Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Wizard

We zullen zien. Q3 nu! Alonso's gebeden worden niet verhoord. ;)

Kootje

Citaat van: robbert op 21 juli 2012 - 14:46:01
ja het is zeker, Hamilton zal in die weersomstandigheden de pole halen. Zal moeilijk worden voor alonso om hem te verslaan, hopelijk haalt hij de top 3

u zei ?? ???

Wizard

Ik kon deze ook niet plaatsen. Alonso was in Q2 ook al snel(ler) maar werd opgehouden. Vreemde benadering.

Wizard


Fabian

Was zeker een gave kwalificatie, al heb ik door het zoeken naar streams er vrij weinig van gezien. Wat is die Alonso een klasse apart zeg!

Wizard

Net als Schumacher. Met dit soort omstandigheden, als het draait om rauwe snelheid, is hij structureel voorin te vinden.

robbert

Citaat van: Fabian op 21 juli 2012 - 15:14:30
Was zeker een gave kwalificatie, al heb ik door het zoeken naar streams er vrij weinig van gezien. Wat is die Alonso een klasse apart zeg!

ik heb wel enkele sites met streams. Zelfs die van de sky sports f1.

Had dus niet verwacht dat alonso de pole zou kunnen halen. Echt superieur gereden, maar we zullen zien of hij morgen kan winnen. Zal afhangen of hij de juiste keuze maakt met de banden en dat hij ze dan kan beheren tot het eind van de race, zodat hij de race terug niet verliest doordat zijn banden versleten zijn

Fabian

Citaat van: robbert op 21 juli 2012 - 15:18:13
ik heb wel enkele sites met streams. Zelfs die van de sky sports f1.

Had dus niet verwacht dat alonso de pole zou kunnen halen. Echt superieur gereden, maar we zullen zien of hij morgen kan winnen. Zal afhangen of hij de juiste keuze maakt met de banden en dat hij ze dan kan beheren tot het eind van de race, zodat hij de race terug niet verliest doordat zijn banden versleten zijn
Ik ga effe rondkijken of de Fransen het morgen uitzenden op tv en anders weet ik je te vinden!

Edit: TF1 moet het morgen uitzenden dus dat komt wel goed!

SanderD

Leuke qualificatie. Heb niet veel opgelet omdat ik door mijn nieuwe iPhone afgeleid raakte, maar toen Q3 eraan kwam moest hij toch plaatsmaken.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 21 juli 2012 - 15:28:22
Leuke qualificatie. Heb niet veel opgelet omdat ik door mijn nieuwe iPhone afgeleid raakte, maar toen Q3 eraan kwam moest hij toch plaatsmaken.
Ochjee. Iedereen heeft tegenwoordig een Eifoon. Een vriend van mij heeft ook zo'n ding en toen ik vorig jaar nog op de Middelbare School rondliep leek dat ding wel met secondenlijm aan zijn hand te zijn vastgeplakt. Die vent zat alleen maar op internet totdat ie een keer tegen een tafel opliep. Het zijn geweldige dingen, maar ik vind het irritant dat mensen de hele dag met dat ding in hun hand lopen.

Overigens zul jij dan nu wel dubbel blij zijn, een nieuwe Eifoon en Alonso op pole!

SanderD

Citaat van: Fabian op 21 juli 2012 - 15:34:36
Citaat van: sanderalonso op 21 juli 2012 - 15:28:22
Leuke qualificatie. Heb niet veel opgelet omdat ik door mijn nieuwe iPhone afgeleid raakte, maar toen Q3 eraan kwam moest hij toch plaatsmaken.
Ochjee. Iedereen heeft tegenwoordig een Eifoon. Een vriend van mij heeft ook zo'n ding en toen ik vorig jaar nog op de Middelbare School rondliep leek dat ding wel met secondenlijm aan zijn hand te zijn vastgeplakt. Die vent zat alleen maar op internet totdat ie een keer tegen een tafel opliep. Het zijn geweldige dingen, maar ik vind het irritant dat mensen de hele dag met dat ding in hun hand lopen.

Overigens zul jij dan nu wel dubbel blij zijn, een nieuwe Eifoon en Alonso op pole!

Haha, ik ben wel blij ja. Ik ben niet zo'n iemand die er de hele dag mee loopt in het bijzijn van anderen. Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen. Leuk voorbeeld is mijn nichtje. Heeft een Blackberry, en zelfs als we met de hele familie uit eten gaan zit ze aan de tafel met dat ding in haar hand. Ik heb mezelf al voorgenomen om niet zo 'gefreaked' te worden.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 21 juli 2012 - 15:41:59
Haha, ik ben wel blij ja. Ik ben niet zo'n iemand die er de hele dag mee loopt in het bijzijn van anderen. Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen. Leuk voorbeeld is mijn nichtje. Heeft een Blackberry, en zelfs als we met de hele familie uit eten gaan zit ze aan de tafel met dat ding in haar hand. Ik heb mezelf al voorgenomen om niet zo 'gefreaked' te worden.
Das maar goed ook. Heb een enorme hekel aan mensen die hun telefoon vastlijmen aan hun handpalm.

Enzo

Best een spannende quali, met toch wat verassende gevallen.
Grosjean, Rosberg en Massa stelde echt enorm teleur imo.

Mooie pole van Alonso, ik verheug me nu al op de eerste bocht met Vettel en Schumahcer in z'n nek.
Van Mclaren verwacht ik dat ze morgen sneller zijn als het droog is, die komen nog wel opstomen.
Mooie kwali van Schumacher, al verwacht ik er niet teveel van voor morgen, de Merc lijkt wat snelheid te missenals het droog is.

Fabian

Schumacher nam wel wat risico aan het einde van Q1, maar dat overleefde hij gelukkig.
Massa tegenvallen zit wel wat in als je het vergelijkt met zijn laatste weekend op Silverstone, maar als je het complete seizoen bekijkt denk ik dat Massa staat daar waar hij helaas hoort te staan. Vond vooral dat Hulkenberg een goede kwalificatie reed en Rosberg viel mij inderdaad ook tegen. Al was hij op Silverstone in de regen ook veel langzamer dan Schumacher.

Fabian

Narain in de Het Rijdt Traag, ook wel HRT genoemd staat weer achteraan. Denk dat Timo Glock het niet zo leuk vindt dat Pic voor hem staat in zijn thuisrace. Voor jongens als Rosberg en Grosjean is het zaak om morgen snel bij die gasten weg te kunnen rijden want die racen alleen nog maar tegen elkaar.