Naar welke race ga jij?

Gestart door SanderD, 30 juni 2012 - 13:10:02

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 10 juli 2012 - 17:14:01
Met Silver en Gold kan je toch ook rond het hele circuit? Of kan dat echt alleen met Bronze?

Nee, kan met alles behalve Steele.
Ik bedoelde eigenlijk dat dat juist de plaatsen zijn waar je met Bronze niet mag komen, maar voor de rest overal wél.
Maar goed ..... ik begrijp je verwarring.




Gerard

200+ euro....pffff wat een prijzen zeg... en dan ook nog eens voor 7u in de rij om " vooraan" te kunnen staan?
OMG...  :-\

SanderD

Citaat van: Gerard op 11 juli 2012 - 13:33:13
200+ euro....pffff wat een prijzen zeg... en dan ook nog eens voor 7u in de rij om " vooraan" te kunnen staan?
OMG...  :-\

130 euro voor een volwassene, 25 of 30 euro voor een kind (Allebei weekend)

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 11 juli 2012 - 14:29:18
Citaat van: Gerard op 11 juli 2012 - 13:33:13
200+ euro....pffff wat een prijzen zeg... en dan ook nog eens voor 7u in de rij om " vooraan" te kunnen staan?
OMG...  :-\

130 euro voor een volwassene, 25 of 30 euro voor een kind (Allebei weekend)


Hier va E. 114,- http://www.cheapf1tickets.nl/Start.html

KimiFan

Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)

Fabian

Citaat van: KimiFan op 12 juli 2012 - 00:45:46
Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)
Nee ben nog niet naar een race in Duitsland geweest, maar die staat nog wel op het lijstje maar dan kies ik de Nurburgring.
Welkom op het forum!

KimiFan


SanderD

Ik ben ook nog nooit naar Duitsland geweest. Iig veel plezier gewenst!

Wizard

Citaat van: KimiFan op 12 juli 2012 - 00:45:46
Hey mensen, ik ga volgende week naar de GP van Duitsland. Is iemand er al een keer geweest en heeft diegene ook tips of adviezen? :)

In de zin van? Hotels, omgeving, aanrijroute, parkeren, roept u maar!! De omgeving ken ik als de binnenkant van mijn broekzak maar heb er nog geen race bezocht. Althans, geen F1.

gloudiesaurus

Ik was erin 2004, vond de oude Hockenheimring wel leuker. We hadden toen een staanplaats, je kunt daarmee vrij rond lopen op het circuit. Wij hadden een mooi plekje op een zandheuvel in de 1e bocht...

Parkeren etc. hebben ze op Hockenheim goed geregeld, je rijdt er over de snelweg heen, parkeert vlak langs de snelweg, en bent na de race binnen no time ook weer op de snelweg onderweg....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Benja

Hallo,
Ik ben momenteel met de tent aan het rondtrekken in kroatië en slovenië, en de terugweg naar belgië zal via hockenheim zijn. De tickets voor de race heb ik al (ik hoef jullie wss niet te zeggen dat ik er enorm naar uitkijk - is ook wel een vreemd gevoel: uitkijken naar het eind van de reis).
Ik twijfel echter enorm welke camping ik zou nemenj de camping aan het circuit zelf of en gewone camping op een 10 km afstand en elke dag naar het circuit rijden. Wat raden jullie aan? Valt zon camping wat mee of is dat te vergelijken met en camping van en festival zoals werchter? En als ik elke dag zou hem en weer rijden van en camping in de buurt is er dan geen probleem met files en zo of valt dat wat mee? Bedankt.
Ps sorry voor typefouten maar is via telefoon, is niet zo simpel surfen

Enzo

Citaat van: Benja op 12 juli 2012 - 21:08:44
Hallo,
Ik ben momenteel met de tent aan het rondtrekken in kroatië en slovenië, en de terugweg naar belgië zal via hockenheim zijn. De tickets voor de race heb ik al (ik hoef jullie wss niet te zeggen dat ik er enorm naar uitkijk - is ook wel een vreemd gevoel: uitkijken naar het eind van de reis).
Ik twijfel echter enorm welke camping ik zou nemenj de camping aan het circuit zelf of en gewone camping op een 10 km afstand en elke dag naar het circuit rijden. Wat raden jullie aan? Valt zon camping wat mee of is dat te vergelijken met en camping van en festival zoals werchter? En als ik elke dag zou hem en weer rijden van en camping in de buurt is er dan geen probleem met files en zo of valt dat wat mee? Bedankt.
Ps sorry voor typefouten maar is via telefoon, is niet zo simpel surfen

Hmm, waarschijnlijk kan Wizard je wel helpen als hij online komt.  :)

SanderD

Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 21:51:55
Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.

Ik moet me kaarten nog halen, geen idee eigenlijk...

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 12 juli 2012 - 21:51:55
Voor de mensen die naar Spa gaan ; Waar zitten jullie tijdens de race? Ik ga waarschijnlijk bij de busstop zitten. Altijd kans op een crash en inhaalactie's. Of zijn er betere plekken voor de race? Ik ben het hele circuit over geweest, dus voor mij is niks onbekend.

Les Combes is ook altijd leuk om diezelfde redenen.