Banaan vd race: Valencia 2012

Gestart door Kootje, 24 juni 2012 - 16:29:27

« vorige - volgende »

Wat was de grootste prutser?

Maldonado
5 (20.8%)
Senna
0 (0%)
Kobayashi
1 (4.2%)
Hamilton
6 (25%)
Vergne
11 (45.8%)
Kovalainen
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Petrov
0 (0%)
niemand blunderde opzichtig
0 (0%)
iemand anders, namelijk:
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 08 juli 2012 - 16:29:27

Kootje

Ik ga dan helaas toch voor Hamilton.

Hoewel hij imo eigenlijk niets fout deed, had hij eieren voor z'n geld moeten kiezen.
Zo hard je positie verdedigen terwijl je ver over de "cliff" heenzit is gewoon niet al te handig.


Oneervolle vermelding voor Kobayashi.
2x zo in de fout gaan (incident met Senna zat hij ook fout imo) mag op dit nivo niet meer gebeuren.

Fabian

Ook is kies voor Hamilton. Lewis had beter moeten weten toen zijn banden de 'cliff' bereikten. Hij had eieren voor zijn geld moeten kiezen en lekker de punten mee naar huis nemen voor de stand in het WK. Geen slimme actie van Lewis hoewel hem weinig verwijten valt. Ook het team van McLaren mag eens gaan trainen op de pitstops want dat was wederom dramatisch.

Enzo

Hamilton, al vind ik Maldonado ook niet vrijuit gaan hier.

Eervolle vermelding voor Vergne, wat was hij aan het harken zeg. Super langzaam tov Ricciardo en een domme actie met Heiki.
Eervolle vermelding voor Webber, die zich drie keer laat inhalen in drie bochten.
Eervolle vermelding voor Rosberg, wat gebeurde er bij de herstart na de SC? Hij verloor 6 plaatsen in één bocht?

Fabian

Pff die Vergne zich. Wat een kluns. Eerst een achterlijke actie op Heikki en dan ook nog eens op volle snelheid terug naar de pits. Terecht dat ie uitviel!

rafael25

Maldonado heeft geen straf nodig Hij heeft een diskwalificatie voor de volgende race, zou dat hem leren." afschrijven die man >:( >:(

Franky R.

Ik kies voor Vergne...Die move was totaal onnodig en verklootte de race voor Heikki. Ook Kobayashi was niet goed bezig.


En Hamilton had voor de punten moeten gaan, al moet ik bij nader inzien wel zeggen dat het Maldonado was die niet remde, maar gewoon vol door ging. Pastor had een botsing kunnen vermijden...heel simpel.

Wizard

Vergne. Dat sloeg écht helemaal nergens op wat hij daar deed. Hij wint het krap van Lewis Hamilton wiens actie ik ook niet vind getuigen van professionaliteit. Maar Maldonado gaat niet geheel vrijuit! Een tikkeltje te enthousiast als je het mij vraagt. Tenslotte krijgt ook Felipe Massa een eervolle vermelding in dit topic. Wat een draak van een race. Begin stront genoeg te krijgen van de Braziliaan.

Bart VD

Maldonado.  Als het enige dat we Hamilton kunnen verwijten is dat hij Maldonado niet heeft doorgelaten, dan zijn we piloten aan het verwijten dat ze racen en voor het kampioenschap gaan.  Het gaat om F1 racen, niet om het "Car X under investigation for making us cry"-sissy gelul van de FIA.
This space for rent

Enzo


0634

Vergne en Hamilton. Ik ga voor de laatste omdat hij geen rookie is. Het ongeluk an sich is niet eens alleen maar zijn schuld, meer Pastors schuld zelfs. Maar kom op, Lewis, als je banden op zijn ga je niet zo verdedigen. Dat slaat nergens op. Oerdom.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 17:10:21
Stom


Stommer


Stomst



Op het laatste filmpje zie je dat Pastor heel makkelijk had kunnen liften...

Enzo

Citaat van: Franky R. op 24 juni 2012 - 17:29:08
Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 17:10:21
Stom


Stommer


Stomst



Op het laatste filmpje zie je dat Pastor heel makkelijk had kunnen liften...

Pastor is ook gewoon een crashkoning en gaat zeker niet vrijuit hier. Maar Hamilton had beter moeten weten dan te gaan verdedigen tegen een veel snellere auto. Dus eigenlijk doet Pastor wat je van hem verwacht en Hamiton stelt teleur...

SanderD

Op het filmpje zie je ook dat Hamilton ruimte had kunnen laten. Ik denk niet dat je echt een schuldige aan kan wijzen, ze hadden beide de mogelijkheid om ruimte te maken voor elkaar.

Gerard

Vergne om zijn actie met Heikki, en dan na het incidenrt do hard doorrijden dat de auto naar de kloten is bij et bereiken van de pits.... oneervolle vermelding voor Maldonado... zo de baan weer opstuiteren en niet opgeven... terwijl hij Lewis makkelijk had kunnen pakken in de volgende ronde/bocht...

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 17:34:52
Op het filmpje zie je ook dat Hamilton ruimte had kunnen laten. Ik denk niet dat je echt een schuldige aan kan wijzen, ze hadden beide de mogelijkheid om ruimte te maken voor elkaar.

Maar Hamilton hoeft daar geen ruimte te laten.
De fout ligt dan ook duidelijk bij Maldonado.

Toch had Hamilton beter moeten weten en z'n positie niet zo hard moeten verdedigen.
Hij gooit daarmee 12 belangrijke WK punten meeweg, wat hem straks nog weleens op zou kunnen breken.
Dus ondanks dat hij in theorie niets fout deed ...... OLIEDOM !!! >:(