Duitsland: man van de race

Gestart door 0634, 22 juli 2012 - 15:48:18

« vorige - volgende »

Wie vond jij de beste?

Alonso
4 (30.8%)
Vettel
0 (0%)
Button
4 (30.8%)
Kimi
2 (15.4%)
Koba
3 (23.1%)
Perez
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Hulk
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10


Fabian

Tja. Alonso reed een puike race, maar ik kies voor de mannen van Sauber. Buiten de Top 10 gestart en naar een 5e en 6e plek gereden. Knap gedaan weer daar bij die Zwitsers. Alonso volgt natuurlijk samen met Button.

Franky R.

Button.


Lijkt de juiste weg weer te hebben gevonden. Nu de rest van het team nog...

Wizard

#3
Ik twijfel tussen Kobayashi, die prachtige momenten had en Alonso, die onder druk geen krimp gaf.

[edit]

Toch neig ik naar Kamui. Hij is de enige die mij een juich-momentje heeft bezorgd. Die gozer rijdt gewoon prima races is altijd wel in een gevecht verwikkeld en een prima score! En niet vergeten dat hij opnieuw zijn teamgenoot, Perez, aftroeft.

0634

Alonso. Ik heb niet echt iemand die eruit sprong, dus dan maar de winnaar.

Kootje

KIMI

Was lekker aan het knokken en gaf zich geen moment gewonnen.
Zelfde geld voor KAMUI trouwens, maar er kan er maar eentje MAN vd RACE zijn.

Figge

Doe maar Button dan... gewoon omdat ie dr weer stond... Maar verder eigenlijk geen echte uitblinker vandaag.
Dat geldt ook voor de banaan... Vandaar dat daar vandaag niet op gestemd kan worden  :P

Kootje

Citaat van: Mark F1gge op 22 juli 2012 - 19:19:28
Dat geldt ook voor de banaan... Vandaar dat daar vandaag niet op gestemd kan worden  :P

Precies.
Ik zou niemand weten die daarvoor in aanmerking kan komen, dus dan is 'n polletje maken lastig.  ;D

Fabian

Ik vond ook niet dat er vandaag een banaan was. Heb wel twee bananen gezien, maar die lagen op het aanrecht om opgegeten te worden...

Wizard

Grosjean. Die had toch écht z'n dag niet. En wat te denken van Massa? Er is gewoon ruimte maar Felipe besluit lompweg z'n vleugel stuk te rijden. Los daarvan een weekend om zich diep te schamen. Alonso rijdt pole en wint waar Massa geen deuk in een pakje boter rijdt en geen eens in de buurt van een punt komt. Datzelfde geldt -in mindere mate- voor Webber. Daarvan mag je toch verwachten dat hij in de buurt van het podium rijdt in een auto waarmee Vettel in de buurt van de leider rijdt...op z'n minst! En wat te denken van Hamilton die wilt opgeven na de eerste ronde alsof hij een glazenbol in de McLaren heeft? Bananen genoeg!!

Fabian

Maar de prestaties van Alonso en Massa gaan vergelijken is niet eerlijk. Massa is gewoon een gemiddelde coureur die als het meezit uitschieters naar boven heeft. Als alles gewoon zijn gangetje gaat is Massa middenmoot en kan hij punten pakken. Vandaag heeft hij een onhandige actie en daarmee vergooit hij zijn race. Alonso daarentegen is van absolute wereldklasse. Als je het mij vraagt is Alonso de beste coureur die nu rondrijdt in de F1(op Narain na dan :D ;) :P), dus ik vind niet dat je de situatie Alonso en Massa moet gaan vergelijken. Ja Grosjean had zijn dag niet. Dat kan weleens gebeuren. Button had vier keer zijn dag niet kunnen we dan zeggen. Webber had ook zijn dag niet, maar goed ik heb niet echt bananenacties gezien.

0634

Ik vond Vettel de banaan. Eerst mef dat domme vingertje naar lewis en later met de illegale inhaalactie. In beide gevallen vraag ik me af of hij de regels wel kent.

Figge

Tsja, zo erg is dat nou toch allemaal ook niet... Ik heb geen echt rare dingen gezien. Een vingertje vind ik nooit zo erg... Tis ook niet erg gebruikelijk om unlapped te worden. Hij heeft iig Lewis geen rechtse verkocht  :)
Iemand die zn vleugel eraf rijd bij de start... gebeurt wel vaker, beetje dom maar ach...
Dat Lewis er de balen van heeft snap ik wel. Hij heeft laten zien mee te kunnen voor het podium, en dan door pech in ronde 2 op een ronde achterstand komen. In feite ben je dan ook klaar mbt het scoren van punten en begint ie de aansluiting in de titelstrijd te verliezen. Hij staat nu bijna 3 overwinningen achter, met een auto die niet meer de snelste van het veld is...

Wizard

Citaat van: Fabian op 22 juli 2012 - 19:34:19
Maar de prestaties van Alonso en Massa gaan vergelijken is niet eerlijk. Massa is gewoon een gemiddelde coureur die als het meezit uitschieters naar boven heeft. Als alles gewoon zijn gangetje gaat is Massa middenmoot en kan hij punten pakken. Vandaag heeft hij een onhandige actie en daarmee vergooit hij zijn race. Alonso daarentegen is van absolute wereldklasse. Als je het mij vraagt is Alonso de beste coureur die nu rondrijdt in de F1(op Narain na dan :D ;) :P), dus ik vind niet dat je de situatie Alonso en Massa moet gaan vergelijken. Ja Grosjean had zijn dag niet. Dat kan weleens gebeuren. Button had vier keer zijn dag niet kunnen we dan zeggen. Webber had ook zijn dag niet, maar goed ik heb niet echt bananenacties gezien.

Oh, ik hoef Massa ook niet 1 op 1 te vergelijken met Alonso maar ik mag aannemen dat Massa, met een auto waarmee Alonso naar pole rijdt en wint, op z'n minst 'wát' laat zien. Hij hoeft niet persé als tweede te kwalificeren en te finishen maar in de buurt van de punten rijden en in de top 10 kwalificeren lijkt me toch een redelijk verwachtingspatroon. Als dat zelfs falikant mislukt vind ik een kritische noot niet meer dan terecht.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 22 juli 2012 - 19:25:59
Ik vond ook niet dat er vandaag een banaan was. Heb wel twee bananen gezien, maar die lagen op het aanrecht om opgegeten te worden...


Eens, zo verschrikkelijk was het allemaal niet. En Hamilton bleef uiteindelijk gewoon doorrijden. Wat Massa overkwam kan elke coureur bij de start overkomen en Vettel...Weet dat Todt zijn geduld met Vettel aan het verliezen is. Na eerder te hebben gegild over Karthikeyan, de SC...roept hij weer iets over Hamilton, terwijl hij heel goed weet dat Lewis moeilijk achter hem kon blijven sukkelen [vuile lucht]...


Maar een banaan? Niet echt in deze GP!