geworden daar? Wat een sukkels zeg... >:(

T.Nuvolari

Inderdaad, wat is me dat voor iets. Met zulke dingen lok je geen lezers. Crisis voor iedereen?

Enzo

Waardeloos gewoon, dit gaat toch nooit werken. Het grootste deel van hun lezers zullen ze verliezen... ???
Ik herriner me een paar maanden geleden, dat je ineens moest betalen voor het live gedeelte op autosport.
Dat duurde 2 weken, toen kwamen ze erachter dat niemand wilde betalen. Nu is dat weer bij het oude, maar hebben ze de hele FP betaald gemaakt...

Ik denk dat ik wel een trucje heb om het toch te lezen, dat kan denk ik door de site via een ander IP-adres te bezoeken. Proxy-server omleiding oid.
Maar wat een ezels zeg, hoop dat ze snel bij hun positieven komen.

Enzo

Heb een work around gevonden boys. Gratis en voor niks, dus vooral niet je geld geven aan die zakkenwassers...
Hier kan je al hun artikelen gratis lezen; http://uk.eurosport.yahoo.com/autosport.com--motorsport/archive/1.html

Fabian

Ik heb er geen probleem mee(vooralsnog). Krijg alleen een link naar een site waar ik tickets kan kopen voor de GP van Amerika. Als ik daarna nog een keer op de link klink verschijnt nu nog het artikel...

Enzo

Citaat van: Fabian op 11 september 2012 - 13:17:48
Ik heb er geen probleem mee(vooralsnog). Krijg alleen een link naar een site waar ik tickets kan kopen voor de GP van Amerika. Als ik daarna nog een keer op de link klink verschijnt nu nog het artikel...

Ja, dan kom je er te weinig. Er zit een soort countdown op, voordat je het niet meer kan lezen. Iets van 30 berichten en dan betalen... ???
Maar wat ik zei, je kan het makkelijk omzeilen dus never nooit betalen. Dit slechte idee gaat snel weer verdwijnen verwacht ik.

Fabian

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 13:19:23
Citaat van: Fabian op 11 september 2012 - 13:17:48
Ik heb er geen probleem mee(vooralsnog). Krijg alleen een link naar een site waar ik tickets kan kopen voor de GP van Amerika. Als ik daarna nog een keer op de link klink verschijnt nu nog het artikel...

Ja, dan kom je er te weinig. Er zit een soort countdown op, voordat je het niet meer kan lezen. Iets van 30 berichten en dan betalen... ???
Maar wat ik zei, je kan het makkelijk omzeilen dus never nooit betalen. Dit slechte idee gaat snel weer verdwijnen verwacht ik.
Hmm of het zo snel gaat verdwijnen weet ik niet. Het begint een trend te worden om voor nieuws op internet te betalen. Er zijn genoeg plannen om een betaalmuur in te voeren of iets dergelijks. Ik vind het persoonlijk helemaal niks. Internet is vrij toegankelijk en dat moet het nieuws op internet ook zijn.

Kootje

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 13:19:23
Citaat van: Fabian op 11 september 2012 - 13:17:48
Ik heb er geen probleem mee(vooralsnog). Krijg alleen een link naar een site waar ik tickets kan kopen voor de GP van Amerika. Als ik daarna nog een keer op de link klink verschijnt nu nog het artikel...

Ja, dan kom je er te weinig. Er zit een soort countdown op, voordat je het niet meer kan lezen. Iets van 30 berichten en dan betalen... ???
Maar wat ik zei, je kan het makkelijk omzeilen dus never nooit betalen. Dit slechte idee gaat snel weer verdwijnen verwacht ik.

Kom er dagelijks en bij mij is het ook gewoon nog gratis. ::)
Hij staat onder dit adres http://www.autosport.com/f1/ tussen m'n favorieten, en als ik 'm aanklik opent die zich gewoon. :-\

Enzo

Ja, maar dan moet je wel hun berichten lezen. Dan krijg je vanzelf de melding...

Kootje

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 16:44:37
Ja, maar dan moet je wel hun berichten lezen. Dan krijg je vanzelf de melding...

Wat denk je dat ik daar doe dan ?? ::)

Enzo

Citaat van: Kootje op 11 september 2012 - 16:55:52
Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 16:44:37
Ja, maar dan moet je wel hun berichten lezen. Dan krijg je vanzelf de melding...

Wat denk je dat ik daar doe dan ?? ::)

Kweenie, maar dat je moet betalen is een feit Kootje.
Denk dat je nog niet over je quota heen bent, meer lezen en je komt er vanzelf...

Fabian

Denk dat als je echt moet gaan betalen dat het voor autosport.com een probleem gaat worden. Er zijn genoeg F1 sites waar mensen hun nieuws wel helemaal gratis kunnen lezen. Ben benieuwd hoe lang ze dit vol gaan houden.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 12:31:55
Ik blijk ineens geen autosport artikelen meer te kunnen lezen. In plaats van het artikel verschijnt een pop-up met drie opties om te betalen??
WTF? Zijn ze nu helemaal gek geworden daar? Wat een sukkels zeg... >:(


Hm,


Ik kreeg altijd al berichten voor mijn neus, dat ik moest betalen. Kennelijk deed ik toen iets verkeerd, als jij die artikelen gewoon kon lezen? Maar alsnog bedankt voor je link. Ga het thuis uitproberen.

0634

Bepaalde artikelen, achtergronden en opinie's enzo, moest je altijd al betalen, gewone nieuwtjes niet. Zoals ik het nu zie is dat nog steeds zo ???.

Enzo

Het is veranderd jongens, ik ben vaste klant daar op de site en weet het zeker.
Er zijn hele topics aan gewijd...

Als je de artikelen nog kan lezen is dat omdat je nog niet door je proefperiode bent, wel krijg je na elke 10 gelezen berichten een soort countdown pop-up. Uiteindelijk is de koek op en mag je dokken...

Het gaat dus om de gewone nieuwsartikelen, opinies en achtergronden waren al langer betaald.