Cijfer voor de race: Duitsland

Gestart door 0634, 22 juli 2012 - 15:46:49

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
1 (6.7%)
9
0 (0%)
8
2 (13.3%)
7
9 (60%)
6
2 (13.3%)
5
1 (6.7%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Niels_

Citaat van: Kootje op 22 juli 2012 - 17:06:55
6

DRS zorgde ervoor dat alle spanning eruit gehaald werd.
Die idioot die heeft bedacht dat je DRS mag gebruiken, daar waar inhalen sowieso al gebeurde, moeten ze direct ontslaan.
Op zich vind ik DRS nog steeds 'n goed concept, maar niet op deze wijze.
Het viel hier best mee toch? Alonso heeft Vettel én Button kunnen afhouden die DRS konden gebruiken en ook Perez had zijn handen vol met Hulkenberg, hoewel die een pak sneller was. Als je gewoon de koord houdt aan de binnenkant, kan je gewoon perfect verdedigen hoor. Enkel verlies je daardoor meer tijd.

Kootje

Dat kon hij om,dat Button en Vettel mét DRS nog steeds niet echt sneller waren dan hij.
Op het moment dat 'n coureur sowieso al sneller was dan z'n voorligger, reed hij er met DRS simpeltjes voorbij.
Meerdere malen gezien dat dit al vóór de hairpin gebeurd was, en éénmaal zelfs dat iemand (weet helaas niet meer wie) door 2 man tegelijk gepasseerd werd doordat zij DRS hadden en hij niet.
Dat 'n veel snellere Pérez moeite had met Hülkenberg zegt mij dan ook meer over hem dan over de moeilijkheidsgraad die er imo niet meer was.

0634

Ik vond DRS hier ook niet echt verkeerd om eerlijk te zijn. Werkte goed, maar niet té goed, zie de gevallen inderdaad met Alonso. NAtuurllijk komt dat omdat die Ferrari op het rechte stuk snel loopt, maar dat had hij ook gedaan zonder DRS. Dat ie ze met DRS toch achter zich hield betekend in mijn ogen dat het DRS stuk zeker niet té lang was. But that's me.

Wizard

DRS was prima te verdedigen in mijn optiek terwijl het aan de andere kant een kans creëerde. Niks mis mee!

Enzo

Ik heb de race een 7 gegeven. Niet slecht maar ook niet super.


Sabai

een 5 wat een saaie race in tegenstelling van vorige week.

Fabian

Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 11:28:56
een 5 wat een saaie race in tegenstelling van vorige week.
Vond de race vorige week ook erg saai. Toen heb ik helemaal geen actie gezien....  :P ;) ;D

Sabai

Citaat van: Fabian op 23 juli 2012 - 17:31:06
Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 11:28:56
een 5 wat een saaie race in tegenstelling van vorige week.
Vond de race vorige week ook erg saai. Toen heb ik helemaal geen actie gezien....  :P ;) ;D

Zo zie je maar dat iedereen een race anders beleeft :)

Fabian

Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 18:29:57
Citaat van: Fabian op 23 juli 2012 - 17:31:06
Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 11:28:56
een 5 wat een saaie race in tegenstelling van vorige week.
Vond de race vorige week ook erg saai. Toen heb ik helemaal geen actie gezien....  :P ;) ;D

Zo zie je maar dat iedereen een race anders beleeft :)
Ik heb vorige week volgens mij geen race gezien. Twee weken geleden wel!  ;)
Maar over het algemeen vond ik Silverstone en Hockenheim gelijkwaardig...

T.Nuvolari

7. Aangenaam om naar te kijken, niet meer dan dat. DRS deed hier wat het moest doen, rijders in stelling brengen om eventueel te kunnen passeren.