Round 13: FORMULA 1 2012 GP SANTANDER D'ITALIA - MONZA

Gestart door Wizard, 03 september 2012 - 20:40:53

« vorige - volgende »

Nyoxios

Citaat van: Sabai op 09 september 2012 - 12:41:04
Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 12:36:40
ik hoop op net zo'n teamwork bij Ferrari als gister bij Q3, dat was mooi om te zien. (jammer dat het voor Alonso mislukte vanwege technische problemen)

maar ik lees hier iedereen dat het moeilijk gaat worden, maar als ik Alonso denk, die zie ik echt minimaal naar podium rijden, of in iedergeval voor Vettel en Webber. (aangezien Alonso niet naar winst per race kijkt, maar naar het klassement) hij is een heel slimme en sluwe rijder.

maarja mocht Alonso niet winnen, dan hoop ik dat Button wint, gelijk bij de eerste bocht Hamilton voorbij schiet!

of wat nog mooier zou zijn: Massa die vandaag wint!

Stiekem hoop ik ook daarop  :) zou wel een stunt zijn

Als Ferrari fan: 1. Massa: puur voor de stunt. 2. Alonso. lekker een 1-2tje voor Ferrari. en dan derde: Button.

Hamilton word van de baan gereden voor Maldonado.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Nyoxios

Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 12:45:08
James Allen verwacht bandenproblemen in Monza. De combinatie van de hoge temperaturen, hoge snelheden en slijtende Pirelli's is mogelijk een probleem. Rechtsvoor krijgt er het meeste van langs, met name door de parabolica. Dat is dan ook de band om in de gaten te houden tijdens de onboards, waarschijnlijk zien we meer 2 stoppers dan verwacht.

dus zal Alonso met een 1 stopper proberen.. om 1 stop te besparen. gok ik nu zo maar.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Fabian

Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 12:45:08
James Allen verwacht bandenproblemen in Monza. De combinatie van de hoge temperaturen, hoge snelheden en slijtende Pirelli's is mogelijk een probleem. Rechtsvoor krijgt er het meeste van langs, met name door de parabolica. Dat is dan ook de band om in de gaten te houden tijdens de onboards, waarschijnlijk zien we meer 2 stoppers dan verwacht.
Dat zou ik niet erg vinden. Maakt het weer een leuk spelletje om het te proberen met 1 stop. Zal de race spannender maken denk ik.

Enzo

Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 12:47:34
Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 12:45:08
James Allen verwacht bandenproblemen in Monza. De combinatie van de hoge temperaturen, hoge snelheden en slijtende Pirelli's is mogelijk een probleem. Rechtsvoor krijgt er het meeste van langs, met name door de parabolica. Dat is dan ook de band om in de gaten te houden tijdens de onboards, waarschijnlijk zien we meer 2 stoppers dan verwacht.

dus zal Alonso met een 1 stopper proberen.. om 1 stop te besparen. gok ik nu zo maar.

Zou kunnen, al is de Ferrari niet echt super goed voor de banden. Evenals Alonso's rijstijl.
Zijn strategie zou "volle kracht vooruit" moeten zijn.  8)

Enzo

Ik ga er vandoor vrienden, fijne race allemaal!  8)

robbert

Citaat van: Jeroen op 09 september 2012 - 12:39:58
Ach, natuurlijk wordt het lastig voor Alonso, maar he, hij beweert zelf dat hij de snelste wagen hd gisteren. En dan op een baan waar je in kan halen, met zo'n rijder, wordt er wel erg snel door iedereen hier gezegd dat hij dat niet gaat redden. Die komt echt wel weer ergens vooraan te rijden, onder normale omstandigheden. Winnen zal hij misschien niet, maar top 5 zeker wel. En als hij dan voor VEttel staat, is hij weer de grote winnaar.

ja maar hij zal toch moeten rekening houden met de mclarens, zij zijn de snelste geworden. Als mclaren meer races begint te winnen, dan zullen ze ook nog vlug inlopen op alonso. Ze hebben nog eens zo'n fout gemaakt, in abu dhabi in 2010. Gewoon rekening gehouden met webber, maar nooit vettel in de gaten gehad, en dan waren ze verbaasd dat ze de titel verloren zijn

Fabian

Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 12:53:11
Ik ga er vandoor vrienden, fijne race allemaal!  8)
Ik sluit me volledig aan bij Enzo. Iedereen een fijne race!

Kootje

Citaat van: Nyoxios op 09 september 2012 - 12:47:34
Citaat van: Enzo op 09 september 2012 - 12:45:08
James Allen verwacht bandenproblemen in Monza. De combinatie van de hoge temperaturen, hoge snelheden en slijtende Pirelli's is mogelijk een probleem. Rechtsvoor krijgt er het meeste van langs, met name door de parabolica. Dat is dan ook de band om in de gaten te houden tijdens de onboards, waarschijnlijk zien we meer 2 stoppers dan verwacht.

dus zal Alonso met een 1 stopper proberen.. om 1 stop te besparen. gok ik nu zo maar.

De verwachting van Pirelli is sowieso 'n één-stopper.
Niet alleen voor Alonso, maar voor het meerendeel van de coureurs.


Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Wizard


Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

Alonso al goed onderweg. Kijken hoe snel hij door kan stomen. Veracht het nu wat moeizamer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Folkert

lijkt iets af gebroken te zijn. Spinde bij het aanremmen.

Fijne race iedereen trouwens.
Trotse vader van Rosalie(L)