Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

0634

Ik vrees voor jou dat Red Bull toch echt te snel is en ook Alonso voor hen niet is bij te houden...

T.Nuvolari

Ik verwacht wel iets van Vettel. Dit jaar heeft ofwel weinig geluk gehad of hij was niet echt top, Hockenheim is de ideale plaats om de echt goeie Vettel nog eens te laten zien.

Wizard

Mits het materiaal meewerkt. En de banden. En het weer. En geen SC opdoemt op een kak-moment. Het kan.

T.Nuvolari

Als dat allemaal meezit wint Karthikyan ook.  :D

In de marge: Nürburgring failliet, EU weigert steun!

Matthijs

Nee toch niet, Karthikeyan wint traditiegetrouw nooit in juli! ;)

Wizard


T.Nuvolari

Das dan ook weer overdreven op 2 verloren zondagen, 1 in mei en 1 in december, heeft hij ooit gewonnen in de A1GP.
In december zat iedereen aan de kersttafel en in mei op een communiefeest.


Niels_

Citaat van: Jeroen op 18 juli 2012 - 06:30:51
Ik vrees voor jou dat Red Bull toch echt te snel is en ook Alonso voor hen niet is bij te houden...
                                                                                Ferrari
8)

rafael25


0634

Citaat van: Ńiels op 18 juli 2012 - 16:02:40

Ik vrees voor jou dat Red Bull toch echt te snel is en ook Alonso voor hen niet is bij te houden...
                                                                            Ferrari

Ik hou het hierbij, if u don't mind ;).

Figge


SanderD

Q3?? Q1 zul je bedoelen! Erg dat je dat niet weet van de coureur met het meeste talent

T.Nuvolari

Citaat van: sanderalonso op 18 juli 2012 - 23:12:05
Q3?? Q1 zul je bedoelen! Erg dat je dat niet weet van de coureur met het meeste talent

Nee, nee, hij is de held van Q3. Dan staat hij achter zijn kraam overheerlijke Paneer Tikka Masala en Onion Bhaji te maken voor de uitvallers van Q2 en 1.

SanderD