Naar welke race ga jij?

Gestart door SanderD, 30 juni 2012 - 13:10:02

« vorige - volgende »

meatball

Heeft er iemand zijn tickets voor Spa al ?
Vorig jaar had ik de mijne al eind Mei en nu nog niets.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 09 augustus 2012 - 05:44:52
Heeft er iemand zijn tickets voor Spa al ?
Vorig jaar had ik de mijne al eind Mei en nu nog niets.

ik heb ze ook nog niet, maar had ze ook maar 2 weken geleden pas besteld

Folkert

Mijn eigen ervaring is dat tickets van Belgiƫ vaak vrijlaat komen. Laatste keer dat ik ging (2004) kwamen de kaarten pas een week voor de race binnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Ja, bij mij kwamen ze pas de woensdag of dinsdag voor de race aan.

SDG

Worden die dan opgestuurd? Toen ik vorig jaar naar Valencia ging, moest ik mijn tickets ter plaatse gaan afhalen. Idem voor de MotoGP dit jaar in Barcelona.

SanderD

Bij mij werden ze opgestuurd.

Niels_

Worden normaal gezien opgestuurd ja, en ook vrij laat. Dikwijls steken die achterlijke postbodes ze dan nog half uit de brievenbus, zodat iedereen die daar passeert het even makkelijk kan meenemen. ::)

robbert

Citaat van: Ńiels op 09 augustus 2012 - 15:34:06
Worden normaal gezien opgestuurd ja, en ook vrij laat. Dikwijls steken die achterlijke postbodes ze dan nog half uit de brievenbus, zodat iedereen die daar passeert het even makkelijk kan meenemen. ::)

ah bij ons geven ze dat aan de buren, als we niet thuis zijn, en anders steken ze een brief in de bus

Folkert

Citaat van: robbert op 09 augustus 2012 - 17:46:27
Citaat van: Ńiels op 09 augustus 2012 - 15:34:06
Worden normaal gezien opgestuurd ja, en ook vrij laat. Dikwijls steken die achterlijke postbodes ze dan nog half uit de brievenbus, zodat iedereen die daar passeert het even makkelijk kan meenemen. ::)

ah bij ons geven ze dat aan de buren, als we niet thuis zijn, en anders steken ze een brief in de bus
In Turkije steken ze het in hun eigen zak en doen een briefje in de bus dat de post bestelling mislukt is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


robbert

wij hebben onze tickets gekregen :)