Poll: Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Gestart door Enzo, 03 september 2012 - 23:58:39

« vorige - volgende »

Wie mag Grosjean vervangen in Monza?

Botas
Sutil
Heidfeld
D'Ambrosio
Buemi
Alguersuari

Franky R.

Citaat van: M@rc op 07 september 2012 - 16:04:36
Jullie kunner er ook van meespreken.

d'Ambrosio wel mooi op een halve sec in 2de VT. Niet zo slecht, hopelijk morgen supergoed.


Hij heeft zich idd. flink verbeterd. Het zou echt lachen zijn, als hij in de top 5 kwalificeert en dan de race wint. Dan vraag je je af of Boullier Grosjean terug laat komen... ;D ;D ;D

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 16:15:50
Citaat van: M@rc op 07 september 2012 - 16:04:36
Jullie kunner er ook van meespreken.

d'Ambrosio wel mooi op een halve sec in 2de VT. Niet zo slecht, hopelijk morgen supergoed.


Hij heeft zich idd. flink verbeterd. Het zou echt lachen zijn, als hij in de top 5 kwalificeert en dan de race wint. Dan vraag je je af of Boullier Grosjean terug laat komen... ;D ;D ;D
Denk dat Grosjean dan alsnog terugkomt. Grosjean maakt een redelijke goede indruk, maar maakt gewoon nog wat fouten. Zou wel heel erg zijn als je Grosjean vervangt op basis van een race.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 07 september 2012 - 18:45:03
Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 16:15:50
Citaat van: M@rc op 07 september 2012 - 16:04:36
Jullie kunner er ook van meespreken.

d'Ambrosio wel mooi op een halve sec in 2de VT. Niet zo slecht, hopelijk morgen supergoed.


Hij heeft zich idd. flink verbeterd. Het zou echt lachen zijn, als hij in de top 5 kwalificeert en dan de race wint. Dan vraag je je af of Boullier Grosjean terug laat komen... ;D ;D ;D
Denk dat Grosjean dan alsnog terugkomt. Grosjean maakt een redelijke goede indruk, maar maakt gewoon nog wat fouten. Zou wel heel erg zijn als je Grosjean vervangt op basis van een race.


Ok, maar stel dan Jerome de race wint...Ik zou het afschuwelijk vinden als je zo'n coureur dan weer in zijn hok terug stopt... :( ...Hoe wil je je waardering ooit tonen, mocht je derde rijder winnen?


Maar goed, het is dan ook voornamelijk een hypothetische stelling... ;)

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 08 september 2012 - 17:55:57
Citaat van: Fabian op 07 september 2012 - 18:45:03
Citaat van: Franky R. op 07 september 2012 - 16:15:50
Citaat van: M@rc op 07 september 2012 - 16:04:36
Jullie kunner er ook van meespreken.

d'Ambrosio wel mooi op een halve sec in 2de VT. Niet zo slecht, hopelijk morgen supergoed.


Hij heeft zich idd. flink verbeterd. Het zou echt lachen zijn, als hij in de top 5 kwalificeert en dan de race wint. Dan vraag je je af of Boullier Grosjean terug laat komen... ;D ;D ;D
Denk dat Grosjean dan alsnog terugkomt. Grosjean maakt een redelijke goede indruk, maar maakt gewoon nog wat fouten. Zou wel heel erg zijn als je Grosjean vervangt op basis van een race.


Ok, maar stel dan Jerome de race wint...Ik zou het afschuwelijk vinden als je zo'n coureur dan weer in zijn hok terug stopt... :( ...Hoe wil je je waardering ooit tonen, mocht je derde rijder winnen?


Maar goed, het is dan ook voornamelijk een hypothetische stelling... ;)

als hij hem wint, dan maakt misschien Grosjean het seizoen af (contract) en volgend jaar is ambrosio er.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Kootje

Als hij 'm wint eet ik m'n .......  Euh nee, laat ik dat maar niet roepen. :-\
Maar goed, ik geef 'm nog niet 1% kans op de eindzege.
Komend van P15 is dat voor 'n coureur van zijn kaliber echt 'n onmogelijke opgaaf. ::)

Folkert

Ik gok hem nog wel in de punten, maar echt niet meer dan dat. Maar laat hem ons eens verrassen, ik heb wel zin in leuke race van Lotus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 22:32:09
Ik gok hem nog wel in de punten, maar echt niet meer dan dat. Maar laat hem ons eens verrassen, ik heb wel zin in leuke race van Lotus.


Het is niet echt een benijdenswaardige positie waar Jerome is zit.


Die Belg kan maar beter in de punten eindigen. Mocht hij puntloos blijven, dan is zijn carrière zeker over. Welke teambaas zal hem dan nog willen, als hij 'zelfs met een Lotus geen punten scoort'?


Behalve als hij door een ander van de baan wordt gebeukt, natuurlijk.


Mocht hij het goeddoen, dan zit hij alsnog in de wachtkamer van de F1, en hopend dat de F1-kliek zijn eventuele goede prestatie niet is vergeten... :-[




Folkert

Ik zit eens te denken he. Is de keuze van Guido nou zo heel verkeerd? Jerome krijgt nu wel een F1 kans, maar zou die kans misschien niet meer slecht doen dan goed? Lotus word toch wel gezien als 1 van de snelste teams, zoniet de snelste. Als Kimi wint of op het Podium rijd en Jerome geen punten haalt is het moeilijk uit leggen denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 08 september 2012 - 23:34:09
Ik zit eens te denken he. Is de keuze van Guido nou zo heel verkeerd? Jerome krijgt nu wel een F1 kans, maar zou die kans misschien niet meer slecht doen dan goed? Lotus word toch wel gezien als 1 van de snelste teams, zoniet de snelste. Als Kimi wint of op het Podium rijd en Jerome geen punten haalt is het moeilijk uit leggen denk ik.


Precies,


Mocht Jerome geen punten pakken, terwijl de auto verder goed is...Dan kan Jerome meteen solliciteren voor de functie van vakkenvuller. Gaat hij Philippe Adams achterna... :P ...Hoewel, Adams werkt tegenwoordig als autoverkoper bij een SEAT-dealer.

T.Nuvolari

Ach kom nu, punten? Geen tot weinig ervaring met de banden, wagen, DRS, KERS, jaar niet geraced. Dat hij hem maar terug voor de deur afzet en gewoon zijn best doet. Ik verwacht geen punten.

Fabian

Het wordt maar eens te meer duidelijk dat het niet zo makkelijk is om zomaar in te stappen in een F1 auto.

Wizard

Pijnlijk duidelijk. Ansich wel topicwaardig want temeer wordt onderstreept dat het testverbod of ristrictie nadelige effecten heeft.

Kootje

Och ..... het zou ook gewoon aan 'n gebrekkig talent kunnen liggen hé ??
Het is nu eenmaal niet zo dat Jerome 'n hoogvlieger is. ::)

Franky R.

Citaat van: M@rc op 09 september 2012 - 01:37:06
Ach kom nu, punten? Geen tot weinig ervaring met de banden, wagen, DRS, KERS, jaar niet geraced. Dat hij hem maar terug voor de deur afzet en gewoon zijn best doet. Ik verwacht geen punten.


Op zich heb je gelijk, maar in de Formule 1 telt alleen het resultaat. Men maakt wel vaker van dat soort 'simpele sommetjes'...De auto is goed genoeg voor punten, dus als een vervanger het niet lukt, dan is die vervanger niet goed genoeg.


Pijnlijk? Hard? Dat is sport en de F1 is niet zoveel anders. Als een invaller niet presteert tijdens een voetbalwedstrijd, dan zeg jij toch ook "wat een knurft"?!


Bovendien heeft Jerome juist veel rondjes gereden op Monza om het gevoel voor de auto te ontwikkelen.

T.Nuvolari

Schumacher had zowat 2 jaar nodig om de huidige generatie wagens onder de knie te krijgen. Raïkonnen had in het begin van het seizoen ook niet de snelheid die hij nu heeft. Je stelt ook geen wagen, die je niet kent, af naar je wensen op 2 dagen tijd.

Pas op, ik geef je gelijk hoor. Resultaten is het enige dat telt, spijtig genoeg ook voor Jerome.

Over zijn resultaten:
In de kwali's zat hij in sector 1 een eindje van de pace, sector 2 en 3 waren blijkbaar dan weer veel en veel beter.
In de race had hij na 6 ronden af te rekenen met een KERS die niet meer werkte. 0,5sec per ronde verlies zo wordt gezegd. Denk niet dat hij punten had gehaald, maar misschien wel een plaatsje of 2 naar voren. Zijn start was trouwens heel goed, 2 of 3 plaatsen winst, tot hij voor de eerste chicane de verkeerde kant koos of veel te vroeg in de remmen ging.