Grosjean geschorst

Gestart door Gerard, 02 september 2012 - 18:24:00

« vorige - volgende »

schorsing terecht?

ja
10 (55.6%)
nee
8 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 15

Matthijs

Het moet niet gekker worden, straks zijn er nog mensen die zeggen dat de valse start van Maldonado zijn eigen schuld was, terwijl iedereen kon zien dat Whiting veel te laat op de knop drukte!  ;)

Folkert

Citaat van: Matthijs op 05 september 2012 - 10:17:20
Het moet niet gekker worden, straks zijn er nog mensen die zeggen dat de valse start van Maldonado zijn eigen schuld was, terwijl iedereen kon zien dat Whiting veel te laat op de knop drukte!  ;)

hahaha
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 05 september 2012 - 10:11:34
Ik lees zo hier en daar echt grappige en onvoorstelbare berichten. Zijn zelfs mensen die Hamilton verantwoordelijk houden voor de crash, omdat hij achter op Grosjean knalt  ;D

Was te verwachten. ::)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 september 2012 - 15:39:39
Citaat van: Folkert op 05 september 2012 - 10:11:34
Ik lees zo hier en daar echt grappige en onvoorstelbare berichten. Zijn zelfs mensen die Hamilton verantwoordelijk houden voor de crash, omdat hij achter op Grosjean knalt  ;D

Was te verwachten. ::)
Tja, er lopen helaas meer domme, dan slimmer mensen rond op deze aardkloot... :(

Fabian

Citaat van: Folkert op 05 september 2012 - 10:11:34
Ik lees zo hier en daar echt grappige en onvoorstelbare berichten. Zijn zelfs mensen die Hamilton verantwoordelijk houden voor de crash, omdat hij achter op Grosjean knalt  ;D
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat in eerste instantie ook dacht, maar dat was wel het moment waarop het gebeurde. Toen ik de herhaling zag was het natuurlijk duidelijk, maar in eerste instantie dacht ik dat ook.

Kootje

Dat je dit op het moment zelf nog denkt, daar kan ik wel inkomen.
Persoonlijk had ik niet eens in de gaten wat er gebeurde, totdat ik 'n auto (later bleek Grosjean) over Alonso's neus zag vliegen.
Maar dat men naderhand nog steeds de schuld bij Lewis legt is natuurlijk van de zotte. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 06 september 2012 - 20:14:21
Maar dat men naderhand nog steeds de schuld bij Lewis legt is natuurlijk van de zotte. ::)
Dat klopt helemaal. Heb Lewis ook via de TV mijn excuses aangeboden...

Kootje

En ???, heeft hij ze geaccepteerd !?

Fabian

Citaat van: Kootje op 06 september 2012 - 20:17:40
En ???, heeft hij ze geaccepteerd !?
Ja. Hij zei:"Iedereen maakt fouten, Pastor heel vaak en Grosjean hele grote."


Enzo

Het blijkt dat Grosjean zich er heel slecht onder voelt en er niet van kan slapen. hij zal zelf ook flink geschrokken zijn na het zien van de beelden. Het schijnt dat hij Lewis, Perez en Alonso middels een SMS zijn excuus heeft aangeboden.

Hier wat quotes over Grosjean die ik tegen kwam.

Citaat"I want to understand why, in this time of intense stress that is the F1 start, he behaves (that way) and how he can manage his emotions better," said Boullier.

CitaatAccording to France's well-known L'Equipe, Grosjean cancelled a media interview on Monday after struggling to sleep on Sunday.

CitaatRetired double world champion Mika Hakkinen told the Finnish newspaper Ilta-Sanomat that the FIA was right to suspend Grosjean.

"Alonso narrowly escaped a tragedy," he said. "I see the penalty as entirely fair and gives him (Grosjean) a chance to reflect on the way he drives."

Enzo


T.Nuvolari


Franky R.

#73
Citaat van: Enzo op 06 september 2012 - 22:15:16

;D


;D ;D ;D


Me dunkt dat we nog een heleboel van dit soort grappen krijgen... :D


Maar even dit; Ik snap de tekst bij Lewis niet? "GAP"???! ???

Enzo

Maar deze is wel echt geniaal. Dat stukje dat z'n leven voor hem voorbij vliegt is echt hilarisch... ;D