Naar welke race ga jij?

Gestart door SanderD, 30 juni 2012 - 13:10:02

« vorige - volgende »

SanderD


SanderD

Zitten jullie op een tribune of nemen jullie een bronzen kaart? Wij nemen brons, en gaan met de race maar denk ik in de busstop chicane zitten

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 09 juli 2012 - 21:52:28
Zitten jullie op een tribune of nemen jullie een bronzen kaart? Wij nemen brons, en gaan met de race maar denk ik in de busstop chicane zitten
Ik kies waarschijnlijk Gold. Recht voor de TV op een zachte bank. Zo kan ik heerlijk van alle actie op de baan genieten!  ;)

Niels_

Bronze. Gold vind ik echt belachelijk duur. Het enige voordeel dat je hebt is dat je kan aankomen wanneer je wil.

SanderD

En volgens mij is de sfeer bij bronze ook veel beter. Wat een malloten lopen er rond zeg ! :P

SDG

Citaat van: Ńiels op 09 juli 2012 - 23:16:28
Bronze. Gold vind ik echt belachelijk duur.

Een collega van mij op het werk zat vorig jaar in Gold aan Eau Rouge. Nadien had hij ook zoiets van 'goed voor één keer...'


CitaatHet enige voordeel dat je hebt is dat je kan aankomen wanneer je wil.

Wat bedoel je hier precies mee?

robbert

Citaat van: SDG op 10 juli 2012 - 10:14:17
Citaat van: Ńiels op 09 juli 2012 - 23:16:28
Bronze. Gold vind ik echt belachelijk duur.

Een collega van mij op het werk zat vorig jaar in Gold aan Eau Rouge. Nadien had hij ook zoiets van 'goed voor één keer...'


CitaatHet enige voordeel dat je hebt is dat je kan aankomen wanneer je wil.

Wat bedoel je hier precies mee?

dat je vaste zitplaatsen hebt, en dat er niemand op jou plaats kan zitten. Dat heb je met silver ook

SDG

Citaat van: robbert op 10 juli 2012 - 11:59:46
dat je vaste zitplaatsen hebt, en dat er niemand op jou plaats kan zitten. Dat heb je met silver ook

Ah, is dat niet overal zo? Ik dacht dat alle zitplaatsen overal genummerd waren...

SanderD

Citaat van: SDG op 10 juli 2012 - 12:03:13
Citaat van: robbert op 10 juli 2012 - 11:59:46
dat je vaste zitplaatsen hebt, en dat er niemand op jou plaats kan zitten. Dat heb je met silver ook

Ah, is dat niet overal zo? Ik dacht dat alle zitplaatsen overal genummerd waren...

Bronze zijn de staanplekken, dus als je een beetje vooraan wilt staan moet je al voor 7 uur in de rij staan.

SDG

Citaat van: sanderalonso op 10 juli 2012 - 12:18:40
Bronze zijn de staanplekken, dus als je een beetje vooraan wilt staan moet je al voor 7 uur in de rij staan.

Ah, ok. Nu, dat is ook de voornaamste reden waarom ik liever extra betaal voor een zitplaats.

gloudiesaurus

Ik zit erover te denken om vrijdag een dagje trainingen te gaan kijken op Spa-Francorchamps. Zilver heeft inderdaad wel wat, een vaste plek (geen modder waar je in moet zitten) en een TV-scherm recht voor je neus. Enige nadeel is dat je er enorm veel voor moet betalen...

Bronze heeft weer als voordeel dat je kan kiezen waar je zit, maar je hebt wel een beetje leuk weer nodig. En ik geloof dat nu naast bronze zelfs "steele" - kaarten hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 10 juli 2012 - 13:12:12
Ik zit erover te denken om vrijdag een dagje trainingen te gaan kijken op Spa-Francorchamps. Zilver heeft inderdaad wel wat, een vaste plek (geen modder waar je in moet zitten) en een TV-scherm recht voor je neus. Enige nadeel is dat je er enorm veel voor moet betalen...

Bronze heeft weer als voordeel dat je kan kiezen waar je zit, maar je hebt wel een beetje leuk weer nodig. En ik geloof dat nu naast bronze zelfs "steele" - kaarten hebben.

Wat volgt? Straks misschien nog 'papieren' kaarten?  ;D

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 10 juli 2012 - 13:12:12
En ik geloof dat nu naast bronze zelfs "steele" - kaarten hebben.

Klopt.

Het nadeel van Steele is echter dat deze staanplaatsen 'n eigen ingang hebben en zich louter bij Bruxelles,de hairpin na Les Comps, bevinden waardoor je niet op de rest van het circuit kunt komen.
Met Bronze daarentegen, kun je gaan (muv de Paddock, Steele, Silver en Gold) waar je wilt en het gehele circuit verkennen.

SanderD

Met Silver en Gold kan je toch ook rond het hele circuit? Of kan dat echt alleen met Bronze?

SDG

Als je de ticketprijzen op Formula1.com bekijkt, is Spa toch wel één van de duurdere circuits, vind ik. Op Hockenheim of Hungaroring bv. zijn zitplaatsen iets schappelijker. De duurste plaatsen worden verkocht op Abu Dhabi en zeker Singapore. Die laatste is echt haast onbetaalbaar, verdorie.