Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2012 - 22:51:59

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 juli 2012 - 21:12:33
Ok. Maar dan schiet ik hagel in je achterwerk. So be it. ;)


Oh, meneer heeft een vergunning? Mogen wij het zien... :P

0634

Overigens klopt het wel degelijk hoor: Kamui staat na vandaag, inclusief de 12 punten, toch echt op 33 punten.


rafael25

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 21:40:53

hahahahahhahahaha...........hij verdiende deze straf! suck it Vettel, waar is je vinger nu?

Gerard

het viel me vandaag in het geheel niet tegen... leuke race gezien,met gevechten van start tot finish....  8)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 22 juli 2012 - 22:13:18
het viel me vandaag in het geheel niet tegen... leuke race gezien,met gevechten van start tot finish....  8)


Plus een controverse na de race [straf Vettel]... :P
;)

Niels_

Wat kan ik zeggen buiten te zeggen dat ik weer enorm heb lopen genieten vandaag... 8)

Wat betreft Vettel lijkt het me ook duidelijk. Je wist al van in het begin dat dat absoluut niet kon en dat zijn excuus voor het inhalen buiten de baan echt zwak was. Buiten de baan gaan kan, buiten de baan gaan en daardoor inhalen niet. Anderzijds, dit zijn het soort dingen moet misschien eens gebeuren voor er effectief nagedacht wordt. Ik herinner me dat na Spa 2008 (toen Hamilton Kimi inhaalde nadat hij de chicane afsneed) iedereen weer veel meer ging opletten op dit soort dingen. Anderzijds heeft Vettel misschien nog geluk dat hij geen 25 seconden straf krijgt, want dan had ook Sergio Perez hem nog gepasseerd.

Hoe dan ook, de race op de Hungaroring zal Red Bull wel beter liggen dan de Ferrari. Gezien de kwalificatie daar belangrijk is (en dat niet echt de specialiteit is van de Ferrari op het droge), verwacht ik niet meteen een nieuwe overwinning. Een podium zou al geweldig zijn.

Voor Hamilton is het ook al stilaan afgelopen vrees ik zo. 4 punten uit de laatste 3 races...

Fabian

Citaat van: Jeroen op 22 juli 2012 - 21:31:04
Overigens klopt het wel degelijk hoor: Kamui staat na vandaag, inclusief de 12 punten, toch echt op 33 punten.
Klopt helemaal. Je hebt helemaal gelijk. Ik zat een beetje verkeerd...

0634


Wizard


Gerard

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 23:23:59
Citaat van: Gerard op 22 juli 2012 - 22:13:18
het viel me vandaag in het geheel niet tegen... leuke race gezien,met gevechten van start tot finish....  8)


Plus een controverse na de race [straf Vettel]... :P
;)
Die controverse is hier altijd wel Franky.. Daar is geen incident in de race voor nodig ;D

Nee hoor,geintje...

speaking of which....Ik begrijp de straf ook niet helemaal...
dat wil zeggen, ik snap het wel, maar begrijp het niet... ;)
Vettel gaf ruimte, Button zat bijna op de kerbs... had Vettel de plek echt terug mooeten geven?
Ok, tot hier snap ik het... maar...
Dat had het team toch in zijn (Vettel) oor kunnen roepen?
Dan had Seb Jens de volgende ronde alsnog kunnen inhalen...

Het gemekker van Seb aan het adres van Lewis begrijp ik daarentegen NIET..
Daarin moet Seb niet zeuren, Lewis was op dat moment sneller en had het recht zich te ontdoen van de ronde achterstand. punt (.)

robbert

Citaat van: Gerard op 23 juli 2012 - 08:52:12
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 23:23:59
Citaat van: Gerard op 22 juli 2012 - 22:13:18
het viel me vandaag in het geheel niet tegen... leuke race gezien,met gevechten van start tot finish....  8)


Plus een controverse na de race [straf Vettel]... :P
;)
Die controverse is hier altijd wel Franky.. Daar is geen incident in de race voor nodig ;D

Nee hoor,geintje...

speaking of which....Ik begrijp de straf ook niet helemaal...
dat wil zeggen, ik snap het wel, maar begrijp het niet... ;)
Vettel gaf ruimte, Button zat bijna op de kerbs... had Vettel de plek echt terug mooeten geven?
Ok, tot hier snap ik het... maar...
Dat had het team toch in zijn (Vettel) oor kunnen roepen?
Dan had Seb Jens de volgende ronde alsnog kunnen inhalen...

Het gemekker van Seb aan het adres van Lewis begrijp ik daarentegen NIET..
Daarin moet Seb niet zeuren, Lewis was op dat moment sneller en had het recht zich te ontdoen van de ronde achterstand. punt (.)

het is hetzelfde als een chicane afsnijden doordat er iemand te dicht zit, en zo hem kunnen inhalen. Dan moet je toch plaats teruggeven. Zo moeilijk is dat niet om te snappen

Sabai

Ik vond het maar een saaie race gisteren kon mijn ogen amper open houden.

De actie van Vettel vond ik nog best meevallen Button had ook sportieve ruimte kunnen laten ;) dan had hij niet zo ver hoeven uitwijken hij zat er immers voldoende naast.
Ik vind het sowieso een beetje onzin deze straffen kan me nog herinneren dat Kimi 5 man buiten de baan inhaalde in Spa 2009 geloof ik en toen werd er niks van gezegd alleen doordat rosberg en lewis een incident hebben gehad gaan ze zitten muggenziften. En die actie van Lewis op Vettel sloeg ook helemaal nergens op hij had niks te winnen en dan zo de leiders in het veld storen in hun gevecht bah!! viel me vies tegen van hem. Een race om snel te vergeten.

SanderD

Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 11:28:04
Ik vond het maar een saaie race gisteren kon mijn ogen amper open houden.

De actie van Vettel vond ik nog best meevallen Button had ook sportieve ruimte kunnen laten ;) dan had hij niet zo ver hoeven uitwijken hij zat er immers voldoende naast.
Ik vind het sowieso een beetje onzin deze straffen kan me nog herinneren dat Kimi 5 man buiten de baan inhaalde in Spa 2009 geloof ik en toen werd er niks van gezegd alleen doordat rosberg en lewis een incident hebben gehad gaan ze zitten muggenziften. En die actie van Lewis op Vettel sloeg ook helemaal nergens op hij had niks te winnen en dan zo de leiders in het veld storen in hun gevecht bah!! viel me vies tegen van hem. Een race om snel te vergeten.

Gefrustreerde Vettel fan?

robbert

Citaat van: sanderalonso op 23 juli 2012 - 12:11:47
Citaat van: Sabai op 23 juli 2012 - 11:28:04
Ik vond het maar een saaie race gisteren kon mijn ogen amper open houden.

De actie van Vettel vond ik nog best meevallen Button had ook sportieve ruimte kunnen laten ;) dan had hij niet zo ver hoeven uitwijken hij zat er immers voldoende naast.
Ik vind het sowieso een beetje onzin deze straffen kan me nog herinneren dat Kimi 5 man buiten de baan inhaalde in Spa 2009 geloof ik en toen werd er niks van gezegd alleen doordat rosberg en lewis een incident hebben gehad gaan ze zitten muggenziften. En die actie van Lewis op Vettel sloeg ook helemaal nergens op hij had niks te winnen en dan zo de leiders in het veld storen in hun gevecht bah!! viel me vies tegen van hem. Een race om snel te vergeten.

Gefrustreerde Vettel fan?

ja ik denk het ook, hij hemelt vettel op, terwijl iedereen kon zien dat vettel in de fout was