Naar welke race ga jij?

Gestart door SanderD, 30 juni 2012 - 13:10:02

« vorige - volgende »

SanderD


SanderD

Ik ga naar Spa, en misschien ook nog naar de Masters of Formula 3 in Zandvoort, als opwarming voor Spa  :P

Fabian

Ga misschien nog naar Spa, maar wilde eerst naar Monza!!

Folkert

Ik wil al jaren weer naar een GP eigenlijk. Laatste GP was spa 2004 geloof ik en die was goed te doen. Misschien over jaar of 6 met zijn 3e naar GP, kijken of ik het F1 virus ook bij Rosalie kan ontketenen.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Geen. Mijn budget voor 2012 is op.

Niels_

Spa dit jaar, als dat van de kalender is met die wisselingen, trek ik richting Monza. :)

robbert

ik ga naar spa, maar mits dat de kaarten te duur zijn, ga ik maar zondag. Nurburgring is veel plezanter om heel het weekend te gaan :P

Enzo

Spa staat in de planning! Al moeten we nog kaarten regelen...

Fabian

Citaat van: Enzo op 30 juni 2012 - 23:51:00
Spa staat in de planning! Al moeten we nog kaarten regelen...
Tja ik zit ook nog altijd aan Spa te denken, maar moet proberen mijn vader mee te krijgen!

Figge

Dit jaar staat Spa weer op het programma, net als 2010 en 2011. Daarvoor was ik 10 jaar niet geweest. Hoog op mijn verlanglijstje staan Monza en Monaco. Daar ben ik een paar geweest. Om F1 door die straten te zien gaan moet echt bizar zijn.

SanderD

Citaat van: Enzo op 30 juni 2012 - 23:51:00
Spa staat in de planning! Al moeten we nog kaarten regelen...
Wij ook. Min vader wil eerst mijn rapport zien, voor hij de kaartjes koopt.

Figge

Citaat van: sanderalonso op 01 juli 2012 - 09:25:32
Citaat van: Enzo op 30 juni 2012 - 23:51:00
Spa staat in de planning! Al moeten we nog kaarten regelen...
Wij ook. Min vader wil eerst mijn rapport zien, voor hij de kaartjes koopt.

Slimme vader ;)

Figge

Citaat van: Mark F1gge op 01 juli 2012 - 09:12:43
Dit jaar staat Spa weer op het programma, net als 2010 en 2011. Daarvoor was ik 10 jaar niet geweest. Hoog op mijn verlanglijstje staan Monza en Monaco. Daar ben ik een paar keer geweest in vakanties. Om F1 door die straten te zien gaan moet echt bizar zijn.

SanderD

Citaat van: Mark F1gge op 01 juli 2012 - 10:42:59
Citaat van: Mark F1gge op 01 juli 2012 - 09:12:43
Dit jaar staat Spa weer op het programma, net als 2010 en 2011. Daarvoor was ik 10 jaar niet geweest. Hoog op mijn verlanglijstje staan Monza en Monaco. Daar ben ik een paar keer geweest in vakanties. Om F1 door die straten te zien gaan moet echt bizar zijn.

Ik ben ook een keer in Monaco geweest. Het lijkt me ook wel leuk om daar eens met een GP naartoe te gaan. Wat ik me wel afvraag is hoe de mensen op de tribunes aan de binnenkant van het circuit komen, bijvoorbeeld bij Tabac. Gewoon het circuit oversteken lijkt mij niet.

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 01 juli 2012 - 09:12:43
Dit jaar staat Spa weer op het programma, net als 2010 en 2011. Daarvoor was ik 10 jaar niet geweest. Hoog op mijn verlanglijstje staan Monza en Monaco. Daar ben ik een paar geweest. Om F1 door die straten te zien gaan moet echt bizar zijn.
In 2003 waren ik en mijn broertje ongelooflijk dicht bij het winnen van een VIP arrangement Monaco inclusief meet and greet met Montoya en R.Schumacher. We kwamen maar iets van 200 of 300 punten te kort.  >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'(
Trotse vader van Rosalie(L)