Pechvogel van de race!

Gestart door Sabai, 10 juni 2012 - 22:31:08

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 20:28:19
Citaat van: Sabai op 10 juni 2012 - 22:31:08
Hoeveel pech kan iemand hebben!! Ik begin me af te vragen of er een saboteur bij mercedes rondloopt want dit is ongeloofelijk. Schumacher zal er ongetwijfelt de balen ervan hebben. Drs bleef open hij mag nog van geluk spreken dat er geen crash van kwam. Ik heb het te doen met hem . Hoop dat er ergens dit seizoen nog een podium voor hem komt en dan lekker met pensioen want dit doet geen eer aan zijn verleden.


Hoe snel kan er iets veranderen! van pechvogel naar geluksvogel   :)

Geluk had ie zeker vandaag, realistisch was een 6de miss 5de plek geweest.
Hij wist niet eens dat ie op de derde plek was gefinished trouwens. Dat moest later ie via zijn team horen.

Fabian

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 21:39:34
Hij wist niet eens dat ie op de derde plek was gefinished trouwens. Dat moest later ie via zijn team horen.
Dat maakt het alleen maar mooier vind ik! Leuk toch dat ie het niet wist.

Kootje

Citaat van: Enzo op 24 juni 2012 - 21:39:34
Hij wist niet eens dat ie op de derde plek was gefinished trouwens. Dat moest later ie via zijn team horen.

;D

Figge

Hoorde ik nu een geemotioneerde Schumacher op de boardradio na de finish?
Toch wel hulde dat ie na 2,5 eindelijk weer eens op t podium stond. Ik heb een natuurlijke neiging om deze man niets te gunnen, maar in de laatste ronde ik t toch ineens prachting dat ie naar t podium ging...

Pechvogels van deze race waren natuurlijk Vettel en Grojean, dit heeft ze respectievelijk P1 en P5 in het klassement gekost

Kootje

Pechvogel deze race ??

Kobayashi
Rijdt tot 2x toe tegen iemand aan en krijgt dan nog 'n gridpenalty ook  ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 24 juni 2012 - 22:42:27
Pechvogel deze race ??

Kobayashi
Rijdt tot 2x toe tegen iemand aan en krijgt dan nog 'n gridpenalty ook  ;D
Haha grapjas. Hij kon er niks aan doen dat ie tegen twee concurrenten aanreed, het was namelijk Kaltenborn die met een afstandsbediening Kamui zijn auto bestuurde.. :P ;)

Niels_

Massa werd er anders ook wel mooi uit gerost door Kobayashi. En gezien de wendingen deze race, had die volgens mij zomaar op het podium kunnen komen...

Fabian

Citaat van: Ńiels op 25 juni 2012 - 13:20:44
Massa werd er anders ook wel mooi uit gerost door Kobayashi. En gezien de wendingen deze race, had die volgens mij zomaar op het podium kunnen komen...
Wie? Massa of Kobayashi?

Sabai

Tjesus je zal haast denken dat het Lewis niet gegund is met al die pech.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 23 september 2012 - 14:55:02
Tjesus je zal haast denken dat het Lewis niet gegund is met al die pech.


Ja, ongelooflijk dat het gebeurd op momenten dat Lewis er staat... >:(

rafael25

What happend to that f*uckin gearbox. It was luking gud... :'( :'( :'(